Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ontopic? Of is de moord op dit meisje bestempeld als eerwraak?
He jammer. Was benieuwd of het kwartje zelf zou vallen tussen dat wild om zich heen slaan van ambi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef Zuid-Holland het volgende:
[..]
Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.
En daarna is hij verbaal aangevallen door bepaalde mensen, die beweren dat hij het goed probeert te praten of dat hij een dhimmi zou zijn.
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Chahna het volgende:
[..]
als je erbij loopt als Barbie wordt je terecht voor hoer uitgemaaktMaar wees niet bang dat is niet het geval bij mij.
Ik heb alles al gezegd over het onderwerp wat er te zeggen valt, dus ik mag eigenlijk niet meer postenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Anders reageer ik niet.
Dat gezeur om ontopic gaan. Je weet dat bij zulke onderwerpen van alles en nog wat worden bijgehaald. Het magisch woord is immers gezegd: MOSLIM.
Ik vind jou ook lief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
He jammer. Was benieuwd of het kwartje zelf zou vallen tussen dat wild om zich heen slaan van ambi.
Dat weet ik, ik heb het ook gelezen. De post over eerwraak (wel/niet) zijn overbodig vind ik. Is met deel 1 al besproken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef Zuid-Holland het volgende:
[..]
Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.
En daarna is hij verbaal aangevallen door bepaalde mensen, die beweren dat hij het goed probeert te praten of dat hij een dhimmi zou zijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs, ik ga niet bot doen tegen iemand die ik mag. Ze vindt dat ik vooroordelen heb over Marokkanen en is daarom boos of zo.
Omdat ze geen antwoord op je vraag had.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wat een gejank. Eens werd een Turks meisje boos op mij omdat ik vroeg of Allah een man of een vrouw was en wat voor taal Allah dan praatte als ze eenmaal gingen communiceren met elkaar. Niks van aan trekken, sommige mensen zijn te snel gepikeerd.
Ja ik haal mijn schouders er ook over op.. Denk dat zij mij harder nodig heeft dan andersom, dus zal wel goedkomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wat een gejank. Eens werd een Turks meisje boos op mij omdat ik vroeg of Allah een man of een vrouw was en wat voor taal Allah dan praatte als ze eenmaal gingen communiceren met elkaar. Niks van aan trekken, sommige mensen zijn te snel gepikeerd.
Zo helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terroristquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar het ligt wel aan hoe je je kleedt zodra het je vaker overkomt. Ik word bijna nooit aangesproken door Marokkanen en blabla terwijl ik wel vrouwelijk erbij loop, zegmaar. Zodra je eruitziet als Barbie van oh oh Cherso word je bijv. meer aangesproken.
Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
Misschien ben je wel heeeeel knap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Chahna het volgende:
[..]
Maar dan nog voldoe ik niet aan dat profiel
ik ben juist zeer zelfverzekerd en straal uit dat ik niets van die lui moet hebben.
Maar we raken redelijk offtopic zo.
Maar dat zeg ik dan ook echt nergens, zo'n barbie wordt simpelweg eerder aangesproken dan iemand die er wat 'netter' bijloopt. Ofja, netter, geen idee hoe ik het moet verwoorden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.
Just like the good old days after the WTC attack!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terrorist
Precies. Wie maakt dat uit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is netjes? Wat is een barbie?
Dit:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is netjes? Wat is een barbie?
Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.quote:
Nee, hier gaat het om een familiedrama.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.
Maar volgens mij is dat hier toch niet aan de orde?
Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit:
[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit:
[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hier
Geen nieuwe info. Weet zelfs niet eens of er bewijzen zijn. Je kan tegenwoordig een bekentenis afleggen wat je wil, maar zelfs daar moeten bewijzen voor zijn te vindenquote:
Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.
En wat is netjes Ziba?
Wat is er ordinair aan die foto die je post???quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.
Mwa, sommige meiden hebben ook zo een sletterige sfeer uitstralen. Dat speelt ook een rol. Maar voor sommige mensen maakt dat ook niet uit, die pakken alles wat ze pakken kunnen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.
En wat is netjes Ziba?
Het begon over voor hoer uitgemaakt worden...dus had het al niet persoonlijk tegen jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Chahna het volgende:
[..]
als je erbij loopt als Barbie wordt je terecht voor hoer uitgemaaktMaar wees niet bang dat is niet het geval bij mij.
Net zo min dat ik als autochtoon verantwoordelijk ben voor het feit dat er in het noorden iemand met de auto inrijdt op een groep mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef simmu het volgende:
[..]
waarom zou die vriendin de verantwoordelijkheid moeten nemen van wat anderen doen?
Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort. Overigens zeg ik daar niet mee dat vrouwen er dan om vragen of dat het dan ineens wel normaal is. Ik denk alleen dat het wel meespeelt in veel gevallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is er ordinair aan die foto die je post???
Dat was zij nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja Ziba, je hebt het er eerder over dat als je er als Barbie bijloopt dat je terecht voor hoer wordt uitgemaakt.
Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
O nee, sorry. Cahanana of zoiets.
Hier begon het mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Ziba het volgende:
Zodra je eruitziet als Barbie van oh oh Cherso word je bijv. meer aangesproken.
Ja, maar in een van de reacties op de link in de OP, was er sprake van ruzie en greep moeder naar een mes. Dat kun je geen ongeluk meer noemen, maar doodslag.quote:
Nee joh. Ik heb het woord hoer niet genoemd want hoe iemand er ook bijloopt: iemand hoer noemen is respectloos. Ik had het specifiek over het aanspreken door zulke types, dat ik denk dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken. Maar jouw reactie was toch cynisch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.
Laten we het maar in het midden houden daar het niets met het topic te maken heeft en we nu volgens mij zaken door elkaar gaan halen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb het woord hoer niet genoemd want hoe iemand er ook bijloopt: iemand hoer noemen is respectloos. Ik had het specifiek over het aanspreken door zulke types, dat ik denk dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken. Maar jouw reactie was toch cynisch?
Is ook zo. Het zijn die types die uitdragen :I'm easy". Zoals je al eerder zei.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort. Overigens zeg ik daar niet mee dat vrouwen er dan om vragen of dat het dan ineens wel normaal is. Ik denk alleen dat het wel meespeelt in veel gevallen.
Je kledingkeuze zegt niks over hoe 'easy' je bent.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is ook zo. Het zijn die types die uitdragen :I'm easy". Zoals je al eerder zei.
Klagen dat ik offtopic ga en er dan zelf aan mee doen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is ook zo. Het zijn die types die uitdragen :I'm easy". Zoals je al eerder zei.
Dat het ziek is ben ik met je eens. Blijkbaar gebeurt het vaker dan je denkt. Een moeder die haar kind om het leven brengt. Pas geleden nog een vrouw het water ingereden met haar vermoord zoontje. Hebben we het nog niet eens over andere familiedrama's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, maar in een van de reacties op de link in de OP, was er sprake van ruzie en greep moeder naar een mes. Dat kun je geen ongeluk meer noemen, maar doodslag.
Welke moeder bedreigt haar eigen kind met een mes.
Ziek! Lange behandeling nodig, lijkt me.
Mensen die dit doen zijn geestelijk ziek.. Dat snappen we wel, toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat het ziek is ben ik met je eens. Blijkbaar gebeurt het vaker dan je denkt. Een moeder die haar kind om het leven brengt. Pas geleden nog een vrouw het water ingereden met haar vermoord zoontje. Hebben we het nog niet eens over andere familiedrama's.
Ik begrijp ook niet hoe een moeder dit kan doen, maar het niet zo dat het nooit voorkomt
Klopt, maar dat maakt het trieste gedrag niet minder triest. Zelfs als iemand erbij loopt als een opgedirkte barbie met sexy kleding. Ook die vrouwen moet je respecteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Ziba het volgende:
Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort.
Heb even gewacht tot het beter werd. Nu doe ik maar mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klagen dat ik offtopic ga en er dan zelf aan mee doen..
Euh, jawel. We willen het enkel niet toegeven omdat we nu even allemaal heel fatsoenlijk zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kledingkeuze zegt niks over hoe 'easy' je bent.
En wat maakt "ons" dan beter dan die Marokkaantjes die over Nederlandse vrouwen oordelen, omdat ze te bloot lopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Euh, jawel. We willen het enkel niet toegeven omdat we nu even allemaal heel fatsoenlijk zijn.
Nou, door kledingkeuze, uitstraling, en tja, uiterlijk geef je wel een bepaald beeld. Misschien bén je niet 'easy' maar zo kan je dan wel overkomen bij bepaalde types. Denk ik. Maarja, ik weet ook niet hoe mannen denken eigenlijk. Ik blijf in ieder geval wel bij mijn standpunt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kledingkeuze zegt niks over hoe 'easy' je bent.
Ik snap je even niet. Of ik lees je zin verkeerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En wat maakt "ons" dan beter dan die Marokkaantjes die over Nederlandse vrouwen oordelen, omdat ze te bloot lopen.
Is ook zo, maar in die gevallen doodt de moeder doelbewust haar kind. In dit geval wordt het min of meer als 'per ongeluk' afgedaan, omdat moeder niet van plan was haar dochter te doden. Maar ze pakt wel een mes. En dat begrijp ik niet. Al heb je nog zo'n hoogoplopende ruzie met je kind, je pakt geen mes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat het ziek is ben ik met je eens. Blijkbaar gebeurt het vaker dan je denkt. Een moeder die haar kind om het leven brengt. Pas geleden nog een vrouw het water ingereden met haar vermoord zoontje. Hebben we het nog niet eens over andere familiedrama's.
Ik begrijp ook niet hoe een moeder dit kan doen, maar het niet zo dat het nooit voorkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |