Dat lijkt me bijzonder verstandig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan PB nog even haar OP posten om de boel in evenwicht te brengen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Oke dan neem ik me voor om alleen de eerste te lezen.
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Zit me een beetje achter het oor te krabbelen, maar er is toch altijd maar EEN openingspost ?
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:21 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoor
Gert moet niet zeuren hoor! anders wil ik Jian als mod in Opa zijn topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topic
Het loopt goed afquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:26 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Morgen deel 2 waarin Rinus met doods verachting de langlaufbaan in de efteling trotseert
Hij kon ook heel goed skiën, hij deed nauwelijks onder voor Raymond van Barneveld en Co Stompé.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:25 schreef Coos het volgende:
Oop heeft gewoon Zwitsers bloed.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)-hond-meer-eten.html
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of had ik dat niet mogen zeggen ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnen
Iemand nog een correctief tikje nodig?quote:Als Jian binnenkort moderator wordt is dat gauw afgelopen.
Serieus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vond het een beetje een film voor de linkse kerk.
Niet alleen Rayonhoofd hoor, Hij heeft zelf de tapijttegels op de klunplaatsen neergepleurd, ze wilde ook dat hij de Woordvoeder werd voor het NOS Journaal,quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
Volgende week kouder!
Van onze weerman
SOEST -
De kans op kouder winterweer rond medio januari neemt duidelijker vormen aan.
Ik zeg, roep de Rayonhoofden maar bij elkaar.![]()
Wisten jullie trouwens dat Opa vroeger ook Rayonhoofd is geweest.....
Fixed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
[i]Volgende week kouder!
Van onze weerman
Ik zeg, roep de Rayonhoofden maar bij elkaar.![]()
Wisten jullie trouwens dat Opa vroeger ook Raymonhoofd is geweest.....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Aan de andere kant: ik had ook niet verwacht dat opa een traantje weg zou pinken toen Grace stierf bij de heilige boom.
Oop houdt gewoon niet van ongeloofwaardige films.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Aan de andere kant: ik had ook niet verwacht dat opa een traantje weg zou pinken toen Grace stierf bij de heilige boom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik ga zowaar met je mee vandaag!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
Team soepEn ik raad iedereen aan dit team te joinen want ik heb vrijwel altijd gelijk.
Of een nog intrigerender vraag: zouden de WIDM-kandidaten de stream van Oop volgen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond WIDM, zou Opa dat ook gaan volgen?
Wie zal het zeggen, stel je voor dat Joep zodra hij thuis komt van 1 of andere voorstelling nog gauw Opa zijn stream aanslingertquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of een nog intrigerender vraag: zouden de WIDM-kandidaten de stream van Oop volgen?
De verwachting van diverse kenners is dat er vanavond geen stamppot op het menu zal staan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
Gert , kun je niet een poll maken over 5 soorten stamppot? Want daar komt het toch altijd weer op neer.
Nou, die kenners zitten er regelmatig naastquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De verwachting van diverse kenners is dat er vanavond geen stamppot op het menu zal staan!
Gedurfde keuze!quote:
bij Betfair is soep favoriet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die kenners zitten er regelmatig naast![]()
Maar ok , dan ga ik voor de kroketten. Al dan niet geprakt.
Een odd van 2.28 voor soep?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
bij Betfair is soep favoriet.
[ afbeelding ]
En voor gepocheerde kreeft wil ik wel geven, als er iemand belangstelling voor heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een odd van 2.28 voor soep?
Daar durf ik wel wat op in te zetten.
effe een dealtje met oop regelen dat-ie vanavond soep eet
Waaghals.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En voor gepocheerde kreeft wil ik wel geven, als er iemand belangstelling voor heeft.
Daar moet inside-info aan te pas gekomen zijn, dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Waaghals.
"Restjes van kerst" honoreren met een odd van 65 is trouwens ook wel waaghalzerig van meneer Betfair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |