In die treinquote:
Hoewel ik het Art ook leuk vind doen.quote:
Dat was een mooie jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
Verrek ja. Grote letterboeken, niet goed kunnen zien.
En hiervoor zat je op Paulien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben OM na deze aflevering: het kan niet anders dan dat Kees de mol is
haha ja met bedreigingen in het boekjequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Redefine het volgende:
Marc-Marie over dat vinden van een mollenboekje
Die twee hadden al zo'n goede verstandhoudingquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef TLC het volgende:
[..]
haha ja met bedreigingen in het boekje
Ik krijg ook vaker het gevoel dat ze het meer doen om bekender te worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Redefine het volgende:
MM was tenminste nog een fan (zoals hij nu ook zegt). Nu heb je doodleuk steeds mensen die WIDM nog nooit gezien hebbenVorig jaar iig Dio, dit jaar iig dus Kees.
Nee hiervoor twijfelde ik tussen Paulien en Carolien en hoopte ik heeeel erg dat het Kees NIET was..quote:
Ja. Denk zelf vooral dat ze door hun manager aan hun jasje worden getrokken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaker het gevoel dat ze het meer doen om bekender te worden.
Paulien is het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hiervoor twijfelde ik tussen Paulien en Carolien en hoopte ik heeeel erg dat het Kees NIET was..
Ik vond de "opdrachten" in de trein heel erg naar Kees wijzen (bevestiging van allerlei Kees-theorieën)quote:
Ik had Karin de Groot, Daphne Bunskoek en Hannah ? gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was dat trouwens Karin de Groot (dame in het groene gewaad links vooraan)??
En dan blijkt dat het toch Paulien is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond de "opdrachten" in de trein heel erg naar Kees wijzen (bevestiging van allerlei Kees-theorieën)
Ik lette niet echt op, dus heb dat niet gezien.. Maar om Karin was niet echt heen te kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had Karin de Groot, Daphne Bunskoek en Hannah ? gezien.
Ik zou IK heel graag willen iig..quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan blijkt dat het toch Paulien is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |