En toen zei je dat het in dat geval logisch is als mensen je voor hoer uitmaken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ho ho, er werd gezegd dat als je erbij loopt als Barbie dat je dan voor hoer wordt uitgemaakt, ik begon daar niet mee.
[..]
Hier begon het mee.
Nee, dat is ook hetgene wat ik niet kan begrijpen. Een klap in drift, tja,niet goed, maar een mes in je eigen kind stekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Is ook zo, maar in die gevallen doodt de moeder doelbewust haar kind. In dit geval wordt het min of meer als 'per ongeluk' afgedaan, omdat moeder niet van plan was haar dochter te doden. Maar ze pakt wel een mes. En dat begrijp ik niet. Al heb je nog zo'n hoogoplopende ruzie met je kind, je pakt geen mes.
Dat begrijp ik ook niet nee.. Het is speculatie, maar het zou mij niet verbazen als ze er niet eens spijt van heeft. Als je goed bij je knar bent als ouder dan steek je niet in op je eigen kind.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is ook hetgene wat ik niet kan begrijpen. Een klap in drift, tja,niet goed, maar een mes in je eigen kind steken?
Dit ligt nogal voor de hand.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet nee.. Het is speculatie, maar het zou mij niet verbazen als ze er niet eens spijt van heeft. Als je goed bij je knar bent als ouder dan steek je niet in op je eigen kind.
Je pakt nog niet eens een mes!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet nee.. Het is speculatie, maar het zou mij niet verbazen als ze er niet eens spijt van heeft. Als je goed bij je knar bent als ouder dan steek je niet in op je eigen kind.
Nee, maar kan me wel voorstellen dat je in een vlaag van woede pakt wat het dichtst in de buurt ligt. Ik ben persoonlijk blij dat ik mijn laptopje nog heb, de grijpgrage handjes van mijn ex wilden daar korte metten mee makenquote:
Dan ben jij goedgekeurd voor het bezit van een dochter. Toe maar, maak er maar 1.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Pfff, gelukkig ben ik niet zo'n heethoofd.
Ik had het over m'n voorganger, die zegt dat zijn ex in een woedeaanval probeerde met de laptop te gooien.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan ben jij goedgekeurd voor het bezit van een dochter. Toe maar, maak er maar 1.
Klopt wel, we hebben allemaal vooroordelen als het om bepaalde kleding gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, door kledingkeuze, uitstraling, en tja, uiterlijk geef je wel een bepaald beeld. Misschien bén je niet 'easy' maar zo kan je dan wel overkomen bij bepaalde types. Denk ik. Maarja, ik weet ook niet hoe mannen denken eigenlijk. Ik blijf in ieder geval wel bij mijn standpunt.
Ik schrok daarvan. Wat een hufters.. Nog nooit zoiets gezien, bah.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt wel, we hebben allemaal vooroordelen als het om bepaalde kleding gaat.
Toch maakt het voor die misselijke kerels geen bal uit hoe je je kleedt, die doen het bij iedere vrouw om te vernederen, kijk maar eens naar die reportage van dat Belgische meisje , zij zag er heel normaal uit en werd toch belaagd .
Daar heb je een punt, ja, niet over nagedacht. Zij zag er inderdaad normaal leuk uit. Maar in Nederland heb je het volgens mij ook niet zó extreem, toch? Maarja, ik hoor dus wel eens van vriendinnen dat ze het vaak meemaken enzo. Ik niet zo vaak.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toch maakt het voor die misselijke kerels geen bal uit hoe je je kleedt, die doen het bij iedere vrouw om te vernederen, kijk maar eens naar die reportage van dat Belgische meisje , zij zag er heel normaal uit en werd toch belaagd .
Verder was ze wel normaal?..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, maar kan me wel voorstellen dat je in een vlaag van woede pakt wat het dichtst in de buurt ligt. Ik ben persoonlijk blij dat ik mijn laptopje nog heb, de grijpgrage handjes van mijn ex wilden daar korte metten mee maken
True. Ik ging dan ook uit van mijn Nederlandse standpunt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb het vaak meegemaakt , het heeft ook niks te maken met versieren , maar meer met pesten. Ze willen ' stoer' zijn en denken dat ze je zo bang kunnen maken of zo?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, ja, niet over nagedacht. Zij zag er inderdaad normaal leuk uit. Maar in Nederland heb je het volgens mij ook niet zó extreem, toch? Maarja, ik hoor dus wel eens van vriendinnen dat ze het vaak meemaken enzo. Ik niet zo vaak.
Daar ben ik nog niet over uit, sommigen zeggen van niet, maar ze had wel een bepaald temperament..ze was extreem jaloers en controlerend en dat werkte niet zo goed meerquote:
Onzeker dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit, sommigen zeggen van niet, maar ze had wel een bepaald temperament..ze was extreem jaloers en controlerend en dat werkte niet zo goed meer![]()
Overigens was ze niet Turks, hoewel die dames ook jaloers kunnen zijn.
Ja toch, 365 gevallen van eerwraak in Nederland per jaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:06 schreef Chahna het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/bobbobobobdef534.html
hoe erg kun je zijn.
Overigens, 1 eerwraak per dag in Nederland. en nog steeds durven mensen het niet te erkennen.
eentje over niet WILLEN integreren maar wel genieten van de uitkering:
http://i.imgur.com/7Uo2e.jpg
ik vind het veel en veel te veel.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja toch, 365 gevallen van eerwraak in Nederland per jaar.
staat in dat artikel.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Objectieve en verifieerbare cijfers graag.
Iemand die een claim heeft, heeft bewijslast op zich, niet andersom.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:38 schreef Chahna het volgende:
[..]
staat in dat artikel.
ontkracht zijn uitlating maar. Anders vind ik dat je het er te makkelijk vanaf maakt met ; 'niet waar en bewijs maar dat het wel waar is'.
Ik zie het anders; deze man weet waar hij het over heeft en als jij het niet gelooft moet jij maar aantonen dat hij liegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |