Ik kijk vrijdag de Moltalk.. Ik kijk donderdag tv ! Er zijn vele mooie programma's voor mij. Nu ook Borgen op Ned 2 donderdagavond om 23:00. sorry voor de offtopic Pietje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef Redefine het volgende:
Het was wel aardig. Maar ik betwijfel of ik het elke week ga kijken.
idd, het is wel even wennen want ik heb nog weleens de neiging om het te vergeten dat het komtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:45 schreef ohnikua het volgende:
Ik vind het echt een erg leuke toevoeging. Oud-kandidaten die met hun verhalen komen, top! Arjen Lubach en zijn even scherpe als laconieke humor, geweldig!
Arjen zei op twitter dat ook Patrick Stoof komt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:54 schreef roos85 het volgende:
Edo was echt baasen van mijn favo kandidaten allertijden!
Nog beter!quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Arjen zei op twitter dat ook Patrick Stoof komt!
Ik hoopte op Martens, bij de naam Patrickquote:
Nu nog de nabeschouwing graagquote:
Kan je morgen op http://avro.nl/wieisdemol/ kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog de nabeschouwing graag
Als je het live wilt kijken, moet je de volgende keer, nadat de uitzending geweest is, naar http://live.avro.nl gaan en op livestream klikken.quote:
Misschien zijn ze bezig met uploaden. Afhankelijk van hoe laat je slaapt, zit het misschien op youtube.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet ik, maar imkreeg een telefoontje.. Nou ja, het duurde ff wat lang allemaal![]()
Maar ik hoopte het vandaag nog terug te kunnen zien
Liefquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Toverheks het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321360 voor Whiskers
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik bedoel niet de gewone uitzending..
Meis, ik vind het al heel lief dat je voor me op zoek gingquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
ik lach mezelf uit he, hahaha al die WIDM topic`s
ahahaha zit nu in 2 topic`s tegen je te kletsen, open gewoon een napraat topic vinden Gert en Pietje het niet goed dan sluiten ze hem wel weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meis, ik vind het al heel lief dat je voor me op zoek ging![]()
Nah, ik geef het gewoon op voor nu..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahahaha zit nu in 2 topic`s tegen je te kletsen, open gewoon een napraat topic vinden Gert en Pietje het niet goed dan sluiten ze hem wel weer
Volgens een jankert in de FB is die er al, raar dat die zeikert dat niet aan de juiste persoon doorgeeft dan....quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahahaha zit nu in 2 topic`s tegen je te kletsen, open gewoon een napraat topic vinden Gert en Pietje het niet goed dan sluiten ze hem wel weer
graag gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik geef het gewoon op voor nu..
Maar dank voor het zoeken!!
Wat voor napraattopic bedoel je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zoek de link naar de Moltalk (nabeschouwing)quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voor napraattopic bedoel je?
Ja dat snap ik, maar Toverheks begint over een napraattopic. Dát snap ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zoek de link naar de Moltalk (nabeschouwing)
Dat is volgens mij omdat 5thencounter het er over had.. En Mootie (in FB)quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar Toverheks begint over een napraattopic. Dát snap ik niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar Toverheks begint over een napraattopic. Dát snap ik niet.
Napraten waarover? De uitzending?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]krijg ook overal de schuld van, wacht maar ik zeg het tegen Gert&Pietje
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, weet niet of WIDM een napraattopic heeft.
Maak jij 'm of zal ik??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)b/video#.UQHSkaX3Uqsquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zoek de link naar de Moltalk (nabeschouwing)
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://avro.nl/wieisdemol(...)b/video#.UQHSkaX3Uqs
Ben ik ook aan het zoeken de moltalkquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nah, ik geef het gewoon op voor nu..
Maar dank voor het zoeken!!
Wat zoek je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het zoeken de moltalk
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het zoeken de moltalk
Ja Liesbeth deed het leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Liesbeth doet het leuk![]()
George is er ook btw.
Soundos is leuk!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende week presenteert Soundos !
Ze had je moeder kunnen zijn.quote:
Klopt qua leeftijdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:22 schreef Madame_Paon het volgende:
Soundos.Ik vind haar veel leuker dan Arjen.
Ze had je moeder kunnen zijn.
quote:Op zondag 10 februari 2013 15:11 schreef kenwel het volgende:
Ik vond het ook de minste aflevering van Moltalk, ik had liever Liesbeth nog een keer gezien die deed het veel beter.
Dat zou leuk zijn als Marc-Marie inderdaad te gast zou zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 04:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Meh.
Ik hoop dat Marc-Marie volgende week te gast is.
En Paulien zat daar ook.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:36 schreef TLC het volgende:
Ah Zarayda en onze Mol Kees zijn er ook zo te zien
Leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:01 schreef remcoP het volgende:
Donderdag zijn Frits en William te gast
Bij mij werkt ie nu wel. Ik kijk nu naar moltalkquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:38 schreef TLC het volgende:
Ligt dat nu alleen aan mij want die stream werkt vaak voor geen meter
Bij mij buffelt die streams soms als een gek, ontopic ;quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie nu wel. Ik kijk nu naar moltalk
Mohammed van Jeugdjournaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Bij mij buffelt die streams soms als een gek, ontopic ;
Mohammed van Sesamstraat![]()
Nabeschouwing: http://avro.nl/wieisdemol/player/widm_13_moltalk8_nb/videoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
Weet iemand waar ik de nabeschouwing kan kijken? Hij staat niet op Youtube (de voorbeschouwing wel).
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc Marie Huijbrechts donderdag in moltalk
In die treinquote:
Hoewel ik het Art ook leuk vind doen.quote:
Dat was een mooie jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Verrek ja. Grote letterboeken, niet goed kunnen zien.
En hiervoor zat je op Paulien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben OM na deze aflevering: het kan niet anders dan dat Kees de mol is
haha ja met bedreigingen in het boekjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
Marc-Marie over dat vinden van een mollenboekje
Die twee hadden al zo'n goede verstandhoudingquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef TLC het volgende:
[..]
haha ja met bedreigingen in het boekje
Ik krijg ook vaker het gevoel dat ze het meer doen om bekender te worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Redefine het volgende:
MM was tenminste nog een fan (zoals hij nu ook zegt). Nu heb je doodleuk steeds mensen die WIDM nog nooit gezien hebbenVorig jaar iig Dio, dit jaar iig dus Kees.
Nee hiervoor twijfelde ik tussen Paulien en Carolien en hoopte ik heeeel erg dat het Kees NIET was..quote:
Ja. Denk zelf vooral dat ze door hun manager aan hun jasje worden getrokken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaker het gevoel dat ze het meer doen om bekender te worden.
Paulien is het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hiervoor twijfelde ik tussen Paulien en Carolien en hoopte ik heeeel erg dat het Kees NIET was..
Ik vond de "opdrachten" in de trein heel erg naar Kees wijzen (bevestiging van allerlei Kees-theorieën)quote:
Ik had Karin de Groot, Daphne Bunskoek en Hannah ? gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was dat trouwens Karin de Groot (dame in het groene gewaad links vooraan)??
En dan blijkt dat het toch Paulien is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond de "opdrachten" in de trein heel erg naar Kees wijzen (bevestiging van allerlei Kees-theorieën)
Ik lette niet echt op, dus heb dat niet gezien.. Maar om Karin was niet echt heen te kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had Karin de Groot, Daphne Bunskoek en Hannah ? gezien.
Ik zou IK heel graag willen iig..quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan blijkt dat het toch Paulien is.
Ja ik zat me al af te vragen of dat altijd zo wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef remcoP het volgende:
Stream is al online terwijl Arjen dingen uitlegt
Wat is de YT-link eigenlijk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik zat me al af te vragen of dat altijd zo wasKijk normaal gewoon op de site.
Hier hapert het ook als een gek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie een zwarte scherm wel het geluid
Ja, MolTalk was leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
MolTalk moeten ze volgend jaar ook doen![]()
Ik had slechts 2 haperingen.. Maar ik was vroeg ingehaakt (rond 20:00 uur)quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, MolTalk was leuk!
Al was het jammer dat het op mijn tablet telkens haperde.
Waren er ook mensen die een vloeiende stream hadden of was er gewoon te weinig bandbreedte?
Bandbreedte zou niet uit moeten maken, was gewoon een YT-stream. Mss dat de verbinding in Amsterdam slecht was oid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, MolTalk was leuk!
Al was het jammer dat het op mijn tablet telkens haperde.
Waren er ook mensen die een vloeiende stream hadden of was er gewoon te weinig bandbreedte?
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bandbreedte zou niet uit moeten maken, was gewoon een YT-stream. Mss dat de verbinding in Amsterdam slecht was oid.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?
Dat maakt niet uit. Dat is dezelfde stream.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?
Nee, veel mensen hadden er last van. Ik gelukkig maar amper..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef svann het volgende:
Of dat mijn tablet het maar net aan trekt.
Misschien staat iets in de instellingen niet optimaal.
Doen ze toch ook weer dat zei Arjen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
MolTalk moeten ze volgend jaar ook doen![]()
Via mijn mobiele telefoon wel.maar straks kon ik op mijn pc niet kijken.>:) Paulien lijkt wel aangeschotenquote:
Paulien is gewoon lichtelijk autist volgensmijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Via mijn mobiele telefoon wel.maar straks kon ik op mijn pc niet kijken.>:) Paulien lijkt wel aangeschoten
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Paulien is gewoon lichtelijk autist volgensmij.
Ja.quote:
Met autist bedoel ik niet dat ze volledig contactgestoord is ofzoquote:
Ja, wat dan in haar gedrag?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met autist bedoel ik niet dat ze volledig contactgestoord is ofzo. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die een licht autistisch afwijking hebben en daar deed haar gedrag mij aan denken, that's all.
Het warrige en afwezige, alsof ze in een andere wereld leefde dan de restquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |