Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bandbreedte zou niet uit moeten maken, was gewoon een YT-stream. Mss dat de verbinding in Amsterdam slecht was oid.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?
Dat maakt niet uit. Dat is dezelfde stream.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?
Nee, veel mensen hadden er last van. Ik gelukkig maar amper..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef svann het volgende:
Of dat mijn tablet het maar net aan trekt.
Misschien staat iets in de instellingen niet optimaal.
Doen ze toch ook weer dat zei Arjen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
MolTalk moeten ze volgend jaar ook doen![]()
Via mijn mobiele telefoon wel.maar straks kon ik op mijn pc niet kijken.>:) Paulien lijkt wel aangeschotenquote:
Paulien is gewoon lichtelijk autist volgensmijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Via mijn mobiele telefoon wel.maar straks kon ik op mijn pc niet kijken.>:) Paulien lijkt wel aangeschoten
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Paulien is gewoon lichtelijk autist volgensmij.
Ja.quote:
Met autist bedoel ik niet dat ze volledig contactgestoord is ofzoquote:
Ja, wat dan in haar gedrag?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met autist bedoel ik niet dat ze volledig contactgestoord is ofzo. Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die een licht autistisch afwijking hebben en daar deed haar gedrag mij aan denken, that's all.
Het warrige en afwezige, alsof ze in een andere wereld leefde dan de restquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |