Op pagina 3, als je nog wilt stemmen, ....... het is satéquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!
Op welke pagina staat de poll?
Jij wilde ook nog even snel op saté stemmen ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!
Op welke pagina staat de poll?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
Opa, nog één keer, was het saté?
[ afbeelding ]
Bedankt Opa!
denk je dat ik nog een toespraakje moet houden, ik bedoel wat mensen bedanken enzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wilde ook nog even snel op saté stemmen ?
Ik zou vooral de belichting techneut van huize opa ruim bedanken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
denk je dat ik nog een toespraakje moet houden, ik bedoel wat mensen bedanken enzo?
Ja, ja, ga jij je nou maar bezig houden met de 2e OP, de uitslag is al met meerderheid van stemmen aangenomen, het is en blijft Saté!quote:
12 watt,schat ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou vooral de belichting techneut van huize opa ruim bedanken.
Nou, hier dan.. ik heb ze verdorie van elders weer weg moeten halen, maar vreten zal je kreng...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
denk je dat ik nog een toespraakje moet houden, ik bedoel wat mensen bedanken enzo?
Ik wil dezelfde saté als oop,quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou, hier dan.. ik heb ze verdorie van elders weer weg moeten halen, maar vreten zal je kreng...![]()
[ afbeelding ]
Die Aldi-Saté-in-Champignonnesaus? Weet je 't zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil dezelfde saté als oop,die van Tjikken Toenaait
Ja, opa is het leukst als er iemand bij hem is aan wie hij zich superieur waant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Er zat toch meer leven in de stream toen de oma's nog zo gezellig op de achtergrond aan het keuvelen waren.
Eensch, ik ben voor een petitie, wij willen grote oma terugquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Er zat toch meer leven in de stream toen de oma's nog zo gezellig op de achtergrond aan het keuvelen waren.
Die "Leven in de Brouwerij" komt wel als Omie ontdekt dat Oop Boerekool met worst op de grond gespuugd heeft voor de kat..quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Dat is Oop vast niet met je eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef pullup het volgende:
Dat zal ook wel de reden zijn dat hij het zo goed lijkt te kunnen vinden met Hop ( buiten de ordinaire fysieke aantrekkingskracht)quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, opa is het leukst als er iemand bij hem is aan wie hij zich superieur waant.
Dat valt haar niet op, denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Leven in de Brouwerij" komt wel als Omie ontdekt dat Oop Boerekool met worst op de grond gespuugd heeft voor de kat..
Alsof oma daar wat van durft te zeggen tegen Jozefquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die "Leven in de Brouwerij" komt wel als Omie ontdekt dat Oop Boerekool met worst op de grond gespuugd heeft voor de kat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren zat hij zich inderdaad al te verheugen op de ochtenden als grote oma weer weg was want dan kon hij lekker in zijn bed blijven liggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is Oop vast niet met je eens![]()
Die heeft een voorzichtig huppeltje (want zwakke rug) gemaakt toen Grote Oma de deur achter zich dichttrok en haar het heilige kruis nagegeven
Hop is pas op level 72 en opa heeft level 76 al uitgespeeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal ook wel de reden zijn dat hij het zo goed lijkt te kunnen vinden met Hop ( buiten de ordinaire fysieke aantrekkingskracht)
Hop is een beetje een halve hè, net als die DJ, daar moet je niet mee spotten, vind ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hop is pas op level 72 en opa heeft level 76 al uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |