Jij weet het, jij bent een dame,quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:42 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Natuurlijk dat gaat zo snel >.<
Ik overdrijf het wel een beetje, maar je kunt niet ontkennen dat het allemaal erg knullig is. En misschien reageer ik zo fel omdat ik het terugzie bij mezelf en inzie hoe idioot het eigenlijk is, maar ondertussen wel moet lachen om TS. Ik vat het zelf ook niet helemaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom moeten mensen die vinden dat iemand iets niet goed aanpakt e.d. altijd zelf zogenaamd hetzelfde zijn (incompetent) en het ook niet kunnen? Zal vast wel bij sommige mensen kloppen ja maar lijkt wel een gewoonte om op die manier te counteren terwijl niet bepaald heel fok ofzo moeite heeft met sms'en ofzo..
Zeker aangezien jij hem juist een sociaal incapabele faalhaas noemt.. en de rest wel wat kan lachen erom maar toch vaak genoeg minder fel is juist... Beetje een overstap van een forse belediging naar bewondering.. ik vat het niet helemaal.
Meisjequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Jij weet het, jij bent een dame,
quote:
Oke hehe. Ja hij heeft de mazzel dat de meid gewoon wel een beetje openstaat en niet direct afwijst op basis van de kleur sokken als het warequote:Op woensdag 2 januari 2013 21:43 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik overdrijf het wel een beetje, maar je kunt niet ontkennen dat het allemaal erg knullig is. En misschien reageer ik zo fel omdat ik het terugzie bij mezelf en inzie hoe idioot het eigenlijk is, maar ondertussen wel moet lachen om TS. Ik vat het zelf ook niet helemaal.
En ik beweer ook helemaal niet dat dat bij heel FOK! het geval is, maar ik vermoed dat er (vooral buiten R&P) genoeg users zijn die het herkennen en die zich hier, vooral als het gaat om dit soort dingen, totaal anders voordoen dan dat ze eigenlijk zijn.
quote:
Ze stuurt niet meer!quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning ts
Zou niet paniekeren en gewoon tot morgen wachten. Misschien heeft ze haar telefoon wel uitgezet om even een avondje op de studie te kunnen focussen. In ieder geval geen 25 wanhopige sms'jes sturenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:53 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze stuurt niet meer!
Ik wil GVD een sms!!! Misschien ga ik nog wel een FOK! insidertje er in steken. Zeg maar iets :p
Gr gr is al gepasseerd, dus die niet meer
En friet/patat ook niet aangezien 100% van de Belgen over friet praat.
ik weet allesquote:
rot es op pipo, wa hebben wij daaraan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Woutjeh het volgende:
Spreek haar gewoon aan in de kroeg en laat die smsjes?
Zullen we het vriendelijk houden?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
rot es op pipo, wa hebben wij daaraan?
Psst! Dit is FOK!, Leden komen nooit buiten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:25 schreef Woutjeh het volgende:
Spreek haar gewoon aan in de kroeg en laat die smsjes?
Ohja, das waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Psst! Dit is FOK!, Leden komen nooit buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |