Hij meldde dat hij het wel lekker vond om een slang in z'n kont te hebben. Remember, you asked for it yourself.quote:
Nee. Eén keer de goede is genoeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een idee dat we gewoon het hele topic volposten met OP's?
Ik vind eentje wel voldoende.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een idee dat we gewoon het hele topic volposten met OP's?
Nou ja, het is niet alsof we niks wisten van zijn homoseksuele voorkeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij meldde dat hij het wel lekker vond om een slang in z'n kont te hebben. Remember, you asked for it yourself.
Pullup moest nu een andere posten omdat er twee van jouw hand stonden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Eén keer de goede is genoeg.
Ik wil het niet weten maar Pearlbitch zal het hem zo wel vragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Copycat het volgende:
Of doelt hij op een reptilaanse vorm van pet shopping?
Wel een waarheidsgetrouwe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Pullup moest nu een andere posten.
Ho stop!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof we niks wisten van zijn homoseksuele voorkeuren.
Of doelt hij op een reptilaanse vorm van pet shopping?
Hij is weer helemaal goedquote:
Als Jian binnenkort moderator wordt is dat gauw afgelopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Ik ben die extra OP overigens spuugzat, maar dat zal de bedoeling wel zijn.
Ondertussen neemt hij al wraak door het zo luidruchtig mogelijk te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat zeer demonstratief de vaatwasser leegruimen. Nou ja, hij verspreid deze klus over twee dagen. Nu een beetje en morgen de rest. Dit zal oma nog dagen moeten horen, denk ik.
Die Fipo van PB is irritant ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Tante Mien ruikt weer een relletje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Euhm nee, ik vind het gewoon fucking irritiant. Het slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tante Mien ruikt weer een relletje?
Hij vond het een beetje een film voor de linkse kerk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:56 schreef Ratelbandolero het volgende:
Werd Afvátar Oop ook al teveel ?
Als de TS van dienst normale informatie in de OP plaatst hoeft er ook niet correctief te worden opgetreden. Dit is geen slowchat, doch een topicreeks die ergens over gaat, i.c. de stream van Opaatje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm nee, ik vind het gewoon fucking irritiant. Het slaat ook nergens op.
Die mensen deden ook vaak al wat raar "connecten"quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vond het een beetje een film voor de linkse kerk.
Nee, er was ook tennis op tv en opa was vroeger ook een hele goede tennisser. Hij deed maar weinig onder voor Raymond van Barneveld.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:56 schreef Ratelbandolero het volgende:
Werd Afvátar Oop ook al teveel ?
Oop was vroeger ook een hele goede zwemmer. Hij heeft zijn badmuts nog steeds opquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er was ook tennis op tv en opa was vroeger ook een hele goede tennisser. Hij deed maar weinig onder voor Raymond van Barneveld.
Hij zat vroeger bij de commando's, zeker?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit af en groet zijn fans.
[ afbeelding ]
Ga toch weg met je geneuzel. Misschien dat opa voor dat soort nonsens valt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als de TS van dienst normale informatie in de OP plaatst hoeft er ook niet correctief te worden opgetreden. Dit is geen slowchat, doch een topicreeks die ergens over gaat, i.c. de stream van Opaatje.
Een normale OP met introductie is dus op zijn plaats.
Ze noemde hem in de 70er jaren ook wel opa Rambo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zat vroeger bij de commando's, zeker?
Een precedent is geschapen. Voortaan wordt elke propaganda-OP opgevolgd door minimaal één realistische OP waarin zowel in beeld als tekst een waarheidsgetrouw beeld wordt getoond.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas op, he? Anders moet ik correctief optreden.
Vanwege zijn rode baret of zijn rode neus ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze noemde hem in de 70er jaren ook wel opa Rambo.
Met de nadruk op minimaal danquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een precedent is geschapen. Voortaan wordt elke propaganda-OP opgevolgd door minimaal één realistische OP waarin zowel in beeld als tekst een waarheidsgetrouw beeld wordt getoond.
Hypercorrectief!
Vanwege zijn welbespraaktheid.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Vanwege zijn rode baret of zijn rode neus ?
Uiteraard! Correctiviteit muss sein!quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef pullup het volgende:
Met de nadruk op minimaal danHet lijkt me niet meer dan terecht dat eigenlijk iedereen een OP verdient om zijn eigen invulling van het topic duidelijk te krijgen.
Comes with the correctivity. Of zoiets.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar dan krijg je een heleboel van die souvinistische OP's.
Ik kopieer die van Pullup en Moots gewoon.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig voor jullie ben ik veel te lui om een OP te bedenken.
Of van die arme buurman die nooit kan slapen omdat opa tot 's avonds laat tegen z'n tv zit te schreeuwen en daarna nog wat gas af zit te fakkelen.quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:15 schreef kukelesoantje het volgende:
De eerste is OP de andere is OF offtopic ??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef tonja het volgende:
Als ik me een keer helemaal de tering verveel maak ik een Southpark OP.
Je weet dat DJ ook in South Park meespeelt?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:16 schreef tonja het volgende:
Als ik me een keer helemaal de tering verveel maak ik een Southpark OP.
Is dat een haagse groet? ik zag van Barneveld hetzelfde doen toen hij aan zijn dramatische match begon.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit af en groet zijn fans.
[ afbeelding ]
En daarna gaan vechtenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:19 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Is dat een haagse groet? ik zag van Barneveld hetzelfde doen toen hij aan zijn dramatische match begon.
Wie is dat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet dat DJ ook in South Park meespeelt?
Met een paar kleine aanpassingen zou ie er ook nog op lijken ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
En Hop zit natuurlijk ook in South Park als Mr. Slave en de kleinzoon van opa is het Canadese broertje van Kyle
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga toch weg met je geneuzel. Misschien dat opa voor dat soort nonsens valt...
Oh die DJquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ned. Die praat net zo.
[ afbeelding ]
Of die van Pullupquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
gewoon 2 OP`s kan er ook geen gezeik meer komen, jeetje wat een gezeur, Pullup zijn OP is goed en die van PB ook, lijkt wel of er steeds maar iets gezocht moet worden om Pb der OP juist niet te plaatsen.
2 OP's vind jij niet een beetje raar? Moet iedereen zijn eigen OP dan maar maken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
gewoon 2 OP`s kan er ook geen gezeik meer komen, jeetje wat een gezeur, Pullup zijn OP is goed en die van PB ook, lijkt wel of er steeds maar iets gezocht moet worden om Pb der OP juist niet te plaatsen.
Er komt nog een OP las ik, lijkt me wel leuk die OP van Tonja,Pullup en Pb samen te voegen, kan niemant er meer over zeuren en zeiken. Klaar, punt, kusjeslotje erop.quote:
Wil je hier ook al Mod wordenquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er komt nog een OP las ik, lijkt me wel leuk die OP van Tonja,Pullup en Pb samen te voegen, kan niemant er meer over zeuren en zeiken. Klaar, punt, kusjeslotje erop.
Al maakt iedereen zijn eigen OP, lekker allemaal zelf weten, al hebben we er 10 onder elkaar, zijn we gauw naar pag. 2quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
2 OP's vind jij niet een beetje raar? Moet iedereen zijn eigen OP dan maar maken.
In dat geval wil ik wel dat mijn scrolwieltjes vergoed worden.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al maakt iedereen zijn eigen OP, lekker allemaal zelf weten, al hebben we er 10 onder elkaar, zijn we gauw naar pag. 2
ben nergens mod dus dat, en nee hier wil ik geen mod worden, Gert, Pietje Puk,Yvonne en Danny hebben wel gesmeekt ( Gert stuurde zelf bloemen naar mijn adres):@ maar ik heb gezegd zal er ernstig over nadenken misschien in 2014quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:54 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Wil je hier ook al Mod worden
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben nergens mod dus dat, en nee hier wil ik geen mod worden, Gert, Pietje Puk,Yvonne en Danny hebben wel gesmeekt ( Gert stuurde zelf bloemen aan naar mijn adres):@ maar ik heb gezegd zal er ernstig over nadenken misschien in 2014
ik zeg DOENquote:Op woensdag 2 januari 2013 23:59 schreef Toverheks het volgende:
Zal er gelijk eentje voor je openen Schrutz, denk dat jij het dan wel snel vol krijgt in je eentje.
Die blauwe juffrouw gaat Nina Simone spelen in een film over haar. Over haar en over de film zelf is al heel erg veel te doen in de VS, nog voor de film uitgekomen is.quote:
Nee hoor Gert stuurde me geen bloemenquote:
Geen wonder dat Danny en Yvonne je gesmeekt hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee hoor Gert stuurde me geen bloemenniet alles geloven wat er hier in Opa zijn topic wordt gepost, herstel....niet alles geloven dat is 95% ongeveer wat er hier in Opa zijn topic wordt neergeplemd
Leuke OPquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa!!!
Een verdwaalde Amsterdammer wonende in Den Haag
Een Hooligan in hagt en niereh
[ afbeelding ]
Heeft zo z'n gekke momenten
[ afbeelding ]
Sportief is ie ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een biertje en een lekker snackje op zijn tijd bevallen ook prima
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom: Dit is Opa!!!!
Goede OP.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportief is ie ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is goedquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportief is ie ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heet gesmeekt, kreeg een full Abo, elke jaar een paasbrood, 6 weken mod vakantie en zakgeld toe, een sinterklaas letters van voor en achternaam, en een prachtig kerstpakket ter waarde van een bedrag met 2 nullen., maar heb toch bedankt voor de eerquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen wonder dat Danny en Yvonne je gesmeekt hebben
Meh, hij dekt de lading toch niet helemaal. Ik stel voor dat er correctief wordt ingegrepen voor iedereen helegaar in de war is.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:05 schreef BendeBielzen het volgende:
Opa!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sportief is ie ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een opoffering voor je geweestquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat heet gesmeekt, kreeg een full Abo, elke jaar een paasbrood, 6 weken mod vakantie en zakgeld toe, een sinterklaas letters van voor en achternaam, en een prachtig kerstpakket ter waarde van een brag met 2 nullen., maar heb toch bedankt voor de eer
nee hoor, ik doe het nier voor wat ik ervoor zou krijgen, ik doe het gewoon helemaal niet,quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:09 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Dat is wel een opoffering voor je geweest
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, ik doe het nier voor wat ik ervoor zou krijgen, ik doe het gewoon helemaal niet,
Nee je moet goed bedenken, die enorme last op je schouder, de werkdruk etc etc. dan hou je amper vrije tijd over.quote:
Geen idee ik ben nog nooit mod geweest en dat hou ik zoquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee je moet goed bedenken, die enorme last op je schouder, de werkdruk etc etc. dan hou je amper vrije tijd over.
Heel verstandigquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:13 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Geen idee ik ben nog nooit mod geweest en dat hou ik zo
Misschien kan PB nog even haar OP posten om de boel in evenwicht te brengen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, hij dekt de lading toch niet helemaal. Ik stel voor dat er correctief wordt ingegrepen voor iedereen helegaar in de war is.
Meestal welquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Zit me een beetje achter het oor te krabbelen, maar er is toch altijd maar EEN openingspost ?
Dat lijkt me bijzonder verstandig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan PB nog even haar OP posten om de boel in evenwicht te brengen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Oke dan neem ik me voor om alleen de eerste te lezen.
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Zit me een beetje achter het oor te krabbelen, maar er is toch altijd maar EEN openingspost ?
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:21 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoor
Gert moet niet zeuren hoor! anders wil ik Jian als mod in Opa zijn topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topic
Het loopt goed afquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:26 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Morgen deel 2 waarin Rinus met doods verachting de langlaufbaan in de efteling trotseert
Hij kon ook heel goed skiën, hij deed nauwelijks onder voor Raymond van Barneveld en Co Stompé.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:25 schreef Coos het volgende:
Oop heeft gewoon Zwitsers bloed.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)-hond-meer-eten.html
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of had ik dat niet mogen zeggen ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnen
Iemand nog een correctief tikje nodig?quote:Als Jian binnenkort moderator wordt is dat gauw afgelopen.
Serieus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vond het een beetje een film voor de linkse kerk.
Niet alleen Rayonhoofd hoor, Hij heeft zelf de tapijttegels op de klunplaatsen neergepleurd, ze wilde ook dat hij de Woordvoeder werd voor het NOS Journaal,quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
Volgende week kouder!
Van onze weerman
SOEST -
De kans op kouder winterweer rond medio januari neemt duidelijker vormen aan.
Ik zeg, roep de Rayonhoofden maar bij elkaar.![]()
Wisten jullie trouwens dat Opa vroeger ook Rayonhoofd is geweest.....
Fixed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
[i]Volgende week kouder!
Van onze weerman
Ik zeg, roep de Rayonhoofden maar bij elkaar.![]()
Wisten jullie trouwens dat Opa vroeger ook Raymonhoofd is geweest.....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Aan de andere kant: ik had ook niet verwacht dat opa een traantje weg zou pinken toen Grace stierf bij de heilige boom.
Oop houdt gewoon niet van ongeloofwaardige films.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Aan de andere kant: ik had ook niet verwacht dat opa een traantje weg zou pinken toen Grace stierf bij de heilige boom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik ga zowaar met je mee vandaag!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
Team soepEn ik raad iedereen aan dit team te joinen want ik heb vrijwel altijd gelijk.
Of een nog intrigerender vraag: zouden de WIDM-kandidaten de stream van Oop volgen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond WIDM, zou Opa dat ook gaan volgen?
Wie zal het zeggen, stel je voor dat Joep zodra hij thuis komt van 1 of andere voorstelling nog gauw Opa zijn stream aanslingertquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of een nog intrigerender vraag: zouden de WIDM-kandidaten de stream van Oop volgen?
De verwachting van diverse kenners is dat er vanavond geen stamppot op het menu zal staan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
Gert , kun je niet een poll maken over 5 soorten stamppot? Want daar komt het toch altijd weer op neer.
Nou, die kenners zitten er regelmatig naastquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De verwachting van diverse kenners is dat er vanavond geen stamppot op het menu zal staan!
Gedurfde keuze!quote:
bij Betfair is soep favoriet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die kenners zitten er regelmatig naast![]()
Maar ok , dan ga ik voor de kroketten. Al dan niet geprakt.
Een odd van 2.28 voor soep?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
bij Betfair is soep favoriet.
[ afbeelding ]
En voor gepocheerde kreeft wil ik wel geven, als er iemand belangstelling voor heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een odd van 2.28 voor soep?
Daar durf ik wel wat op in te zetten.
effe een dealtje met oop regelen dat-ie vanavond soep eet
Waaghals.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En voor gepocheerde kreeft wil ik wel geven, als er iemand belangstelling voor heeft.
Daar moet inside-info aan te pas gekomen zijn, dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Waaghals.
"Restjes van kerst" honoreren met een odd van 65 is trouwens ook wel waaghalzerig van meneer Betfair.
Wow, ik change voor soupquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team soepquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
Team soepEn ik raad iedereen aan dit team te joinen want ik heb vrijwel altijd gelijk.
Hmm, Oop is een echt lekkerbekje, ik schat in dattie wel weet wat lekker is...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk zeggen, je werkt gewoon bij de Aldi, hèquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, Het is een Nieuw Jaar en dat luid ook een verandering van eten in!
De Familie Oop gaat voor Grieks vanavond...![]()
[ afbeelding ]
Neuhh, het bespreken van Oops dagelijkse cullinaire genoegens is al jaren óntopic...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Jian het volgende:
Saté staat bij de Bookies 1:6 , dat betekent dus, dat wanneer ik win, ik dus voor elke on topic post, 6 off topic posts mag doen, ... als ik het goed heb begrepen
Ja, maar ik heb het erover als ik winquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, het bespreken van Oops dagelijkse cullinaire genoegens is al jaren óntopic...
Dan krijg je gewoon 6x Sate, en de groeten+een pilletje van Oop!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het erover als ik win
Ik las de groenten van Oop, ik dacht meteen, ja, doe effe lekker scheutig zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon 6x Sate, en de groeten+een pilletje van Oop!
Gróente verzinnen? Bij Oops eten? Tss.. zo'n fout zou ik echt niet meer maken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las de groenten van Oop, ik dacht meteen, ja, doe effe lekker scheutig zeg
Ik heb nog nooit Wie is de Mol gevolgd, ik weet niet eens hoe het precies gaat, trekt me gewoon niet, nooit gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er van hier ook mensen Wie is de Mol gaan volgen, het is nu al zowat onmogelijk Oop's topic terug te vinden steeds...
Hij kan me niet jennen want het boeit me niet wat hij eetquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef beequeen het volgende:
Peeps, het heeft helemaal geen zin om te gokken wat die ouwe eet. Hij leest eerst hier en besluit dan om heul iets anders te nassen, gewoon om ons te jennen. Zijn vriezer ligt immers vol met verse troep.
Hier ook een die nog nooit gekeken heeft!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Wie is de Mol gevolgd, ik weet niet eens hoe het precies gaat, trekt me gewoon niet, nooit gedaan
oh shit, Opa houdt geloof ik ook niet van Wie is de Mol![]()
Ik hoor het Oop zeggen: "Betaal ik nog niet genoeg aan die kut-Grieken? Mot ik nou nog hun voer vreten ook?"quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, Het is een Nieuw Jaar en dat luid ook een verandering van eten in!
De Familie Oop gaat voor Grieks vanavond...![]()
[ afbeelding ]
Voor saté was in ieder geval geen vraag of aanbod bij Betfair. Wat de bookies geven weet ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Jian het volgende:
Saté staat bij de Bookies 1:6 , dat betekent dus, dat wanneer ik win, ik dus voor elke on topic post, 6 off topic posts mag doen, ... als ik het goed heb begrepen
Ik ken zegge en schrijve één deelnemer aan WIDM dit seizoen, dat is die cabaretier. En dan ook alleen nog van naam, dus erg groot is bij mij de drang om te kijken niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er van hier ook mensen Wie is de Mol gaan volgen, het is nu al zowat onmogelijk Oop's topic terug te vinden steeds...
Team Joepquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken zegge en schrijve één deelnemer aan WIDM dit seizoen, dat is die cabaretier. En dan ook alleen nog van naam, dus erg groot is bij mij de drang om te kijken niet.
Joep is de enige die ik ken. Ik blijf de stream van Oop wel volgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Team Joepen ken jij die vervelende Homo uit Volendam niet??? Kees Tol
Opa![]()
Deze reeks staat met een keer posten in een van de topics toch gewoon continu in je post history?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
het is nu al zowat onmogelijk Oop's topic terug te vinden steeds...
Geen idee waar je het over hebt, ik begin altijd hier en dan zie ik wel verder..quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze reeks staat met een keer posten in een van de topics toch gewoon continu in je post history?
Je hebt My Active Topics na al die jaren nog steeds niet ontdekt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, ik begin altijd hier en dan zie ik wel verder..
Real Life Soaps & Streams
Blijktquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt My Active Topics na al die jaren nog steeds niet ontdekt?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Lavenderr zei het al: de kenners zitten er regelmatig naast. Zo ook nu, want het is uiteindelijk geworden: BOERENKOOLSTAMPPOT MET WORST!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het er een beetje uitzien of het binnen een half uurtje vanzelf van het bord kruipt ..quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]Stomme opa
Ok soep kan ik er niet in ontdekken maar de suggestie dat dat boerenkool met worst zou zijn gaat me ook wat te ver.
tis satéquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]Stomme opa
Ok soep kan ik er niet in ontdekken maar de suggestie dat dat boerenkool met worst zou zijn gaat me ook wat te ver.
Dit geeft zo wel een nieuwe wending aan die pollquote:
Ik zat er dichtbij .. als ut ietsjes vochtiger geweest was had het snert kunnen zijn!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
jullie zijn allemaal slechte verliezers!
4 vingers kan je krijgen... en erken je verlies nou maar, het scheelt je 6 borden Saté-prut gek...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Jian het volgende:
Kunnen we even een bevestiging krijgen van de saté?
Ja, Oop doet beide duimen omhoog, het is saté![]()
Die PB kun je ook niet vertrouwen hè, die lult ook maar wat
Ik heb het nooit goed en als ik het dan een keer goed heb wil jij me dat ontnemen .......quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 vingers kan je krijgen... en erken je verlies nou maar, het scheelt je 6 borden Saté-prut gek...![]()
[ afbeelding ]
Sukkel, ik bespaar je ook 10 van Oops 20 pillen gelijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit goed en als ik het dan een keer goed heb wil jij me dat ontnemen .......
Liegbeest, het was Oops KrommeWerpArm en heul niet een Duim!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
Opa, nog één keer, was het saté?
[ afbeelding ]
Bedankt Opa!
Dat staat dus vanaf nu onomstotelijk vastquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Opa!
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef pullup het volgende:
Na de hele ochtend tot een uurtje of 12 in zijn bed te hebben gelegen is hij afgepeigerd.
Op pagina 3, als je nog wilt stemmen, ....... het is satéquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!
Op welke pagina staat de poll?
Jij wilde ook nog even snel op saté stemmen ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!
Op welke pagina staat de poll?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Opa!
denk je dat ik nog een toespraakje moet houden, ik bedoel wat mensen bedanken enzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wilde ook nog even snel op saté stemmen ?
Ik zou vooral de belichting techneut van huize opa ruim bedanken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
denk je dat ik nog een toespraakje moet houden, ik bedoel wat mensen bedanken enzo?
Ja, ja, ga jij je nou maar bezig houden met de 2e OP, de uitslag is al met meerderheid van stemmen aangenomen, het is en blijft Saté!quote:
12 watt,schat ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou vooral de belichting techneut van huize opa ruim bedanken.
Nou, hier dan.. ik heb ze verdorie van elders weer weg moeten halen, maar vreten zal je kreng...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
denk je dat ik nog een toespraakje moet houden, ik bedoel wat mensen bedanken enzo?
Ik wil dezelfde saté als oop,quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, hier dan.. ik heb ze verdorie van elders weer weg moeten halen, maar vreten zal je kreng...![]()
[ afbeelding ]
Die Aldi-Saté-in-Champignonnesaus? Weet je 't zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil dezelfde saté als oop,die van Tjikken Toenaait
Ja, opa is het leukst als er iemand bij hem is aan wie hij zich superieur waant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Er zat toch meer leven in de stream toen de oma's nog zo gezellig op de achtergrond aan het keuvelen waren.
Eensch, ik ben voor een petitie, wij willen grote oma terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Er zat toch meer leven in de stream toen de oma's nog zo gezellig op de achtergrond aan het keuvelen waren.
Die "Leven in de Brouwerij" komt wel als Omie ontdekt dat Oop Boerekool met worst op de grond gespuugd heeft voor de kat..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Dat is Oop vast niet met je eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Dat zal ook wel de reden zijn dat hij het zo goed lijkt te kunnen vinden met Hop ( buiten de ordinaire fysieke aantrekkingskracht)quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, opa is het leukst als er iemand bij hem is aan wie hij zich superieur waant.
Dat valt haar niet op, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Leven in de Brouwerij" komt wel als Omie ontdekt dat Oop Boerekool met worst op de grond gespuugd heeft voor de kat..
Alsof oma daar wat van durft te zeggen tegen Jozefquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Leven in de Brouwerij" komt wel als Omie ontdekt dat Oop Boerekool met worst op de grond gespuugd heeft voor de kat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren zat hij zich inderdaad al te verheugen op de ochtenden als grote oma weer weg was want dan kon hij lekker in zijn bed blijven liggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is Oop vast niet met je eens![]()
Die heeft een voorzichtig huppeltje (want zwakke rug) gemaakt toen Grote Oma de deur achter zich dichttrok en haar het heilige kruis nagegeven
Hop is pas op level 72 en opa heeft level 76 al uitgespeeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn dat hij het zo goed lijkt te kunnen vinden met Hop ( buiten de ordinaire fysieke aantrekkingskracht)
Hop is een beetje een halve hè, net als die DJ, daar moet je niet mee spotten, vind ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop is pas op level 72 en opa heeft level 76 al uitgespeeld
Wat een sukkel is die "Hop" dan, ik hoor Oop zowat elke avond roepen "Ik stuur je eenleven Hop" ...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop is pas op level 72 en opa heeft level 76 al uitgespeeld
In z'n wangzakken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is naarstig op zoek naar zoute drop
[ afbeelding ]
Hop bedoel je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onder de kussens van zijn stoel aan het graaien ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Meer niet? gemiddeld drukke dag voor hem dan ....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft vandaag een foute link aangeklikt op Facebook.
Dat verbaast me niets, heel Facebook is een fucking virus als eenmaal in die kolerezooi zit...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft vandaag een foute link aangeklikt op Facebook.
Z'n computertje zal nu wel waat langzamer geworden zijn maar ja, hij wilde natuurlijk heel graag zien hoe een vijftienjarig meisje zelfmoord pleegde.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Meer niet? gemiddeld drukke dag voor hem dan ....
Ahh da's ook lief zeg, en dat meisje deed dat geheel belangeloos voor eenieders genoegen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n computertje zal nu wel waat langzamer geworden zijn maar ja, hij wilde natuurlijk heel graag zien hoe een vijftienjarig meisje zelfmoord pleegde.
Dat is slechts het lokkertje, dat filmpje bestaat niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh da's ook lief zeg, en dat meisje deed dat geheel belangeloos voor eenieders genoegen?
Linkje?
te laat, Gher googeld zich al de kolere ondertussenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is slechts het lokkertje, dat filmpje bestaat niet.
Oop gaat ze zelf halenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
Oma is thuis ....................... en hou u vast, ja zit u, Opa komt uit de keuken met 2 bakken koffie, ja ik weet 't rustig maar, het is waarschijnlijk gewoon een foutje.
O, gelukkig hij zit en brult vanuit z'n stoel, neem effe koekies mee, pfieewwww
Ehh heb jij dezelfde Opa al ik? Ik zie een bloedserieuze Administratief wonder gewoon zijn werk doen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:25 schreef Jian het volgende:
Oma is thuis ....................... en hou u vast, ja zit u, Opa komt uit de keuken met 2 bakken koffie, ja ik weet 't rustig maar, het is waarschijnlijk gewoon een foutje.
O, gelukkig hij zit en brult vanuit z'n stoel, neem effe koekies mee, pfieewwww
't duurde hem zeker te lang, dat mens was ook al 3 minuten binnen van haar werk, getreuzelquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop gaat ze zelf halen
[ afbeelding ]
Hmm.. je kent me eigenlijk helemaal niet hé?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
te laat, Gher googeld zich al de kolere ondertussen
Ik was blijkbaar wat aan het overdrijven want hij was er al om kwart voor twaalf uit vanochtend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisteren zat hij zich inderdaad al te verheugen op de ochtenden als grote oma weer weg was want dan kon hij lekker lang in zijn bed blijven liggen.
zo goed, dat ik zelfs deze reactie al voorspeld hadquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. je kent me eigenlijk helemaal niet hé?![]()
Houwe zo graag.....
Ja, hij moet nog even in zijn ritme komen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was er om kwart voor twaalf AL uit.
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was er om kwart voor twaalf AL uit.
En deze ook natuurlijk...quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
zo goed, dat ik zelfs deze reactie al voorspeld had
En deze... (2)quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
zo goed, dat ik zelfs deze reactie al voorspeld had
En oma was er vanochtend al om 6 uur uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij moet nog even in zijn ritme komen.
Aha.. jaja, het dagelijkse Omie-Bashtime je went er als Oop-volger nooit echt aan....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het geluid moet even uit. Oma moet even verantwoording afleggen voor de boterham met jam die ze zonder uitdrukkelijke toestemming van opa, gegeten heeft.
Ja, hij lijkt z'n chatters die ook nog eens op FOK! posten goed zat te zijn. Hij zal ze wel tot een keuze willen dwingen: of bij hem chatten of op FOK! posten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef Jian het volgende:
Hij zei, wat een pleurisbakken, dat pikte ik nog net op, hij had het over poezewoes en margo. Ik dacht dat die juist nogal dik waren met Oop. Een mens kan zich vergissen, zo zie je maar.
En vergeet zijn éxchatters hé? liefje...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt z'n chatters die ook nog eens op FOK! posten goed zat te zijn. Hij zal ze wel tot een keuze willen dwingen: of bij hem chatten of op FOK! posten.
En alleen maar omdat DJ nog langer uitslaapt dan opa.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Jian het volgende:
Die DJ is een walgelijk ventje zei ie, ohh, dat vind ik lullig, die man is niet goed
Zit je nou weer te slijmen? als je zo graag in genade wilt worden aangenomen schrijf hem dan een brief ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Wie niet óp Oops chat is, is tégen hem... een oude wet die helaas maar al te wijs blijkt...
Langer dan opa .....quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En alleen maar omdat DJ nog langer uitslaapt dan opa.
Thx voor die tip ( alweer) maar ik red me wel hoor... druiloor!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nou weer te slijmen? als je zo graag in genade wilt worden aangenomen schrijf hem dan een brief ofzo
Huh, hij leest echt, gewoon echt de hele tijd mee op FOK en soms kan ie zich niet meer bedwingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Die Oop interesseert zich geen flikker ehh niets voor hier...![]()
[ afbeelding ]
Het valt me nog me dat hij ze geen namen meegeeft net als orkanen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is weer vanouds aan het ruften en voorziet iedere gaslozing van commentaar.
Laat me raden, hij was vroeger zelf ook mol en hij deed daarbij niet onder voor Co Stompé en Raymond van Barneveld .....quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, opa weet al lang wie de mol is.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het valt me nog me dat hij ze geen namen meegeeft net als orkanen.
Dat dus. Verder denkt hij dat iedereen de mol kan zijn dus hij heeft het altijd al gezegd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden, hij was vroeger zelf ook mol en hij deed daarbij niet onder voor Co Stompé en Raymond van Barneveld .....
Godverquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kon vroeger ook heel goed skiën, hij doet nauwelijks onder voor Prins Friso.
Nee, daar vindt Oop geen klote aanquote:
Verrék ik moet Oop bijna gelijk geven.. maar ik moet voor mijzelf toch af entoe kijken of ze daar bij dat vooraf opgenomen reallife gebeuren de boel niet téveel na-editten inde studio...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar vindt Oop geen klote aan
Zijn de katten al gevlucht?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef pullup het volgende:
Oma is vanavond extra de klos. Duidelijk is dat hij zich een hele week heeft moeten inhouden en dat het er nu in een keer allemaal uitkomt.
Die zijn in geen velden of wegen te bekennen.quote:
Chemische oorlogvoering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn in geen velden of wegen te bekennen.
owjeezus, denk aan de bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kon vroeger ook heel goed skiën, hij doet nauwelijks onder voor Prins Friso.
Nu heb ik het weer gedaan, zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
owjeezus, denk aan de bloemetjesjurken
niet alleen de bloemetjesjurken .. je bent erg diep gezonken als je zo een post doetquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
owjeezus, denk aan de bloemetjesjurken
Als we er niet meer over lullen dan zien ze het misschien niet, ssssstquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb ik het weer gedaan, zeker?
te laatquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we er niet meer over lullen dan zien ze het misschien niet, ssssst
shit, te laat, bloemetjesjurk nr 1 heeft zich reeds gemeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we er niet meer over lullen dan zien ze het misschien niet, ssssst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |