Nu nog de nabeschouwing graagquote:
Kan je morgen op http://avro.nl/wieisdemol/ kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu nog de nabeschouwing graag
Als je het live wilt kijken, moet je de volgende keer, nadat de uitzending geweest is, naar http://live.avro.nl gaan en op livestream klikken.quote:
Misschien zijn ze bezig met uploaden. Afhankelijk van hoe laat je slaapt, zit het misschien op youtube.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet ik, maar imkreeg een telefoontje.. Nou ja, het duurde ff wat lang allemaal![]()
Maar ik hoopte het vandaag nog terug te kunnen zien
Liefquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Toverheks het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1321360 voor Whiskers
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik bedoel niet de gewone uitzending..
Meis, ik vind het al heel lief dat je voor me op zoek gingquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
ik lach mezelf uit he, hahaha al die WIDM topic`s
ahahaha zit nu in 2 topic`s tegen je te kletsen, open gewoon een napraat topic vinden Gert en Pietje het niet goed dan sluiten ze hem wel weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meis, ik vind het al heel lief dat je voor me op zoek ging![]()
Nah, ik geef het gewoon op voor nu..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahahaha zit nu in 2 topic`s tegen je te kletsen, open gewoon een napraat topic vinden Gert en Pietje het niet goed dan sluiten ze hem wel weer
Volgens een jankert in de FB is die er al, raar dat die zeikert dat niet aan de juiste persoon doorgeeft dan....quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ahahaha zit nu in 2 topic`s tegen je te kletsen, open gewoon een napraat topic vinden Gert en Pietje het niet goed dan sluiten ze hem wel weer
graag gedaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik geef het gewoon op voor nu..
Maar dank voor het zoeken!!
Wat voor napraattopic bedoel je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
Ik zoek de link naar de Moltalk (nabeschouwing)quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat voor napraattopic bedoel je?
Ja dat snap ik, maar Toverheks begint over een napraattopic. Dát snap ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zoek de link naar de Moltalk (nabeschouwing)
Dat is volgens mij omdat 5thencounter het er over had.. En Mootie (in FB)quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar Toverheks begint over een napraattopic. Dát snap ik niet.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar Toverheks begint over een napraattopic. Dát snap ik niet.
Napraten waarover? De uitzending?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]krijg ook overal de schuld van, wacht maar ik zeg het tegen Gert&Pietje
nee alle gekheid op mijn bezemsteel, weet niet of WIDM een napraattopic heeft.
Maak jij 'm of zal ik??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
Heeft hetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)b/video#.UQHSkaX3Uqsquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zoek de link naar de Moltalk (nabeschouwing)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |