Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo ontopic? Of is de moord op dit meisje bestempeld als eerwraak?
He jammer. Was benieuwd of het kwartje zelf zou vallen tussen dat wild om zich heen slaan van ambi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef Zuid-Holland het volgende:
[..]
Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.
En daarna is hij verbaal aangevallen door bepaalde mensen, die beweren dat hij het goed probeert te praten of dat hij een dhimmi zou zijn.
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef Chahna het volgende:
[..]
als je erbij loopt als Barbie wordt je terecht voor hoer uitgemaaktMaar wees niet bang dat is niet het geval bij mij.
Ik heb alles al gezegd over het onderwerp wat er te zeggen valt, dus ik mag eigenlijk niet meer postenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Anders reageer ik niet.
Dat gezeur om ontopic gaan. Je weet dat bij zulke onderwerpen van alles en nog wat worden bijgehaald. Het magisch woord is immers gezegd: MOSLIM.
Ik vind jou ook lief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
He jammer. Was benieuwd of het kwartje zelf zou vallen tussen dat wild om zich heen slaan van ambi.
Dat weet ik, ik heb het ook gelezen. De post over eerwraak (wel/niet) zijn overbodig vind ik. Is met deel 1 al besproken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef Zuid-Holland het volgende:
[..]
Bessems heeft juist gezegd dat dit, waarschijnlijk, geen eerwraak is.
En daarna is hij verbaal aangevallen door bepaalde mensen, die beweren dat hij het goed probeert te praten of dat hij een dhimmi zou zijn.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet zelfs, ik ga niet bot doen tegen iemand die ik mag. Ze vindt dat ik vooroordelen heb over Marokkanen en is daarom boos of zo.
Omdat ze geen antwoord op je vraag had.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wat een gejank. Eens werd een Turks meisje boos op mij omdat ik vroeg of Allah een man of een vrouw was en wat voor taal Allah dan praatte als ze eenmaal gingen communiceren met elkaar. Niks van aan trekken, sommige mensen zijn te snel gepikeerd.
Ja ik haal mijn schouders er ook over op.. Denk dat zij mij harder nodig heeft dan andersom, dus zal wel goedkomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Wat een gejank. Eens werd een Turks meisje boos op mij omdat ik vroeg of Allah een man of een vrouw was en wat voor taal Allah dan praatte als ze eenmaal gingen communiceren met elkaar. Niks van aan trekken, sommige mensen zijn te snel gepikeerd.
Zo helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terroristquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar het ligt wel aan hoe je je kleedt zodra het je vaker overkomt. Ik word bijna nooit aangesproken door Marokkanen en blabla terwijl ik wel vrouwelijk erbij loop, zegmaar. Zodra je eruitziet als Barbie van oh oh Cherso word je bijv. meer aangesproken.
Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niemand heeft het recht om een ander voor hoer uit te maken aan de hand van hoe die persoon er uit ziet.
Misschien ben je wel heeeeel knap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Chahna het volgende:
[..]
Maar dan nog voldoe ik niet aan dat profiel
ik ben juist zeer zelfverzekerd en straal uit dat ik niets van die lui moet hebben.
Maar we raken redelijk offtopic zo.
Maar dat zeg ik dan ook echt nergens, zo'n barbie wordt simpelweg eerder aangesproken dan iemand die er wat 'netter' bijloopt. Ofja, netter, geen idee hoe ik het moet verwoorden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Ook een Barbie niet. Zou wat moois worden als je vanwege een stel straatjochies met een grote bek je kleding aan zou moeten passen. Laat ze zelf hun laaghangende kruis eens optrekken.
Just like the good old days after the WTC attack!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ja en als ik iemand met een hoofddoekje zie dan scheld ik die ook uit voor terrorist
Precies. Wie maakt dat uit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is netjes? Wat is een barbie?
Dit:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is netjes? Wat is een barbie?
Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.quote:
Nee, hier gaat het om een familiedrama.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Denk de jonge mannen met een overdone aan hormonen.
Maar volgens mij is dat hier toch niet aan de orde?
Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit:
[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit:
[ [url=http://www.zijonline.nl/wp-content/themes/advanced-newspaper/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.zijonline.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2012%2F12%2F00barbie03.jpg&q=90&w=479&zc=1]afbeelding[/url] ]
Misschien moet je eens lezen naar wat ik zeg i.p.v. mij woorden in de mond te leggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Die heeft een normaal blousje aan. Dus iemand met make-up en geverfd blond haar is een barbie en vraagt erom om op onpasselijke wijze aangesproken te worden? Het moet niet gekker worden hier
Geen nieuwe info. Weet zelfs niet eens of er bewijzen zijn. Je kan tegenwoordig een bekentenis afleggen wat je wil, maar zelfs daar moeten bewijzen voor zijn te vindenquote:
Ja, ik denk dat als je d'r ordinair bijloopt, je eerder/meer van dat soort types op je afkrijgt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dus als je je haren lichtblond hebt geverfd en onder de zonnebank gaat loop je meer risico te worden lastiggevallen?
Ik heb er ook een tijdje zo bijgelopen, en ook met donker haar, en mijn ervaring is dat dat mannen niet zo boeit. Als je een jonge meid bent krijg je gewoon veel meer aandacht, helaas ook van 'verkeerde' types.
En wat is netjes Ziba?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |