Het valt me nog me dat hij ze geen namen meegeeft net als orkanen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is weer vanouds aan het ruften en voorziet iedere gaslozing van commentaar.
Laat me raden, hij was vroeger zelf ook mol en hij deed daarbij niet onder voor Co Stompé en Raymond van Barneveld .....quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, opa weet al lang wie de mol is.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Het valt me nog me dat hij ze geen namen meegeeft net als orkanen.
Dat dus. Verder denkt hij dat iedereen de mol kan zijn dus hij heeft het altijd al gezegd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat me raden, hij was vroeger zelf ook mol en hij deed daarbij niet onder voor Co Stompé en Raymond van Barneveld .....
Godverquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kon vroeger ook heel goed skiën, hij doet nauwelijks onder voor Prins Friso.
Nee, daar vindt Oop geen klote aanquote:
Verrék ik moet Oop bijna gelijk geven.. maar ik moet voor mijzelf toch af entoe kijken of ze daar bij dat vooraf opgenomen reallife gebeuren de boel niet téveel na-editten inde studio...quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar vindt Oop geen klote aan
Zijn de katten al gevlucht?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:46 schreef pullup het volgende:
Oma is vanavond extra de klos. Duidelijk is dat hij zich een hele week heeft moeten inhouden en dat het er nu in een keer allemaal uitkomt.
Die zijn in geen velden of wegen te bekennen.quote:
Chemische oorlogvoering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn in geen velden of wegen te bekennen.
owjeezus, denk aan de bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kon vroeger ook heel goed skiën, hij doet nauwelijks onder voor Prins Friso.
Nu heb ik het weer gedaan, zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
owjeezus, denk aan de bloemetjesjurken
niet alleen de bloemetjesjurken .. je bent erg diep gezonken als je zo een post doetquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
owjeezus, denk aan de bloemetjesjurken
Als we er niet meer over lullen dan zien ze het misschien niet, ssssstquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu heb ik het weer gedaan, zeker?
te laatquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we er niet meer over lullen dan zien ze het misschien niet, ssssst
shit, te laat, bloemetjesjurk nr 1 heeft zich reeds gemeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Als we er niet meer over lullen dan zien ze het misschien niet, ssssst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |