Dat lijkt me bijzonder verstandig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan PB nog even haar OP posten om de boel in evenwicht te brengen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Oke dan neem ik me voor om alleen de eerste te lezen.
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:15 schreef kukelesoantje het volgende:
Zit me een beetje achter het oor te krabbelen, maar er is toch altijd maar EEN openingspost ?
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja overal op FOK behave dit topic, dit topic is uniek en heeft een streepje voor bij Danny en Yvonne en Gert en Pietje puk....verschil moet er zijn en verschil moet er wezen
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:21 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Ho Ho vergeet Rinus niet die is ook uniek hoor
Gert moet niet zeuren hoor! anders wil ik Jian als mod in Opa zijn topicquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op elke regel is een uitzondering. Maar ik denk niet dat zij het op prijs stellen dat er vier OP's geplaatst worden in één topic
Het loopt goed afquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:26 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Morgen deel 2 waarin Rinus met doods verachting de langlaufbaan in de efteling trotseert
Hij kon ook heel goed skiën, hij deed nauwelijks onder voor Raymond van Barneveld en Co Stompé.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:25 schreef Coos het volgende:
Oop heeft gewoon Zwitsers bloed.![]()
http://www.nu.nl/buitenla(...)-hond-meer-eten.html
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnenquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:27 schreef Ratelbandolero het volgende:
Of had ik dat niet mogen zeggen ?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef kukelesoantje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met herhalingen, die opa kijkt ook altijd een wedstrijd 2 x want ze zouden de 2e keer eens wel winnen
Iemand nog een correctief tikje nodig?quote:Als Jian binnenkort moderator wordt is dat gauw afgelopen.
Serieus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij vond het een beetje een film voor de linkse kerk.
Niet alleen Rayonhoofd hoor, Hij heeft zelf de tapijttegels op de klunplaatsen neergepleurd, ze wilde ook dat hij de Woordvoeder werd voor het NOS Journaal,quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
Volgende week kouder!
Van onze weerman
SOEST -
De kans op kouder winterweer rond medio januari neemt duidelijker vormen aan.
Ik zeg, roep de Rayonhoofden maar bij elkaar.![]()
Wisten jullie trouwens dat Opa vroeger ook Rayonhoofd is geweest.....
Fixed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
[i]Volgende week kouder!
Van onze weerman
Ik zeg, roep de Rayonhoofden maar bij elkaar.![]()
Wisten jullie trouwens dat Opa vroeger ook Raymonhoofd is geweest.....
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Aan de andere kant: ik had ook niet verwacht dat opa een traantje weg zou pinken toen Grace stierf bij de heilige boom.
Oop houdt gewoon niet van ongeloofwaardige films.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus?
Aan de andere kant: ik had ook niet verwacht dat opa een traantje weg zou pinken toen Grace stierf bij de heilige boom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik ga zowaar met je mee vandaag!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
Team soepEn ik raad iedereen aan dit team te joinen want ik heb vrijwel altijd gelijk.
Of een nog intrigerender vraag: zouden de WIDM-kandidaten de stream van Oop volgen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:29 schreef Toverheks het volgende:
Vanavond WIDM, zou Opa dat ook gaan volgen?
Wie zal het zeggen, stel je voor dat Joep zodra hij thuis komt van 1 of andere voorstelling nog gauw Opa zijn stream aanslingertquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of een nog intrigerender vraag: zouden de WIDM-kandidaten de stream van Oop volgen?
De verwachting van diverse kenners is dat er vanavond geen stamppot op het menu zal staan!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:52 schreef Lavenderr het volgende:
Gert , kun je niet een poll maken over 5 soorten stamppot? Want daar komt het toch altijd weer op neer.
Nou, die kenners zitten er regelmatig naastquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De verwachting van diverse kenners is dat er vanavond geen stamppot op het menu zal staan!
Gedurfde keuze!quote:
bij Betfair is soep favoriet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, die kenners zitten er regelmatig naast![]()
Maar ok , dan ga ik voor de kroketten. Al dan niet geprakt.
Een odd van 2.28 voor soep?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
bij Betfair is soep favoriet.
[ afbeelding ]
En voor gepocheerde kreeft wil ik wel geven, als er iemand belangstelling voor heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een odd van 2.28 voor soep?
Daar durf ik wel wat op in te zetten.
effe een dealtje met oop regelen dat-ie vanavond soep eet
Waaghals.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En voor gepocheerde kreeft wil ik wel geven, als er iemand belangstelling voor heeft.
Daar moet inside-info aan te pas gekomen zijn, dat kan haast niet anders.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Waaghals.
"Restjes van kerst" honoreren met een odd van 65 is trouwens ook wel waaghalzerig van meneer Betfair.
Wow, ik change voor soupquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team soepquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:08 schreef pullup het volgende:
Team soepEn ik raad iedereen aan dit team te joinen want ik heb vrijwel altijd gelijk.
Hmm, Oop is een echt lekkerbekje, ik schat in dattie wel weet wat lekker is...quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk zeggen, je werkt gewoon bij de Aldi, hèquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, Het is een Nieuw Jaar en dat luid ook een verandering van eten in!
De Familie Oop gaat voor Grieks vanavond...![]()
[ afbeelding ]
Neuhh, het bespreken van Oops dagelijkse cullinaire genoegens is al jaren óntopic...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Jian het volgende:
Saté staat bij de Bookies 1:6 , dat betekent dus, dat wanneer ik win, ik dus voor elke on topic post, 6 off topic posts mag doen, ... als ik het goed heb begrepen
Ja, maar ik heb het erover als ik winquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, het bespreken van Oops dagelijkse cullinaire genoegens is al jaren óntopic...
Dan krijg je gewoon 6x Sate, en de groeten+een pilletje van Oop!quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het erover als ik win
Ik las de groenten van Oop, ik dacht meteen, ja, doe effe lekker scheutig zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon 6x Sate, en de groeten+een pilletje van Oop!
Gróente verzinnen? Bij Oops eten? Tss.. zo'n fout zou ik echt niet meer maken...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las de groenten van Oop, ik dacht meteen, ja, doe effe lekker scheutig zeg
Ik heb nog nooit Wie is de Mol gevolgd, ik weet niet eens hoe het precies gaat, trekt me gewoon niet, nooit gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er van hier ook mensen Wie is de Mol gaan volgen, het is nu al zowat onmogelijk Oop's topic terug te vinden steeds...
Hij kan me niet jennen want het boeit me niet wat hij eetquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:27 schreef beequeen het volgende:
Peeps, het heeft helemaal geen zin om te gokken wat die ouwe eet. Hij leest eerst hier en besluit dan om heul iets anders te nassen, gewoon om ons te jennen. Zijn vriezer ligt immers vol met verse troep.
Hier ook een die nog nooit gekeken heeft!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Wie is de Mol gevolgd, ik weet niet eens hoe het precies gaat, trekt me gewoon niet, nooit gedaan
oh shit, Opa houdt geloof ik ook niet van Wie is de Mol![]()
Ik hoor het Oop zeggen: "Betaal ik nog niet genoeg aan die kut-Grieken? Mot ik nou nog hun voer vreten ook?"quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje, Het is een Nieuw Jaar en dat luid ook een verandering van eten in!
De Familie Oop gaat voor Grieks vanavond...![]()
[ afbeelding ]
Voor saté was in ieder geval geen vraag of aanbod bij Betfair. Wat de bookies geven weet ik niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:30 schreef Jian het volgende:
Saté staat bij de Bookies 1:6 , dat betekent dus, dat wanneer ik win, ik dus voor elke on topic post, 6 off topic posts mag doen, ... als ik het goed heb begrepen
Ik ken zegge en schrijve één deelnemer aan WIDM dit seizoen, dat is die cabaretier. En dan ook alleen nog van naam, dus erg groot is bij mij de drang om te kijken niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er van hier ook mensen Wie is de Mol gaan volgen, het is nu al zowat onmogelijk Oop's topic terug te vinden steeds...
Team Joepquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken zegge en schrijve één deelnemer aan WIDM dit seizoen, dat is die cabaretier. En dan ook alleen nog van naam, dus erg groot is bij mij de drang om te kijken niet.
Joep is de enige die ik ken. Ik blijf de stream van Oop wel volgen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Team Joepen ken jij die vervelende Homo uit Volendam niet??? Kees Tol
Opa![]()
Deze reeks staat met een keer posten in een van de topics toch gewoon continu in je post history?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
het is nu al zowat onmogelijk Oop's topic terug te vinden steeds...
Geen idee waar je het over hebt, ik begin altijd hier en dan zie ik wel verder..quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze reeks staat met een keer posten in een van de topics toch gewoon continu in je post history?
Je hebt My Active Topics na al die jaren nog steeds niet ontdekt?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Geen idee waar je het over hebt, ik begin altijd hier en dan zie ik wel verder..
Real Life Soaps & Streams
Blijktquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt My Active Topics na al die jaren nog steeds niet ontdekt?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Lavenderr zei het al: de kenners zitten er regelmatig naast. Zo ook nu, want het is uiteindelijk geworden: BOERENKOOLSTAMPPOT MET WORST!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het er een beetje uitzien of het binnen een half uurtje vanzelf van het bord kruipt ..quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]Stomme opa
Ok soep kan ik er niet in ontdekken maar de suggestie dat dat boerenkool met worst zou zijn gaat me ook wat te ver.
tis satéquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]Stomme opa
Ok soep kan ik er niet in ontdekken maar de suggestie dat dat boerenkool met worst zou zijn gaat me ook wat te ver.
Dit geeft zo wel een nieuwe wending aan die pollquote:
Ik zat er dichtbij .. als ut ietsjes vochtiger geweest was had het snert kunnen zijn!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
jullie zijn allemaal slechte verliezers!
4 vingers kan je krijgen... en erken je verlies nou maar, het scheelt je 6 borden Saté-prut gek...quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Jian het volgende:
Kunnen we even een bevestiging krijgen van de saté?
Ja, Oop doet beide duimen omhoog, het is saté![]()
Die PB kun je ook niet vertrouwen hè, die lult ook maar wat
Ik heb het nooit goed en als ik het dan een keer goed heb wil jij me dat ontnemen .......quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 vingers kan je krijgen... en erken je verlies nou maar, het scheelt je 6 borden Saté-prut gek...![]()
[ afbeelding ]
Sukkel, ik bespaar je ook 10 van Oops 20 pillen gelijk!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het nooit goed en als ik het dan een keer goed heb wil jij me dat ontnemen .......
Liegbeest, het was Oops KrommeWerpArm en heul niet een Duim!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
Opa, nog één keer, was het saté?
[ afbeelding ]
Bedankt Opa!
Dat staat dus vanaf nu onomstotelijk vastquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
Opa, nog één keer, was het saté?
[ afbeelding ]
Bedankt Opa!
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef pullup het volgende:
Na de hele ochtend tot een uurtje of 12 in zijn bed te hebben gelegen is hij afgepeigerd.
Op pagina 3, als je nog wilt stemmen, ....... het is satéquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!
Op welke pagina staat de poll?
Jij wilde ook nog even snel op saté stemmen ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag ook nog de helft van de vaatwasser leeggeruimd, hè? Onderschat dat niet!
Op welke pagina staat de poll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |