quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef einzeinz het volgende:
Gisteren ben ik met een vriend wat gaan drinken in een tapasbar hier in de stad.
Er zat een meisje aan de bar met een gast, maar die zag er nogal gay uit en het zag er ook niet naar uit dat ze wat voor elkaar voelden.
Ik zei tegen m'n maat dat ik dat meisje best knap vond en hij wist haar naam.
Vanmorgen ben ik dus op Facebook gaan zoeken en heb ik het grietje van de tapasbar gevonden (namen zal ik hier omwille van privacy niet typen).
Op haar Facebookprofiel stond haar telefoonnummer (echt dom natuurlijk), dus ik ging haar deze middag na wat twijfelen gaan smssen.Hier gaan we dan maar met deel 3.SPOILER: De sms'jes:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe moet ik nu verder?
Heb haar zonet ge-sms't, tot nu toe zonder antwoord.
Cindy De Vuyst
Waarom niet? Dat is best laat voor een kind hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Partypoeper het volgende:
Om 0:29 vragen of ze een nachtmens is
vraag ook even wat haar achternaam is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
Haha TS laat na 3 sms'jes al zien dat ie gierig is.Pics van Michelle.
Ehmquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef TUFKAL het volgende:
Met Skype kun je ook je kleren uitdoen, op what's app niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:15 schreef einzeinz het volgende:
Ik leef natuurlijk van de bijstand, maar hoe vertel ik haar dat?Zo moet je sms'en ts, je hebt wel gevoel voor humor haha. Hou het lekker luchtig en droog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef einzeinz het volgende:
Humor heb ik gedaan nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste bericht kan ik precies niet uploaden
Geeft goede hoop voor TS.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een gast tszo slecht en toch blijft ze hangen
dat vertel je dan toch gewoon.... ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe je iedere sms hier upload. Tuurlijk vraag ik ook wel eens advies bij vrienden/vriendinnen over de beste benadering bij vrouwen, maar om nou alles op een forum te zetten met 1000 views... Hopen voor jou dat ze daar nooit achterkomt.
Vertellen aan haar dat hij dat hele gesprek online zet voor 1400 ogen? Dat lijkt me niet een strak plan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat vertel je dan toch gewoon.... ?
Mwah dat is heel vaak zo bij vrouwen. Ik dacht vroeger ook dat ik meer zei dan haar, wat ook zo is, maar vrouwen zijn over de telefoon volgensmij doorgaans niet echt spraakgraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef dinosteen het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat TS veel input moet geven voor weinig output. Dat is toch niet echt een goed teken.
Bij mij lullen ze juist soms meer dan me lief isquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mwah dat is heel vaak zo bij vrouwen. Ik dacht vroeger ook dat ik meer zei dan haar, wat ook zo is, maar vrouwen zijn over de telefoon volgensmij doorgaans niet echt spraakgraag.
nou ts is inmiddels al verbeterd hoor! met af en toe een terug valletje. maar feit is dat ze blijft terug sturen dus dat is iig positief.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een gast tszo slecht en toch blijft ze hangen
ik denk dat dit te maken heeft met de belgische taal...?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef Edskimo het volgende:
de boog kan niet altijd gespannen staan
gewoon even rustig aan doen dus, maar je moet wel laten zien dat je nog altijd interesse hebtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
ze vraagt niet veel terug inderdaad. ik zou nu of haar uit gaan vragen of even wachten tot zij weer eens wat gaat vragen.
You read my mind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn iets teveel grapjes van jouw kant waar zij wat serieuzer reageert. Kan wel werken, maar je doet het in elk berichtje. Denk dat het mij daar wat schuurt
ja inderdaad niet teveel grapjes, alleen af en toe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn iets teveel grapjes van jouw kant waar zij wat serieuzer reageert. Kan wel werken, maar je doet het in elk berichtje. Denk dat het mij daar wat schuurt
Dat komt omdat jullie vrouwen altijd zo enorm onduidelijk zijn en compleet tegenstrijdige signalen geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Wel grappig dat jullie mannen hier hele serieuze analyses over kunnen maken en daar blijkbaar zo over nadenken!
Dat zijn de singles he. Wij bezette mannen lachen hierom.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Wel grappig dat jullie mannen hier hele serieuze analyses over kunnen maken en daar blijkbaar zo over nadenken!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie vrouwen altijd zo enorm onduidelijk zijn en compleet tegenstrijdige signalen geven.
Hey ik ben ook bezet jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn de singles he. Wij bezette mannen lachen hierom.
Valt toch gewoon op? Vind het niet echt een analyse.. je ziet het gewoon toch dat er teveel gegrapt wordt zonder hogere wetenschap toe te passenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Precies. Weet je hoe fucking duur smsjes zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Geen sms meer gekregen
Ah ja, ff laten rusten en even afwachten of ze uit zichzelf gaat sturen nu!
0,10 per smsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Weet je hoe fucking duur smsjes zijn tegenwoordig.
Tuurlijk niet! Toch zeker nu niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom bel je haar niet een keer op?
Jij was de laatste die haar iets stuurde?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef einzeinz het volgende:
[..]
0,10 per sms
Maar goed, wat moet ik nu gaan doen?
'Hey schatje, ik mis je hoor'
Hoezo toch zeker nu niet? Wanneer dan wel? Je hoeft niet persé een stilte in acht te nemen omdat zij wat minder spontaan reageert ofzo...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Toch zeker nu niet!
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analysequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hey ik ben ook bezet jahou er gewoon van om advies te geven
[..]
Valt toch gewoon op? Vind het niet echt een analyse.. je ziet het gewoon toch dat er teveel gegrapt wordt zonder hogere wetenschap toe te passen
Oke nou jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analyse
maar je zei wel 'analyse', weer zo onduidelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analyse
Ik denk wel dat hij dan iets te snel gaat hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo toch zeker nu niet? Wanneer dan wel? Je hoeft niet persé een stilte in acht te nemen omdat zij wat minder spontaan reageert ofzo...
Nee dat was niet onduidelijk want als ik wetenschappelijk had bedoeld had ik het wel gezegdquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar je zei wel 'analyse', weer zo onduidelijk
Oke, ik denk van niet maar oke. Kan zo zijn, niks is risicoloosquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij dan iets te snel gaat hoor.
maar je zei 'analyse', dat is dit nog zeker nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Nee dat was niet onduidelijk want als ik wetenschappelijk had bedoeld had ik het wel gezegd
Ik heb ook niet wetenschappelijke analyse gezegd hoor... gewoon dat een analyse dat niet vereist juist... Je deed toch net alsof mensen hier het zo analyseerden. Ik gaf gewoon aan dat het niet echt een analyse is naar mijn idee maar vrij simpel om te zien, dat het gewoon opvalt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Nee dat was niet onduidelijk want als ik wetenschappelijk had bedoeld had ik het wel gezegd
Je had het over hogere wetenschapquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet wetenschappelijke analyse gezegd hoor... gewoon dat een analyse dat niet vereist juist... Je deed toch net alsof mensen hier het zo analyseerden. Ik gaf gewoon aan dat het niet echt een analyse is naar mijn idee maar vrij simpel om te zien, dat het gewoon opvalt...
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Je had het over hogere wetenschap
Primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk inzullen we elkaar tegemoet komen in het midden?
Wat jij nu doet is wel een analyse trouwens
Hij wacht nog op zijn SMSquote:
Omdat dit een van de weinige topics van de afgelopen tijd in R&P is, die je met plezier kunt lezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef Kurzweil het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk in godsnaam een topic aan het volgen waarin één of andere sociaal incapabele faalhaas een meisje denkt te 'hosselen' met de slechtste sms'jes die ik ooit heb gezien? Al zegt dat waarschijnlijk meer over mijzelf dan over TS.
Omdat we stiekem allemaal hopen dat het hem toch gaat lukkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef Kurzweil het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk in godsnaam een topic aan het volgen waarin één of andere sociaal incapabele faalhaas een meisje denkt te 'hosselen' met de slechtste sms'jes die ik ooit heb gezien?
Klopt, maar ik denk dat het voor mij en met mij velen hier die net doen of ze de grootste vrouwenverslinder zijn en moeten lachen om de knulligheid hiervan, maar ondertussen zelf in de kroeg op niemand af durven te stappen en zelfs tijdens het sms-en niet weten welke houding ze moeten aannemen een pijnlijk moment van zelfreflectie is. Wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben voor TS!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Unsub het volgende:
[..]
Omdat dit een van de weinige topics van de afgelopen tijd in R&P is, die je met plezier kunt lezen
Hij pakt het imo niet ideaal aan, maar hij toont wel durf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het voor mij en met mij velen hier die net doen of ze de grootste vrouwenverslinder zijn en moeten lachen om de knulligheid hiervan, maar ondertussen zelf in de kroeg op niemand af durven te stappen en zelfs tijdens het sms-en niet weten welke houding ze moeten aannemen een pijnlijk moment van zelfreflectie is. Wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben voor TS!
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het voor mij en met mij velen hier die net doen of ze de grootste vrouwenverslinder zijn en moeten lachen om de knulligheid hiervan, maar ondertussen zelf in de kroeg op niemand af durven te stappen en zelfs tijdens het sms-en niet weten welke houding ze moeten aannemen een pijnlijk moment van zelfreflectie is. Wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben voor TS!
Omdat niet alles valt of staat met een paar zinnen.. en vind het eigenlijk niet zo raar... ze sms'en, dat willen genoeg meiden nog wel doen. En hij durft en doet zijn best.. beetje geluksfactor en dan is het al snel geen wonder meer ofzo als je contact kan onderhouden met een meidquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe kan het nou dat het hem ook nog lukt
Friendzone inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Dit gaat uiteraard geen wippen worden. Ze sluit ook al niet meer af met X...
Ts je moet wat ondernemen, dit gaat fout.
Jij weet het, jij bent een dame,quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Natuurlijk dat gaat zo snel >.<
Ik overdrijf het wel een beetje, maar je kunt niet ontkennen dat het allemaal erg knullig is. En misschien reageer ik zo fel omdat ik het terugzie bij mezelf en inzie hoe idioot het eigenlijk is, maar ondertussen wel moet lachen om TS. Ik vat het zelf ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom moeten mensen die vinden dat iemand iets niet goed aanpakt e.d. altijd zelf zogenaamd hetzelfde zijn (incompetent) en het ook niet kunnen? Zal vast wel bij sommige mensen kloppen ja maar lijkt wel een gewoonte om op die manier te counteren terwijl niet bepaald heel fok ofzo moeite heeft met sms'en ofzo..
Zeker aangezien jij hem juist een sociaal incapabele faalhaas noemt.. en de rest wel wat kan lachen erom maar toch vaak genoeg minder fel is juist... Beetje een overstap van een forse belediging naar bewondering.. ik vat het niet helemaal.
Meisjequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Jij weet het, jij bent een dame,
quote:
Oke hehe. Ja hij heeft de mazzel dat de meid gewoon wel een beetje openstaat en niet direct afwijst op basis van de kleur sokken als het warequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik overdrijf het wel een beetje, maar je kunt niet ontkennen dat het allemaal erg knullig is. En misschien reageer ik zo fel omdat ik het terugzie bij mezelf en inzie hoe idioot het eigenlijk is, maar ondertussen wel moet lachen om TS. Ik vat het zelf ook niet helemaal.
En ik beweer ook helemaal niet dat dat bij heel FOK! het geval is, maar ik vermoed dat er (vooral buiten R&P) genoeg users zijn die het herkennen en die zich hier, vooral als het gaat om dit soort dingen, totaal anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn.
quote:
Ze stuurt niet meer!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning ts
Zou niet paniekeren en gewoon tot morgen wachten. Misschien heeft ze haar telefoon wel uitgezet om even een avondje op de studie te kunnen focussen. In ieder geval geen 25 wanhopige sms'jes sturenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze stuurt niet meer!
Ik wil GVD een sms!!! Misschien ga ik nog wel een FOK! insidertje er in steken. Zeg maar iets :p
Gr gr is al gepasseerd, dus die niet meer
En friet/patat ook niet aangezien 100% van de Belgen over friet praat.
ik weet allesquote:
rot es op pipo, wa hebben wij daaraan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Woutjeh het volgende:
Spreek haar gewoon aan in de kroeg en laat die smsjes?
Zullen we het vriendelijk houden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rot es op pipo, wa hebben wij daaraan?
Psst! Dit is FOK!, Leden komen nooit buiten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Woutjeh het volgende:
Spreek haar gewoon aan in de kroeg en laat die smsjes?
Ohja, das waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Psst! Dit is FOK!, Leden komen nooit buiten.
je moet het niet zo geforceerd doen, als je al over huisdieren begint omdat je gespreksstof op is, dan ben ik bang dat het niks gaat wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Nee, ze heeft tot nu toe niets meer gestuurd.
En nee, ik kom haar niet in de kroeg tegen want:
1. Ik ben een typische FOK!ker die 2 keer in het jaar buitenkomt
2. Ik ben haar één X in mijn leven tegengekomen.
Misschien ook door het feit dat ik nooit buitenkom
Maar goed, ik zal binnenkort eens vragen of ze huisdieren heeft en dan laat ik wel eens het woordje 'hont' vallen.
Maar daarna corrigeer ik wel direct, (fucking autocorrectie) anders denkt ze dat ik een dom type ben.
Niets van aantrekken TS, doorzettingsvermogen is belangrijk. Zo speelt ze het spel der verleiding!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit hij niet nog in de stalkerzone?
All down hill from here, TS!quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Maar goed, ik zal binnenkort eens vragen of ze huisdieren heeft en dan laat ik wel eens het woordje 'hont' vallen.
Maar daarna corrigeer ik wel direct, (fucking autocorrectie) anders denkt ze dat ik een dom type ben.
motor snapt het. Maar goed hou ons op de hoogte TSquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
All down hill from here, TS!
Alez, hoe iek oewen muuder lierde kennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Dit kan een goede Belgische versie van How I met your mother opleveren
Nu snap ik waarom je zo wanhopig bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Waar ben je naar geïnteresseerd bij haar?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef einzeinz het volgende:
Ik doe nu al teveel m'n best?![]()
Zeg dan wat ik moet sturen, wat ik moet doen...
Trouwens, nog steeds niets vanmorgen. Nu ligt iPhone boven.
Schrijf dan even een kort scriptje voor hem dan zodat hij niet meteen ophangt als zij opneemt.quote:
watquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Of omgekeerd. Maar ik moet zeggen het kan heel veel slechter dan hij doet. Is niet zo dat hij alle credits krijgt van mij ofzo maar toch vind ik het wel goed dat hij er zo mee bezig is en ook niet echt al te raar doet (in mijn ervaringquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Schrijf dan even een kort scriptje voor hem dan zodat hij niet meteen ophangt als zij opneemt.
Waarom zeg je iPhone?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef einzeinz het volgende:
Ik doe nu al teveel m'n best?![]()
Zeg dan wat ik moet sturen, wat ik moet doen...
Trouwens, nog steeds niets vanmorgen. Nu ligt iPhone boven.
Haha, dat is best een goede vraag. Ik zeg ook altijd Iphone.. maar misschie. wel omdat dat lekkerder in de mond ligt als telefoon of mobieltje. Dat klinkt zo suf. En smartphone zeg ik eigenlijk ook nooit. Naja, ik zeg het in ieder geval niet om even stoer te doen met mijn Iphone xDquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom zeg je iPhone?
Als je een Nokia had, zou je toch ook niet zeggen 'nu ligt Nokia boven'.
Groen is TS.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Man man man... dat jullie nog steeds niet door hebben dat dit een troll is. De TS en het meisje in kwestie hebben exact dezelfde schrijfstijl. Bovendien komen bepaalde suggesties die hier gegeven worden ook terug in de antwoorden van het meisje.__
Zie bv whatsapp kosten.
[..]
[..]![]()
Daar heeft TS haar gezienquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoezo komt zij opeens bij tapasbar uit?? Dat advies werd hier gegeven en ik heb in geen van jouw pics voorstel voor tapasbar kunnen ontdekken.![]()
Zijn tekst: Afspreken met vrienden (vriendinnen) in de kroeg en zo dat wel. Hoe zie jij dat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoezo komt zij opeens bij tapasbar uit?? Dat advies werd hier gegeven en ik heb in geen van jouw pics voorstel voor tapasbar kunnen ontdekken.![]()
Ik heb het niet zo goed verwoord. Wat ik bedoel te zeggen is dat zij akkoord gaat met de "date" bij de desbetreffende tapasbar maar ik heb TS geen voorstel zien doen tot een date bij de tapasbar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heeft TS haar gezienMisschien moet je even het hele topic doorlezen.
Het zijn belgen. Zulke dingen moet je je niet afvragen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo goed verwoord. Wat ik bedoel te zeggen is dat zij akkoord gaat met de "date" bij de desbetreffende tapasbar maar ik heb TS geen voorstel zien doen tot een date bij de tapasbar.
Ik vatte dat zo op dat zij zei dat ze dus weleens naar de tapasbar gaat (met vraagteken erachter omdat hij dat kon weten aangezien hij haar daar heeft gezien). En TS door dat vraagteken het idee heeft dat ze vroeg of hij naar de tapasbar wou en daarom reageert als in: is goed, wanneer e.d. Miscommunicatie gewoon. Eigenlijk wel leip ja maar zocht er verder niet achter dat het nep zou zijn ofzo (en nog steeds niet). Gewoon misvatting van TS.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo goed verwoord. Wat ik bedoel te zeggen is dat zij akkoord gaat met de "date" bij de desbetreffende tapasbar maar ik heb TS geen voorstel zien doen tot een date bij de tapasbar.
Als troll ga je niet zulke fouten maken. Hij wist dat ze studeerde, wou gewoon extra info/gesprek wat op gang houden lijkt me.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:40 schreef UpsideDown het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat TS halverwege opmerkt dat ze studeert, terwijl ze in het begin al eens gezegd had dat ze aan het leren was ('s avonds laat). Of TS heeft een slecht geheugen of het is idd een trol.
Uh ze hebben gister nog ge smst. Ik denk dat de sms drukte van de jaarwisseling wel al voorbij is hè;)quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:46 schreef GeertJan88 het volgende:
TS, misschien heeft ze wel een smsje gestuurd maar is die niet aangekomen, gebeurd vaker zo rond de jaarwisseling. Ik zou er snel wat aan doen, want misschien denkt zij wel hetzelfde als jij van waarom stuurt die niks meer en zit ze jou nu in haar hoofd al helemaal zwart te maken en vind ze je dadelijk niet meer leuk. Actie kerel!!!
Ja maar zenuwachtige mensen maken ook fouten omdat ze t gesprek op gang willen houden en niet echt weten wat te zeggen hoor. Dus dat zegt niet zoveel . en dat ze allebei dezelfde schrijfstijl hebben komt natuurlijk omdat ze beide Belgen zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:40 schreef UpsideDown het volgende:
Wat ik wel vreemd vind is dat TS halverwege opmerkt dat ze studeert, terwijl ze in het begin al eens gezegd had dat ze aan het leren was ('s avonds laat). Of TS heeft een slecht geheugen of het is idd een trol.
Nee ik denk het niet.. clock is ticking, hij moet echt opschietenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Uh ze hebben gister nog ge smst. Ik denk dat de sms drukte van de jaarwisseling wel al voorbij is hè;)
Je bent niet goed wijsquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet.. clock is ticking, hij moet echt opschieten
ja precies ik zei ook al dat hij een move moet maken. lijkt me veel beter dan langs smsenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef Desmosedici het volgende:
Ga je nou 20 jaar sms'en of ook nog een move maken?
Dit dus. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om dr alsnog mee uit te vragen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja precies ik zei ook al dat hij een move moet maken. lijkt me veel beter dan langs smsen
Hij had toch al een move gemaakt, maar die had ze genegeerd? Om meteen er achteraan dezelfde move te maken lijkt me een beetje creepy.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja precies ik zei ook al dat hij een move moet maken. lijkt me veel beter dan langs smsen
ja ik zou dan wel liever gezamenlijk een datum kiezen , want straks kan ze dan toevallig niet en krijg je een topic van 'ben ik wel of niet afgewezen'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dit dus. Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om dr alsnog mee uit te vragen.
TS moet gewoon zeggen dat hij dan en dan ergens is (bijvoorbeeld in die tapasbar) en dat als ze het leuk vindt ze natuurlijk ook langs kan komen.
tja ik vond het een halve move doordat hij er een grapje van maakte, dan krijg je ook niet snel een serieus antwoord. hij moet er directer in zijn. en het niet verstoppen tussen allerlei andere zinnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hij had toch al een move gemaakt, maar die had ze genegeerd? Om meteen er achteraan dezelfde move te maken lijkt me een beetje creepy.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
want straks kan ze dan toevallig niet en krijg je een topic van 'ben ik wel of niet afgewezen'.
Als ze zegt dat ze op die datum niet kan dan kan ts zeggen. ah jammer, had je graag nog eens ontmoet. Dan is de kans niet zo groot dat ik je weer zie...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik zou dan alleen liever gezamenlijk een datum kiezen , want straks kan ze dan toevallig niet en krijg je een topic van 'ben ik wel of niet afgewezen'.
tja tenzij t een vrouw is die vind dat de man veel moeite moet doen en zij dus niets voorstelt ( in de trand van hard to get spelen), ik hou van duidelijke afspraken dan weet je zeker hoe het zit, dan valt er niks te piekeren:P maar goed dat moet ts dan zelf maar bepalenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze op die datum niet kan dan kan ts zeggen. ah jammer. Dan is de kans niet zo groot dat ik je weer zie...
Als zij hem echt wil zien, zal ze wel een andere datum noemen. Doet ze dat niet, dan heeft ze niet zoveel interesse.
aan de ene kant heb je gelijk omdat TS haar nog nooit in het echt heeft gesproken en er is dus niet echt een 'band' is. Dan zou TS meer initiatief moeten tonen. Op zich heeft ie dat wel gedaan, en als ie een concreet voorstel doet heeft hij wel redelijk wat initiatief getoond (afgezien van het zoeken op FB, nummer vinden.... ; had haar gewoon aangesproken man, veel makkelijker.. )quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja tenzij t een vrouw is die vind dat de man veel moeite moet doen en zij dus niets voorstelt ( in de trand van hard to get spelen), ik hou van duidelijke afspraken dan weet je zeker hoe het zit, dan valt er niks te piekeren:P maar goed dat moet ts dan zelf maar bepalen
Dat zegt meer over jou dan over de hosselskills van TSquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef madeliefff het volgende:
ik vind dit nu al het leukste topic van 2013
t heeft niks met zijn hosselskills te maken, ik vind t gewoon schattig dat al die smsjes hier staan en iedereen zich bemoeid met wat hij terug moet sturen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de hosselskills van TS
' maar ik ben alleen geïnteresseerd in de allerleukste 'quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb nu ook een situatie , ben benieuwd hoe jullie hier dan op reageren.
Meisje stuurt:
Ik ben een beetje gek
Dus ik stuurde:
Komt goed uit, ik vind vrouwen die een beetje gek zijn wel leuk.
Stuurt zij weer:
Hm dan vind je wel veel vrouwen leuk.
Hoe kom ik hier onderuit ??
"Inderdaad... zoveel leuke vrouwen maar toch sms ik met jou"quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meisje stuurt:
Ik ben een beetje gek
Dus ik stuurde:
Stuurt zij weer:
"maar van al die vrouwen heb ik het nummer niet dus sms ik maar met jou"quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meisje stuurt:
Ik ben een beetje gek
Dus ik stuurde:
Stuurt zij weer:
HELD!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
How it should have been...
quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:38 schreef einzeinz het volgende:
Zet ff je percentage van je batterij aan en je interface in het Nederlands.
Kom dan terug
quote:
Dit is toch nog wel het pareltje.quote:
Nog een sms terug gekregen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef einzeinz het volgende:
Best gooien we hier een slotje op!
Mijn smsjes waren tenminste echt!
Kom op man, je hebt al drie topics hulp gehad, een beetje lol hebben kan geen kwaad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:49 schreef einzeinz het volgende:
Best gooien we hier een slotje op!
Mijn smsjes waren tenminste echt!
Gast, 3 dagen? Hoe wil je overkomen? Als een on-geinteresseerde pik?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef einzeinz het volgende:
Nu denkt iedereen dat die screenshots van zo'n site komen. Ik kan je bevestigen van niet in elk geval!
Zeg me wat ik moet aansteken en ik doe het.
Trouwens heb toch geen antwoord meer gekregen. Maar zal over 3 dagen zelf nog eens sturen
Stel je niet zo aan, er is niks aan de hand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef einzeinz het volgende:
Nu denkt iedereen dat die screenshots van zo'n site komen. Ik kan je bevestigen van niet in elk geval!
Trouwens heb toch geen antwoord meer gekregen. Maar zal over 3 dagen zelf nog eens sturen
AANSTEKEN? je hoeft nou ook weer niet gelijk de boel in de fik te zetten he;)quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:54 schreef einzeinz het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het niveau wordt een beetje laag nu
Ja die van mij is nogal kut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het niveau wordt een beetje laag nu
ik vond em okquote:
Dit was de enige écht leuke.quote:
tuurlijk is het een troll.. Elk meisje zou eerst om een foto of facebook vragen. Sowieso meer informatie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef TBakkert het volgende:
maar inderdaad, dit topic is wel van einzeinz, zal dus wel troll zijn![]()
tenzij heel onzeker, maar is gewoon trollquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
tuurlijk is het een troll.. Elk meisje zou eerst om een foto of facebook vragen. Sowieso meer informatie.
Oké, wegwezen danquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:38 schreef satecl het volgende:
Topic was leuk. Nu is het meer voor mensen die denken dat ze grappig zijn. Jammer.
quote:
Nee hoor, dat is eigenlijk pas nodig als je verder wil gaan dan alleen chatten (afspreken of zo, maar ze ontweek zijn vraag daarover niet voor niets).quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:33 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
tuurlijk is het een troll.. Elk meisje zou eerst om een foto of facebook vragen. Sowieso meer informatie.
How about no.quote:
Waarom steeds dat zinloze 2e plaatje.quote:
Zit hem in de generator.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Waarom steeds dat zinloze 2e plaatje.
Dan copy paste je alleen de eerste link toch?quote:
Het is een plaatje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dan copy paste je alleen de eerste link toch?
Oh dacht dat het twee separate afbeeldingen waren. My bad. Toch blijft het irritant, maar dat zijn de afgelopen 20 plaatjes toch al.quote:
ga dan gewoon wegquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oh dacht dat het twee separate afbeeldingen waren. My bad. Toch blijft het irritant, maar dat zijn de afgelopen 20 plaatjes toch al.
quote:
Nee, want ik volg dit topic voor TS zijn conversaties, waar dit topic werkelijk voor bedoelt is. En niet voor grapjes die eerst leuk waren maar nu al 2 pagina's lang worden uitgemolken.quote:
Nog sex gehad?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee, want ik volg dit topic voor TS zijn conversaties, waar dit topic werkelijk voor bedoelt is. En niet voor grapjes die eerst leuk waren maar nu al 2 pagina's lang worden uitgemolken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee, want ik volg dit topic voor TS zijn conversaties, waar dit topic werkelijk voor bedoelt is. En niet voor grapjes die eerst leuk waren maar nu al 2 pagina's lang worden uitgemolken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wat een foolquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, alleen TS gaat nu 3 dagen zitten wachten op een SMS
Michelle stuurt me niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ts kaap je topic eens terug
wat je naar haar moet sturen is dit;quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Michelle stuurt me niet.
Wat moet ik gaan typen?
Of rond ik het af met het feit dat alles hier gepubliceerd werd? Of zal ik haar lekker wat opgeilen?
Tsja moeilijke kwestie, je kan zeggen het balletje is bij haar. Ik persoonlijk HAAT wachten en zou zeggen na 3 dagen, bel dr gewoon op (indirecte methode werkt niet blijkt) en als je dan niet een leuk gesprekje kan voeren dat leidt tot een afspraakje, laat het dan gaan en zoek een anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, alleen TS gaat nu 3 dagen zitten wachten op een SMS
Je moet een move maken, maar t probleem is wel ( bedenk ik me nu) dat ze niet weet hoe je eruit ziet. Wat je kunt doen is haar ffe op facebook toe voegen ( als je daar een foto van jezelf hebt) en haar zodra ze je toe gevoegd heeft weer een sms gaat sturen om je move te maken. dan weet ze ook hoe je eruit ziet en wie ze voor zich heeft. Ik zou persoonlijk niet op date gaan met iemand als ik niet weet hoe hij eruit ziet. Je kunt ook zonder facebook een move maken maar je kansen zijn dan wat kleiner.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Michelle stuurt me niet.
Wat moet ik gaan typen?
Of rond ik het af met het feit dat alles hier gepubliceerd werd? Of zal ik haar lekker wat opgeilen?
Nog nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe staat het nu eigenlijk, TS?
Door al die variaties hier heb ik even gemist wat de laatste berichten warenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nog niets
Zal ik haar ff sturen? En Wat?
|Bel der gewoon op!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nog niets
Zal ik haar ff sturen? En Wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |