En oma was er vanochtend al om 6 uur uitquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij moet nog even in zijn ritme komen.
Aha.. jaja, het dagelijkse Omie-Bashtime je went er als Oop-volger nooit echt aan....quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Het geluid moet even uit. Oma moet even verantwoording afleggen voor de boterham met jam die ze zonder uitdrukkelijke toestemming van opa, gegeten heeft.
Ja, hij lijkt z'n chatters die ook nog eens op FOK! posten goed zat te zijn. Hij zal ze wel tot een keuze willen dwingen: of bij hem chatten of op FOK! posten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:57 schreef Jian het volgende:
Hij zei, wat een pleurisbakken, dat pikte ik nog net op, hij had het over poezewoes en margo. Ik dacht dat die juist nogal dik waren met Oop. Een mens kan zich vergissen, zo zie je maar.
En vergeet zijn éxchatters hé? liefje...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt z'n chatters die ook nog eens op FOK! posten goed zat te zijn. Hij zal ze wel tot een keuze willen dwingen: of bij hem chatten of op FOK! posten.
En alleen maar omdat DJ nog langer uitslaapt dan opa.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:06 schreef Jian het volgende:
Die DJ is een walgelijk ventje zei ie, ohh, dat vind ik lullig, die man is niet goed
Zit je nou weer te slijmen? als je zo graag in genade wilt worden aangenomen schrijf hem dan een brief ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Wie niet óp Oops chat is, is tégen hem... een oude wet die helaas maar al te wijs blijkt...
Langer dan opa .....quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En alleen maar omdat DJ nog langer uitslaapt dan opa.
Thx voor die tip ( alweer) maar ik red me wel hoor... druiloor!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nou weer te slijmen? als je zo graag in genade wilt worden aangenomen schrijf hem dan een brief ofzo
Huh, hij leest echt, gewoon echt de hele tijd mee op FOK en soms kan ie zich niet meer bedwingenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Die Oop interesseert zich geen flikker ehh niets voor hier...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |