Dat lijkt me bijzonder verstandig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan PB nog even haar OP posten om de boel in evenwicht te brengen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Oke dan neem ik me voor om alleen de eerste te lezen.
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Zit me een beetje achter het oor te krabbelen, maar er is toch altijd maar EEN openingspost ?
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:21 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoor
Gert moet niet zeuren hoor! anders wil ik Jian als mod in Opa zijn topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topic
Het loopt goed afquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:26 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Morgen deel 2 waarin Rinus met doods verachting de langlaufbaan in de efteling trotseert
Hij kon ook heel goed skiën, hij deed nauwelijks onder voor Raymond van Barneveld en Co Stompé.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:25 schreef Coos het volgende:
Oop heeft gewoon Zwitsers bloed.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)-hond-meer-eten.html
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of had ik dat niet mogen zeggen ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnen
Iemand nog een correctief tikje nodig?quote:Als Jian binnenkort moderator wordt is dat gauw afgelopen.
Serieus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vond het een beetje een film voor de linkse kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |