fokheadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Die hele Pato pagina op futhead gaat over grammatica
quote:
quote:
Die Jap is ook nog wat waard btwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja, die houd ik wordt mijn LM in Brasilvers
Ja als ik die alleen al had in was het al een aardig goeie packquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Jap is ook nog wat waard btw
Kon het maarquote:
2k ofzo toch heb er een poos mee getrade namelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als ik die alleen al had in was het al een aardig goeie pack
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien als ik dronken zou zijn.
Vond hem vorig jaar echt fijn. Vanaf links en finessen =goal. Hij heeft de trait en toen waren Finesse nog OPquote:
Stuur: Du bist gut in hochhalten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef vandermar het volgende:
Hehe, ik sta 6-1 voor tegen een duitser, hij is nu al 30 minuten aan het hooghouden lol
Ja jammer dat finesse nu een beetje zaad isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond hem vorig jaar echt fijn. Vanaf links en finessen =goal. Hij heeft de trait en toen waren Finesse nog OP
pas maar op, echte rasduitser knalt er zo opeens 6 inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef vandermar het volgende:
Hehe, ik sta 6-1 voor tegen een duitser, hij is nu al 30 minuten aan het hooghouden lol
Dan heb je geluk gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
LOL, ik had ongeveer 30 bronze pakketjes gekocht van 400 in de loop der dagen, want mocht ik Rojas krijgen, dan
maar niet gehad natuurlijk
op een of andere manier zijn alle spelers die ik te koop had gezet verkocht + alle contracten, fitnesses etc.
gewoon bijna 900 coins winst per pakketje
Jij doet alleen mooie dames als je dronken bent?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien als ik dronken zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |