abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 13:39:56 #211
249559 crew  Lavenderr
pi_121149411
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.
pi_121149437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Chahna het volgende:

[..]

Maar dan nog voldoe ik niet aan dat profiel ;)
ik ben juist zeer zelfverzekerd en straal uit dat ik niets van die lui moet hebben.

Maar we raken redelijk offtopic zo.
Misschien ben je wel heeeeel knap. :P

Maar heb toch het idee dat de Shaneeuqua-types eerder worden benaderd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.
Maar dat zeg ik dan ook echt nergens, zo'n barbie wordt simpelweg eerder aangesproken dan iemand die er wat 'netter' bijloopt. Ofja, netter, geen idee hoe ik het moet verwoorden.
pi_121149460
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terrorist :')
Just like the good old days after the WTC attack!
pi_121149564
Maar een moeder die haar kind vermoord is nu niet echt iets Marokkaans. Ik hoop wel dat, wanneer ze bewijzen vinden dat zij het heeft gedaan, ze haar bij de rest van de kinderen weg gaan houden. Laat AMK nu eens voor 1x ingrijpen waar nodig is. We wachten wel weer af.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_121149601
Wat is netjes? Wat is een barbie?
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 13:46:41 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_121149678
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Precies. Wie maakt dat uit?
pi_121149759
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dit:

pi_121149766
Gewoon een familiedrama dus?
pi_121149795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Precies. Wie maakt dat uit?
Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.

Maar volgens mij is dat hier toch niet aan de orde?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 13:50:28 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_121149850
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef paddy het volgende:

[..]

Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.

Maar volgens mij is dat hier toch niet aan de orde?
Nee, hier gaat het om een familiedrama.
pi_121149853
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dit:

[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hier :D
pi_121149879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dit:

[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.

En wat is netjes Ziba?
pi_121149882
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hier :D
Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.
pi_121149901
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef xminator het volgende:
Geen nieuwe info. Weet zelfs niet eens of er bewijzen zijn. Je kan tegenwoordig een bekentenis afleggen wat je wil, maar zelfs daar moeten bewijzen voor zijn te vinden
pi_121149928
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.

En wat is netjes Ziba?
Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.
pi_121149974
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.
Wat is er ordinair aan die foto die je post???
pi_121149983
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En wat is netjes Ziba?
Mwa, sommige meiden hebben ook zo een sletterige sfeer uitstralen. Dat speelt ook een rol. Maar voor sommige mensen maakt dat ook niet uit, die pakken alles wat ze pakken kunnen.
pi_121149999
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef Ziba het volgende:

[..]

Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.
Het begon over voor hoer uitgemaakt worden...dus had het al niet persoonlijk tegen jou
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Chahna het volgende:

[..]

als je erbij loopt als Barbie wordt je terecht voor hoer uitgemaakt ;) Maar wees niet bang dat is niet het geval bij mij.
pi_121150052
Ja Ziba, je hebt het er eerder over dat als je er als Barbie bijloopt dat je terecht voor hoer wordt uitgemaakt.
pi_121150067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef simmu het volgende:

[..]

waarom zou die vriendin de verantwoordelijkheid moeten nemen van wat anderen doen?
Net zo min dat ik als autochtoon verantwoordelijk ben voor het feit dat er in het noorden iemand met de auto inrijdt op een groep mensen.
en net zo min dat ik verantwoordelijk ben voor opmerkingen van andere autochtonen in het forum.
En net zo min ben ik verantwoordelijk voor het tokkiegedrag van groepen autochtone Nederlanders die net als ik op vakantie zijn in Spanje.

Ik ben er niet verantwoordelijk voor en wil het ook niet zijn.
Met al die lui heb ik niets te maken.
pi_121150078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat is er ordinair aan die foto die je post???
Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort. Overigens zeg ik daar niet mee dat vrouwen er dan om vragen of dat het dan ineens wel normaal is. Ik denk alleen dat het wel meespeelt in veel gevallen.
pi_121150079
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja Ziba, je hebt het er eerder over dat als je er als Barbie bijloopt dat je terecht voor hoer wordt uitgemaakt.
Dat was zij niet
pi_121150108
O nee, sorry. Cahanana of zoiets.
pi_121150198
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
O nee, sorry. Cahanana of zoiets.
Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.

Daarnaast mensen die vaak spreken over discriminatie en vooroordelen die een ander beoordelen op hun uiterlijk, vind ik dubieus :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Ziba het volgende:

Zodra je eruitziet als Barbie van oh oh Cherso word je bijv. meer aangesproken.
Hier begon het mee.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:58:39 #235
3542 Gia
User under construction
pi_121150210
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef xminator het volgende:
Ja, maar in een van de reacties op de link in de OP, was er sprake van ruzie en greep moeder naar een mes. Dat kun je geen ongeluk meer noemen, maar doodslag.

Welke moeder bedreigt haar eigen kind met een mes.

Ziek! Lange behandeling nodig, lijkt me.
pi_121150254
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Pleun2011 op 04-01-2013 14:06:35 ]
pi_121150290
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.
Nee joh. Ik heb het woord hoer niet genoemd want hoe iemand er ook bijloopt: iemand hoer noemen is respectloos. Ik had het specifiek over het aanspreken door zulke types, dat ik denk dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken. Maar jouw reactie was toch cynisch? :P
pi_121150354
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:59 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nee joh. Ik heb het woord hoer niet genoemd want hoe iemand er ook bijloopt: iemand hoer noemen is respectloos. Ik had het specifiek over het aanspreken door zulke types, dat ik denk dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken. Maar jouw reactie was toch cynisch? :P
Laten we het maar in het midden houden daar het niets met het topic te maken heeft en we nu volgens mij zaken door elkaar gaan halen.

terug naar het onderwerp :Y
  † In Memoriam † vrijdag 4 januari 2013 @ 14:01:12 #239
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121150366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Ziba het volgende:

[..]

Oké, dan niet ordinair. Ik weet ook niet hoe ik het normaal kan verwoorden. Ik ben in ieder geval van mening dat bepaalde vrouwen eerder worden aangesproken door triest volk dan andere vrouwen en dat heeft dan te maken met hoe je eruitziet, uitstraling, enzovoort. Overigens zeg ik daar niet mee dat vrouwen er dan om vragen of dat het dan ineens wel normaal is. Ik denk alleen dat het wel meespeelt in veel gevallen.

Is ook zo. Het zijn die types die uitdragen :I'm easy". Zoals je al eerder zei.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121150434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Is ook zo. Het zijn die types die uitdragen :I'm easy". Zoals je al eerder zei.
Je kledingkeuze zegt niks over hoe 'easy' je bent. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')