Ja ik zat me al af te vragen of dat altijd zo wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef remcoP het volgende:
Stream is al online terwijl Arjen dingen uitlegt
Wat is de YT-link eigenlijk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik zat me al af te vragen of dat altijd zo wasKijk normaal gewoon op de site.
Hier hapert het ook als een gek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie een zwarte scherm wel het geluid
Ja, MolTalk was leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:09 schreef Pino112 het volgende:
MolTalk moeten ze volgend jaar ook doen![]()
Ik had slechts 2 haperingen.. Maar ik was vroeg ingehaakt (rond 20:00 uur)quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, MolTalk was leuk!
Al was het jammer dat het op mijn tablet telkens haperde.
Waren er ook mensen die een vloeiende stream hadden of was er gewoon te weinig bandbreedte?
Bandbreedte zou niet uit moeten maken, was gewoon een YT-stream. Mss dat de verbinding in Amsterdam slecht was oid.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, MolTalk was leuk!
Al was het jammer dat het op mijn tablet telkens haperde.
Waren er ook mensen die een vloeiende stream hadden of was er gewoon te weinig bandbreedte?
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bandbreedte zou niet uit moeten maken, was gewoon een YT-stream. Mss dat de verbinding in Amsterdam slecht was oid.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?
Dat maakt niet uit. Dat is dezelfde stream.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik keek via live.avro.nl.. Sommige anderen wellicht ook?
Nee, veel mensen hadden er last van. Ik gelukkig maar amper..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef svann het volgende:
Of dat mijn tablet het maar net aan trekt.
Misschien staat iets in de instellingen niet optimaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |