Zo fijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.
ETS2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Far Cry 3 uitgespeeldwat moet ik nou met mijn leven
Ik heb hem lekker verkocht en 2 pakjes gehaald. Nu heb ik lekker weer nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.
Oud nieuwsquote:
fokheadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Die hele Pato pagina op futhead gaat over grammatica
quote:
quote:
Die Jap is ook nog wat waard btwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja, die houd ik wordt mijn LM in Brasilvers
Ja als ik die alleen al had in was het al een aardig goeie packquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Jap is ook nog wat waard btw
Kon het maarquote:
2k ofzo toch heb er een poos mee getrade namelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als ik die alleen al had in was het al een aardig goeie pack
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien als ik dronken zou zijn.
Vond hem vorig jaar echt fijn. Vanaf links en finessen =goal. Hij heeft de trait en toen waren Finesse nog OPquote:
Stuur: Du bist gut in hochhalten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef vandermar het volgende:
Hehe, ik sta 6-1 voor tegen een duitser, hij is nu al 30 minuten aan het hooghouden lol
Ja jammer dat finesse nu een beetje zaad isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond hem vorig jaar echt fijn. Vanaf links en finessen =goal. Hij heeft de trait en toen waren Finesse nog OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |