abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121148917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Chahna het volgende:

[..]

als je erbij loopt als Barbie wordt je terecht voor hoer uitgemaakt ;) Maar wees niet bang dat is niet het geval bij mij.
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
pi_121148941
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Anders reageer ik niet.
Dat gezeur om ontopic gaan. Je weet dat bij zulke onderwerpen van alles en nog wat worden bijgehaald. Het magisch woord is immers gezegd: MOSLIM.
Ik heb alles al gezegd over het onderwerp wat er te zeggen valt, dus ik mag eigenlijk niet meer posten :N
pi_121148996
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

He jammer. Was benieuwd of het kwartje zelf zou vallen tussen dat wild om zich heen slaan van ambi.
Ik vind jou ook lief. :*

quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef Zuid-Holland het volgende:

[..]

Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.

En daarna is hij verbaal aangevallen door bepaalde mensen, die beweren dat hij het goed probeert te praten of dat hij een dhimmi zou zijn.
Dat weet ik, ik heb het ook gelezen. De post over eerwraak (wel/niet) zijn overbodig vind ik. Is met deel 1 al besproken.
pi_121149148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee helemaal niet zelfs, ik ga niet bot doen tegen iemand die ik mag. Ze vindt dat ik vooroordelen heb over Marokkanen en is daarom boos of zo. 8)7
:D

Wat een gejank. Eens werd een Turks meisje boos op mij omdat ik vroeg of Allah een man of een vrouw was en wat voor taal Allah dan praatte als ze eenmaal gingen communiceren met elkaar. Niks van aan trekken, sommige mensen zijn te snel gepikeerd.
pi_121149167
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat een gejank. Eens werd een Turks meisje boos op mij omdat ik vroeg of Allah een man of een vrouw was en wat voor taal Allah dan praatte als ze eenmaal gingen communiceren met elkaar. Niks van aan trekken, sommige mensen zijn te snel gepikeerd.
Omdat ze geen antwoord op je vraag had.
pi_121149228
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja ik haal mijn schouders er ook over op.. Denk dat zij mij harder nodig heeft dan andersom, dus zal wel goedkomen.
pi_121149238
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
Zo helemaal mee eens ^O^ En niemand vraagt erom.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_121149357
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Maar het ligt wel aan hoe je je kleedt zodra het je vaker overkomt. Ik word bijna nooit aangesproken door Marokkanen en blabla terwijl ik wel vrouwelijk erbij loop, zegmaar. Zodra je eruitziet als Barbie van oh oh Cherso word je bijv. meer aangesproken.
Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terrorist :')
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 13:39:56 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_121149411
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.
pi_121149437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Chahna het volgende:

[..]

Maar dan nog voldoe ik niet aan dat profiel ;)
ik ben juist zeer zelfverzekerd en straal uit dat ik niets van die lui moet hebben.

Maar we raken redelijk offtopic zo.
Misschien ben je wel heeeeel knap. :P

Maar heb toch het idee dat de Shaneeuqua-types eerder worden benaderd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.
Maar dat zeg ik dan ook echt nergens, zo'n barbie wordt simpelweg eerder aangesproken dan iemand die er wat 'netter' bijloopt. Ofja, netter, geen idee hoe ik het moet verwoorden.
pi_121149460
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terrorist :')
Just like the good old days after the WTC attack!
pi_121149564
Maar een moeder die haar kind vermoord is nu niet echt iets Marokkaans. Ik hoop wel dat, wanneer ze bewijzen vinden dat zij het heeft gedaan, ze haar bij de rest van de kinderen weg gaan houden. Laat AMK nu eens voor 1x ingrijpen waar nodig is. We wachten wel weer af.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_121149601
Wat is netjes? Wat is een barbie?
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 13:46:41 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_121149678
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Precies. Wie maakt dat uit?
pi_121149759
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit:

pi_121149766
Gewoon een familiedrama dus?
pi_121149795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Wie maakt dat uit?
Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.

Maar volgens mij is dat hier toch niet aan de orde?
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 13:50:28 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_121149850
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.

Maar volgens mij is dat hier toch niet aan de orde?
Nee, hier gaat het om een familiedrama.
pi_121149853
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dit:

[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hier :D
pi_121149879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dit:

[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.

En wat is netjes Ziba?
pi_121149882
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hier :D
Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.
pi_121149901
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef xminator het volgende:
Geen nieuwe info. Weet zelfs niet eens of er bewijzen zijn. Je kan tegenwoordig een bekentenis afleggen wat je wil, maar zelfs daar moeten bewijzen voor zijn te vinden
pi_121149928
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.

En wat is netjes Ziba?
Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.
pi_121149974
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.
Wat is er ordinair aan die foto die je post???
pi_121149983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En wat is netjes Ziba?
Mwa, sommige meiden hebben ook zo een sletterige sfeer uitstralen. Dat speelt ook een rol. Maar voor sommige mensen maakt dat ook niet uit, die pakken alles wat ze pakken kunnen.
pi_121149999
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Ziba het volgende:

[..]

Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.
Het begon over voor hoer uitgemaakt worden...dus had het al niet persoonlijk tegen jou
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Chahna het volgende:

[..]

als je erbij loopt als Barbie wordt je terecht voor hoer uitgemaakt ;) Maar wees niet bang dat is niet het geval bij mij.
pi_121150052
Ja Ziba, je hebt het er eerder over dat als je er als Barbie bijloopt dat je terecht voor hoer wordt uitgemaakt.
pi_121150067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef simmu het volgende:

[..]

waarom zou die vriendin de verantwoordelijkheid moeten nemen van wat anderen doen?
Net zo min dat ik als autochtoon verantwoordelijk ben voor het feit dat er in het noorden iemand met de auto inrijdt op een groep mensen.
en net zo min dat ik verantwoordelijk ben voor opmerkingen van andere autochtonen in het forum.
En net zo min ben ik verantwoordelijk voor het tokkiegedrag van groepen autochtone Nederlanders die net als ik op vakantie zijn in Spanje.

Ik ben er niet verantwoordelijk voor en wil het ook niet zijn.
Met al die lui heb ik niets te maken.
pi_121150078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat is er ordinair aan die foto die je post???
Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort. Overigens zeg ik daar niet mee dat vrouwen er dan om vragen of dat het dan ineens wel normaal is. Ik denk alleen dat het wel meespeelt in veel gevallen.
pi_121150079
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja Ziba, je hebt het er eerder over dat als je er als Barbie bijloopt dat je terecht voor hoer wordt uitgemaakt.
Dat was zij niet
pi_121150108
O nee, sorry. Cahanana of zoiets.
pi_121150198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
O nee, sorry. Cahanana of zoiets.
Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.

Daarnaast mensen die vaak spreken over discriminatie en vooroordelen die een ander beoordelen op hun uiterlijk, vind ik dubieus :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Ziba het volgende:

Zodra je eruitziet als Barbie van oh oh Cherso word je bijv. meer aangesproken.
Hier begon het mee.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:58:39 #235
3542 Gia
User under construction
pi_121150210
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef xminator het volgende:
Ja, maar in een van de reacties op de link in de OP, was er sprake van ruzie en greep moeder naar een mes. Dat kun je geen ongeluk meer noemen, maar doodslag.

Welke moeder bedreigt haar eigen kind met een mes.

Ziek! Lange behandeling nodig, lijkt me.
pi_121150254
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Pleun2011 op 04-01-2013 14:06:35 ]
pi_121150290
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.
Nee joh. Ik heb het woord hoer niet genoemd want hoe iemand er ook bijloopt: iemand hoer noemen is respectloos. Ik had het specifiek over het aanspreken door zulke types, dat ik denk dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken. Maar jouw reactie was toch cynisch? :P
pi_121150354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee joh. Ik heb het woord hoer niet genoemd want hoe iemand er ook bijloopt: iemand hoer noemen is respectloos. Ik had het specifiek over het aanspreken door zulke types, dat ik denk dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken. Maar jouw reactie was toch cynisch? :P
Laten we het maar in het midden houden daar het niets met het topic te maken heeft en we nu volgens mij zaken door elkaar gaan halen.

terug naar het onderwerp :Y
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:01:12 #239
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121150366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort. Overigens zeg ik daar niet mee dat vrouwen er dan om vragen of dat het dan ineens wel normaal is. Ik denk alleen dat het wel meespeelt in veel gevallen.

Is ook zo. Het zijn die types die uitdragen :I'm easy". Zoals je al eerder zei.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121150434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je kledingkeuze zegt niks over hoe 'easy' je bent. :{
pi_121150453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klagen dat ik offtopic ga en er dan zelf aan mee doen.. :')
pi_121150484
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, maar in een van de reacties op de link in de OP, was er sprake van ruzie en greep moeder naar een mes. Dat kun je geen ongeluk meer noemen, maar doodslag.

Welke moeder bedreigt haar eigen kind met een mes.

Ziek! Lange behandeling nodig, lijkt me.
Dat het ziek is ben ik met je eens. Blijkbaar gebeurt het vaker dan je denkt. Een moeder die haar kind om het leven brengt. Pas geleden nog een vrouw het water ingereden met haar vermoord zoontje. Hebben we het nog niet eens over andere familiedrama's.

Ik begrijp ook niet hoe een moeder dit kan doen, maar het niet zo dat het nooit voorkomt
pi_121150512
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat het ziek is ben ik met je eens. Blijkbaar gebeurt het vaker dan je denkt. Een moeder die haar kind om het leven brengt. Pas geleden nog een vrouw het water ingereden met haar vermoord zoontje. Hebben we het nog niet eens over andere familiedrama's.

Ik begrijp ook niet hoe een moeder dit kan doen, maar het niet zo dat het nooit voorkomt
Mensen die dit doen zijn geestelijk ziek.. Dat snappen we wel, toch?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:04:21 #244
3542 Gia
User under construction
pi_121150513
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Ziba het volgende:

Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort.

Klopt, maar dat maakt het trieste gedrag niet minder triest. Zelfs als iemand erbij loopt als een opgedirkte barbie met sexy kleding. Ook die vrouwen moet je respecteren.

Oftewel 'ze loopt erbij als een hoer, haar halve kont staat open', daar is geen enkel excuus voor.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:05:11 #245
341203 3-voud
pi_121150554
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Klagen dat ik offtopic ga en er dan zelf aan mee doen.. :')
Heb even gewacht tot het beter werd. Nu doe ik maar mee.
Choice of the mass.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:05:46 #246
341203 3-voud
pi_121150580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Euh, jawel. We willen het enkel niet toegeven omdat we nu even allemaal heel fatsoenlijk zijn.
pi_121150658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Euh, jawel. We willen het enkel niet toegeven omdat we nu even allemaal heel fatsoenlijk zijn.
En wat maakt "ons" dan beter dan die Marokkaantjes die over Nederlandse vrouwen oordelen, omdat ze te bloot lopen.
pi_121150662
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nou, door kledingkeuze, uitstraling, en tja, uiterlijk geef je wel een bepaald beeld. Misschien bén je niet 'easy' maar zo kan je dan wel overkomen bij bepaalde types. Denk ik. Maarja, ik weet ook niet hoe mannen denken eigenlijk. Ik blijf in ieder geval wel bij mijn standpunt. :P
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:08:37 #249
341203 3-voud
pi_121150715
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En wat maakt "ons" dan beter dan die Marokkaantjes die over Nederlandse vrouwen oordelen, omdat ze te bloot lopen.
Ik snap je even niet. Of ik lees je zin verkeerd.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:09:34 #250
3542 Gia
User under construction
pi_121150759
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Is ook zo, maar in die gevallen doodt de moeder doelbewust haar kind. In dit geval wordt het min of meer als 'per ongeluk' afgedaan, omdat moeder niet van plan was haar dochter te doden. Maar ze pakt wel een mes. En dat begrijp ik niet. Al heb je nog zo'n hoogoplopende ruzie met je kind, je pakt geen mes.
pi_121150773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Chahna het volgende:

[..]

[..]

Hier begon het mee.
En toen zei je dat het in dat geval logisch is als mensen je voor hoer uitmaken. _O-
Toch een stukje cultuur blijkbaar.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 14:11:10 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_121150821
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Is ook zo, maar in die gevallen doodt de moeder doelbewust haar kind. In dit geval wordt het min of meer als 'per ongeluk' afgedaan, omdat moeder niet van plan was haar dochter te doden. Maar ze pakt wel een mes. En dat begrijp ik niet. Al heb je nog zo'n hoogoplopende ruzie met je kind, je pakt geen mes.
Nee, dat is ook hetgene wat ik niet kan begrijpen. Een klap in drift, tja,niet goed, maar een mes in je eigen kind steken :o?
pi_121151050
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is ook hetgene wat ik niet kan begrijpen. Een klap in drift, tja,niet goed, maar een mes in je eigen kind steken :o?
Dat begrijp ik ook niet nee.. Het is speculatie, maar het zou mij niet verbazen als ze er niet eens spijt van heeft. Als je goed bij je knar bent als ouder dan steek je niet in op je eigen kind.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:19:35 #254
341203 3-voud
pi_121151166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet nee.. Het is speculatie, maar het zou mij niet verbazen als ze er niet eens spijt van heeft. Als je goed bij je knar bent als ouder dan steek je niet in op je eigen kind.
Dit ligt nogal voor de hand.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:20:03 #255
3542 Gia
User under construction
pi_121151188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je pakt nog niet eens een mes!
pi_121151337
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Je pakt nog niet eens een mes!
Nee, maar kan me wel voorstellen dat je in een vlaag van woede pakt wat het dichtst in de buurt ligt. Ik ben persoonlijk blij dat ik mijn laptopje nog heb, de grijpgrage handjes van mijn ex wilden daar korte metten mee maken
pi_121151391
Pfff, gelukkig ben ik niet zo'n heethoofd.
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:27:31 #258
341203 3-voud
pi_121151462
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, gelukkig ben ik niet zo'n heethoofd.
Dan ben jij goedgekeurd voor het bezit van een dochter. Toe maar, maak er maar 1.
pi_121151928
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dan ben jij goedgekeurd voor het bezit van een dochter. Toe maar, maak er maar 1.
Ik had het over m'n voorganger, die zegt dat zijn ex in een woedeaanval probeerde met de laptop te gooien.

Verder, ben ik al moeder. :)
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:44:06 #260
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121152201
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nou, door kledingkeuze, uitstraling, en tja, uiterlijk geef je wel een bepaald beeld. Misschien bén je niet 'easy' maar zo kan je dan wel overkomen bij bepaalde types. Denk ik. Maarja, ik weet ook niet hoe mannen denken eigenlijk. Ik blijf in ieder geval wel bij mijn standpunt. :P
Klopt wel, we hebben allemaal vooroordelen als het om bepaalde kleding gaat.
Toch maakt het voor die misselijke kerels geen bal uit hoe je je kleedt, die doen het bij iedere vrouw om te vernederen, kijk maar eens naar die reportage van dat Belgische meisje , zij zag er heel normaal uit en werd toch belaagd .
pi_121152390
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Toch maakt het voor die misselijke kerels geen bal uit hoe je je kleedt, die doen het bij iedere vrouw om te vernederen, kijk maar eens naar die reportage van dat Belgische meisje , zij zag er heel normaal uit en werd toch belaagd .
Ik schrok daarvan. Wat een hufters.. Nog nooit zoiets gezien, bah.
pi_121152408
quote:

[..]

Daar heb je een punt, ja, niet over nagedacht. Zij zag er inderdaad normaal leuk uit. Maar in Nederland heb je het volgens mij ook niet zó extreem, toch? Maarja, ik hoor dus wel eens van vriendinnen dat ze het vaak meemaken enzo. Ik niet zo vaak. :{
pi_121152442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Nee, maar kan me wel voorstellen dat je in een vlaag van woede pakt wat het dichtst in de buurt ligt. Ik ben persoonlijk blij dat ik mijn laptopje nog heb, de grijpgrage handjes van mijn ex wilden daar korte metten mee maken
Verder was ze wel normaal?..
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:49:54 #264
341203 3-voud
pi_121152465
quote:

[..]

True. Ik ging dan ook uit van mijn Nederlandse standpunt.
Bij hun is het wat erger idd.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:53:13 #265
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_121152594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, ja, niet over nagedacht. Zij zag er inderdaad normaal leuk uit. Maar in Nederland heb je het volgens mij ook niet zó extreem, toch? Maarja, ik hoor dus wel eens van vriendinnen dat ze het vaak meemaken enzo. Ik niet zo vaak. :{
Ik heb het vaak meegemaakt , het heeft ook niks te maken met versieren , maar meer met pesten. Ze willen ' stoer' zijn en denken dat ze je zo bang kunnen maken of zo?
Al draag je een hoge coltrui en ben je lelijk, maakt allemaal niks uit, zo laten ze zien wie de baas is -denken ze- en het lukt ze ook nog want veel vrouwen passen hun kleding en route aan om het zoveel mogelijk te vermijden, maar of het helpt? niks hoor.

Oh en even voor de duidelijkheid omdat ik refereerde naar die Belgische reportage; ik heb voornamelijk last gehad van Nederlandse aso's, geen allochtonen, maar geintimideerd voelde ik me wel degelijk, en nee, ik zie er niet uit als Barbie >:)
pi_121152764
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Verder was ze wel normaal?..
Daar ben ik nog niet over uit, sommigen zeggen van niet, maar ze had wel een bepaald temperament..ze was extreem jaloers en controlerend en dat werkte niet zo goed meer :+
Overigens was ze niet Turks, hoewel die dames ook jaloers kunnen zijn.
pi_121152870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet over uit, sommigen zeggen van niet, maar ze had wel een bepaald temperament..ze was extreem jaloers en controlerend en dat werkte niet zo goed meer :+
Overigens was ze niet Turks, hoewel die dames ook jaloers kunnen zijn.
Onzeker dus :)
pi_121153631
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Onzeker dus :)
Ja klopt, maar ik laat het hierbij voordat er klachten komen over offtopic gaan. :o
pi_121223171
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bobbobobobdef534.html

hoe erg kun je zijn.

Overigens, 1 eerwraak per dag in Nederland. en nog steeds durven mensen het niet te erkennen.

eentje over niet WILLEN integreren maar wel genieten van de uitkering:

http://i.imgur.com/7Uo2e.jpg

[ Bericht 23% gewijzigd door Chahna op 06-01-2013 12:17:56 ]
pi_121223968
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:06 schreef Chahna het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bobbobobobdef534.html

hoe erg kun je zijn.

Overigens, 1 eerwraak per dag in Nederland. en nog steeds durven mensen het niet te erkennen.

eentje over niet WILLEN integreren maar wel genieten van de uitkering:

http://i.imgur.com/7Uo2e.jpg
Ja toch, 365 gevallen van eerwraak in Nederland per jaar. :')
pi_121224019
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja toch, 365 gevallen van eerwraak in Nederland per jaar. :')
ik vind het veel en veel te veel.
pi_121224043
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:35 schreef Chahna het volgende:

[..]

ik vind het veel en veel te veel.
Objectieve en verifieerbare cijfers graag.
pi_121224136
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Objectieve en verifieerbare cijfers graag.
staat in dat artikel.

ontkracht zijn uitlating maar. Anders vind ik dat je het er te makkelijk vanaf maakt met ; 'niet waar en bewijs maar dat het wel waar is'.

Ik zie het anders; deze man weet waar hij het over heeft en als jij het niet gelooft moet jij maar aantonen dat hij liegt.

edit;

omdat het zo makkelijk was, eerste 'hit' op google:

http://www.elsevier.nl/Ne(...)den-ELSEVIER275713W/
pi_121224226
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:38 schreef Chahna het volgende:

[..]

staat in dat artikel.

ontkracht zijn uitlating maar. Anders vind ik dat je het er te makkelijk vanaf maakt met ; 'niet waar en bewijs maar dat het wel waar is'.

Ik zie het anders; deze man weet waar hij het over heeft en als jij het niet gelooft moet jij maar aantonen dat hij liegt.
Iemand die een claim heeft, heeft bewijslast op zich, niet andersom.
Anders wil ik jou wel even uitnodigen te bewijzen dat jij niet eigenlijk de dochter van een Somalische marsmannetje bent.
pi_121224303
en kijk... zelfs Nederlandse docu's met gesprekken met slachtoffers.

Kijk het even na: http://www.hebikietsgemis(...)e-rood-eerwraak.html

Zo, ik heb inmiddels mijn taak gedaan, nu moet je wel durven om het te lezen/kijken en je ongelijk aan te geven :)
pi_121224331
Ja cute, maar het artikel zegt zelf al dat het niet eens duidelijk is of het wel daadwerkelijk over eerwraak gaat. In andere woorden, precies de selectiviteit waar ik op wilde komen, dankje.

Bij allochtonen is geweld jegens de vrouw eerwraak, en cultureel gebonden, bij autochtonen is het een familiedrama, incidentje en gewoon een voorval. :')
pi_121224398
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:42 schreef Chahna het volgende:
en kijk... zelfs Nederlandse docu's met gesprekken met slachtoffers.

Kijk het even na: http://www.hebikietsgemis(...)e-rood-eerwraak.html

Zo, ik heb inmiddels mijn taak gedaan, nu moet je wel durven om het te lezen/kijken en je ongelijk aan te geven :)
Wat toe te geven? Ik heb een vriendin van mij verloren aan eerwraak, waar heb jij het over?
Niemand ontkent dat er sprake is van eerwraak, en dat ieder één teveel is, maar er zijn hierover geen verifieerbare cijfers.
pi_121224454
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat toe te geven? Ik heb een vriendin van mij verloren aan eerwraak, waar heb jij het over?
Niemand ontkent dat er sprake is van eerwraak, en dat ieder één teveel is, maar er zijn hierover geen verifieerbare cijfers.
kortom, je kunt de cijfers die genoemd worden niet weerleggen? die 400 van de een en de term 'honderden' van de ander geeft toch aan dat de aantallen heel aanneemlijk zijn.
pi_121224557
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:47 schreef Chahna het volgende:

[..]

kortom, je kunt de cijfers die genoemd worden niet weerleggen? die 400 van de een en de term 'honderden' van de ander geeft toch aan dat de aantallen heel aanneemlijk zijn.
Niet als er notabene in jouw eigen link staat over dat er onduidelijkheid heerst over of het wel of niet daadwerkelijk eerwraak is. Ik ken iemand die is vermoord vanwege eerwraak, een ander verre kennis z'n moeder is vermoord door zijn vader, beiden moslim, beiden geweld richting de vrouw, beiden dood, maar de redenen zijn totaal onvergelijkbaar.
pi_121224727
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet als er notabene in jouw eigen link staat over dat er onduidelijkheid heerst over of het wel of niet daadwerkelijk eerwraak is. Ik ken iemand die is vermoord vanwege eerwraak, een ander verre kennis z'n moeder is vermoord door zijn vader, beiden moslim, beiden geweld richting de vrouw, beiden dood, maar de redenen zijn totaal onvergelijkbaar.
Dus in één van de linkjes staat dat het moeilijk is na te gaan en dan ander spreekt van honderden en de eerst van 400. Maar omdat het ene jouw wel uitkomt geloof je dat wel en de rest niet.

Zoals al aangegeven, ik vind het best, boeit me verder niet maar het zijn er nog steeds teveel. Al is het de helft, dus 200, dan zijn het er nog 200 te veel. Het is gewoon jammer dat bepaalde lieden nog steeds niet normaal kunnen nadenken en mensen vermoorden omdat ze toevallig iets doen wat niet mag van pappa of mamma.
pi_121224949
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:54 schreef Chahna het volgende:

[..]

Dus in één van de linkjes staat dat het moeilijk is na te gaan en dan ander spreekt van honderden en de eerst van 400. Maar omdat het ene jouw wel uitkomt geloof je dat wel en de rest niet.

Zoals al aangegeven, ik vind het best, boeit me verder niet maar het zijn er nog steeds teveel. Al is het de helft, dus 200, dan zijn het er nog 200 te veel. Het is gewoon jammer dat bepaalde lieden nog steeds niet normaal kunnen nadenken en mensen vermoorden omdat ze toevallig iets doen wat niet mag van pappa of mamma.
Nou vooruit, een analytisch uiteenzetting van waarom men vermijd om met cijfers te strooien dan:

quote:
quote:
De keuze voor de Turkse/Turks-Koerdische
en Marokkaanse gemeenschap wordt deels
ingegeven door cijfers uit het
onderzoek van Janssen (2006), waaruit blijkt dat relatief veel
eergerelateerd-geweldzaken die bij de politie
‘binnenkomen’ zich afspelen binnen deze
gemeenschappen. Janssen (2006:26, 34-35) conclu
deert zelf echter al, naar aanleiding van een
pilotstudy
bij de Politie Haaglanden en Zuid-Holland-Zu
id, dat het registreren van eergerelateerd
geweld zaken om verschillende re
denen moeilijk is. Zo bestaat er nog geen eenduidige definitie van
eergerelateerd geweld en kent eergerelateerd gewe
ld diverse verschijnings
vormen, waarbij bovendien
emotionele en psychische componenten een rol
spelen, waardoor zij niet altijd juridisch te
kwantificeren zijn. Daarnaast kennen eerzaken een
lange duur en zijn zij dynamisch van aard,
waardoor onduidelijk is wanneer een zaak afgerond
is en analyse slechts een momentopname is.
Bovendien is analyse van eerzaken moeilijk omdat er
vaak ruimte is voor meerdere interpretaties. Tot
slot worden in de registratie door de politie uite
raard alleen die zaken meegenomen waarvan melding
is gedaan bij de politie, de zogenaamde
dark numbers
worden hierin niet verdisconteerd.
Het feit dat er nog nauwelijks concrete cijfers
zijn van het aantal eergerelateerd-geweldzaken,
alsmede het feit dat er nog geen eenduidige definitie
is van eergerelateerd ge
weld, is problematisch,
ook voor dit onderzoek, omdat het
de afbakening van de onderzo
eksgroep bemoeilijkt. Bij de
afbakening van de onderzoeks
groepen wordt daarom niet alleen
afgegaan op de bestaande cijfers,
maar ook op onderzoek over
de soorten geweld die
binnen de verschillende
migrantengemeenschappen voorkomen, zoals dat
van Bartels 1993; Brouwer 1997; Gezik 2003;
Saharso 2001.
http://www.denederlandseg(...)jdzd/f=/blg20702.pdf

Ja ieder (eer)moord is er een te veel ja, helemaal mee eens, maar de ene moord is niet de ander, derhalve als je een wijdverspreid en veelvoorkomend probleem wilt aanpakken, moet je het beestje wel bij naam noemen.
pi_121225459
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 12:54 schreef Chahna het volgende:

[..]

Deze mening delen we allen, lijkt mij. Wat storend is, is dat het begrip eerwraak continu erbij wordt gehaald, als de dader een moslim betreft. Niet iedere moord, die een moslims pleegt is eerwraak.
pi_121231667
Maakt geen reet uit of het eerwraak is of niet. Het is gewoon een moord duidelijk voortvloeiend uit een islamitisch culturele achtergrond als ik van de artikelen uitga.

Waarom doen jullie nou zo moeilijk om het beestje bij de naam te noemen?
pi_121231740
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maakt geen reet uit of het eerwraak is of niet. Het is gewoon een moord duidelijk voortvloeiend uit een islamitisch culturele achtergrond als ik van de artikelen uitga.

Omdat d'r vooralsnog helemaal geen feiten zijn waarom de moord is gepleegd, vandaar. Jij was inderdaad iemand die meteen wist waarom de moord was gepleegd zonder dat d'r ook maar feiten geplaatst waren.
pi_121231777
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

Je zou gelijk gehad kunnen hebben, ware het dat Islam eerwraak niet verwerpt en verbied. Ja de Islam is tegen seks, en 'losbandigheid', maar het bestraffen er van is niet aan de ouders / familie weggelegd, laat staan het feit dat er een verbod is op eerwraak.

Dit voorval is even 'Islamitisch' als dat het 'Hindoestaans' is of 'Yazidisch' of 'Christelijk' of 'Joods'.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 17:30:33 ]
pi_121231791
Ja en?
pi_121231842
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ja en?
Dus moet je niet zo uit je nek lullen als je nog niets weet.
pi_121231901
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:30 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dus moet je niet zo uit je nek lullen als je nog niets weet.
Weet jij dan meer dat je dat afdoet als uit de nek lullen?
pi_121231941
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, er zijn namelijk geen feiten bekend over waarom de moord is gepleegd dus lul je simpelweg uit je nek. Je praat vanuit angst.
pi_121232066
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

- Feit is idd dat zoals Ziba al zegt vrij weinig bekend is over de motieven.
- Dat eerwraak bij Marokkanen weinig tot niet voorkomt.
- Dat het geen Islamitisch verschijnsel is, eerwraak, maar een regionale, zoals eerder genoemde voorbeelden.
pi_121232108
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:32 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, er zijn namelijk geen feiten bekend over waarom de moord is gepleegd dus lul je simpelweg uit je nek. Je praat vanuit angst.
Dus je weet net zoveel als ik, geen reet.

Ik ga nog van de gegevens uit maar jij loopt gelijk te blaten dat een ander uit de nek lult.
pi_121232145
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dus je weet net zoveel als ik, geen reet.

Ik ga nog van de gegevens uit maar jij loopt gelijk te blaten dat een ander uit de nek lult.
De gegevens waarvan ook niet is gemeld dat het feiten zijn. Dus ja: je lult uit je nek. Deed je in het vorige topic ook al.
pi_121232285
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

- Feit is idd dat zoals Ziba al zegt vrij weinig bekend is over de motieven.
- Dat eerwraak bij Marokkanen weinig tot niet voorkomt.
- Dat het geen Islamitisch verschijnsel is, eerwraak, maar een regionale, zoals eerder genoemde voorbeelden.
Ik schreef al eerder dat het geen reet interesseert of het eerwraak is of niet. Feit is dat er een jonge meid vermoord is en aangezien ik best kan optellen en interpreteren van de spaarzame gegevens is de conclusie snel getrokken. Dat het jou en enkelen van je geloofsgenoten niet past is mijn probleem niet.
pi_121232500
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik schreef al eerder dat het geen reet interesseert of het eerwraak is of niet. Feit is dat er een jonge meid vermoord is en aangezien ik best kan optellen en interpreteren van de spaarzame gegevens is de conclusie snel getrokken. Dat het jou en enkelen van je geloofsgenoten niet past is mijn probleem niet.
Als jij een verschijnsel noemt wat geen steun heeft in de wetten van Nederland of de normen en waarden, dat desondanks nog steeds 'Nederlands' noemt, hebben niet Nederlanders een probleem, maar ben jij diegene die met wat problemen loopt. Je conclusie is meerdere malen ontkracht, daar het beoordelen van Islamitisch perspectief haar een zondige maakt, geen misdadiger gezien gebrek aan een Islamitische staat, is haar 'zonde' aan Allah voorbehouden, niet aan de familie. Om maar te zwijgen over het punt dat je over haar rug je anti-Islamitische gal probeert te spuwen, dat is pas te ziek voor woorden.
pi_121232600
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als jij een verschijnsel noemt wat geen steun heeft in de wetten van Nederland of de normen en waarden, dat desondanks nog steeds 'Nederlands' noemt, hebben niet Nederlanders een probleem, maar ben jij diegene die met wat problemen loopt. Je conclusie is meerdere malen ontkracht, daar het beoordelen van Islamitisch perspectief haar een zondige maakt, geen misdadiger gezien gebrek aan een Islamitische staat, is haar 'zonde' aan Allah voorbehouden, niet aan de familie. Om maar te zwijgen over het punt dat je over haar rug je anti-Islamitische gal probeert te spuwen, dat is pas te ziek voor woorden.
Stel je niet aan triggie, er is nog niets ontkracht van mijn conclusie.
pi_121232945
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook niks bevestigd.
pi_121233152
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe denk je dit in stand te kunnen houden dan, of het nu eerwraak is of niet is dat per definitie niet waar.

quote:
Het is gewoon een moord duidelijk voortvloeiend uit een islamitisch culturele achtergrond als ik van de artikelen uitga.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 17:57:59 ]
pi_121259775
Het is een mening triggie, een conclusie die ik voor mezelf heb getroffen op gronden van wat ik gehoord, gezien en gelezen heb over deze moord en bovendien de ervaringen met islamieten in familie en daar buiten om en de tijd zal uitwijzen of mijn conclusie gerechtvaardigd is of niet.
pi_121263557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ook in NL bestaat er een groep (jonge)mannen die het leuk vinden om vrouwen te vernederen. En ja, dat gebeurt o.a. door ongewenste intimiteiten/intimidatie/avances etc.

Ik wil best geloven dat jij hier weinig of geen ervaring mee hebt, maar dat geldt niet voor iedereen.
Het gebeuren in India is natuurlijk verschrikkelijk, maar maak niet de vergissing om te denken dat het hier een utopia is. Ook hier in NL is geweld tegen vrouwen voor een deel van de bevolking een doodnormale zaak. Mannen zijn meestal de dader, maar de vrouwen praten het vaak goed. Zolang DIE mentaliteit nog bestaat, zal geweld jegens vrouwen (van welke aard dan ook) blijven bestaan.

Overigens zie ik ook nog wel een overeenkomst met pesten/pestgedrag. Ook vrijwel onuitroeibaar. Ook een kwestie van opvoeding/beschaving/mentaliteit/whatever.
pi_121263853
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik heb het vaak meegemaakt , het heeft ook niks te maken met versieren , maar meer met pesten. Ze willen ' stoer' zijn en denken dat ze je zo bang kunnen maken of zo?
Al draag je een hoge coltrui en ben je lelijk, maakt allemaal niks uit, zo laten ze zien wie de baas is -denken ze- en het lukt ze ook nog want veel vrouwen passen hun kleding en route aan om het zoveel mogelijk te vermijden, maar of het helpt? niks hoor.

Oh en even voor de duidelijkheid omdat ik refereerde naar die Belgische reportage; ik heb voornamelijk last gehad van Nederlandse aso's, geen allochtonen, maar geintimideerd voelde ik me wel degelijk, en nee, ik zie er niet uit als Barbie >:)
EENS!!! En nee, het heeft niets te maken met allo of auto. Wel heeft de cultuur binnen het (herkomst)gezin een zeer belangrijk aandeel. What you see is what you do.... Zelfverzekerdheid en een positief zelfbeeld of juist het gebrek daaraan is imo een andere belangrijke factor.

Uiteindelijk draait het om de dader. DIE zit fout. DIE moet gecorrigeerd worden. NIET zijn slachtoffer(s). Die doet/doen niets verkeerd. Niet qua gedrag en niet qua kleding/uitstraling.

Ik vind het erg jammer dat dat nog steeds niet de algemene consensus is ipv altijd maar weer dat goedpraten. Geweld door mannen heeft NOOIT een excuus. Onder geen enkele omstandigheid, in geen enkele situatie of provocatie. Een man die geweld gebruikt, anders dan bescherming bieden, IS geen man maar een beest. Een aap zonder vacht, beschaving of intellect.
pi_121265075
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is een mening triggie, een conclusie die ik voor mezelf heb getroffen op gronden van wat ik gehoord, gezien en gelezen heb over deze moord en bovendien de ervaringen met islamieten in familie en daar buiten om en de tijd zal uitwijzen of mijn conclusie gerechtvaardigd is of niet.
My love, van mij mag je groen ook een gemene kleur vinden als mening, daar zal ik weinig bezwaren tegen hebben, maar ik benader het vanuit een theologische en culturele aspect en die komen beiden niet overeen met elkaar dus, zodoende kan je conclusie ook nooit gerechtvaardigd zijn, je geeft gewoon in feite aan over dit geval met vooroordelen te lopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')