nou ts is inmiddels al verbeterd hoor! met af en toe een terug valletje. maar feit is dat ze blijft terug sturen dus dat is iig positief.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een gast tszo slecht en toch blijft ze hangen
ik denk dat dit te maken heeft met de belgische taal...?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef Edskimo het volgende:
de boog kan niet altijd gespannen staan
gewoon even rustig aan doen dus, maar je moet wel laten zien dat je nog altijd interesse hebtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
ze vraagt niet veel terug inderdaad. ik zou nu of haar uit gaan vragen of even wachten tot zij weer eens wat gaat vragen.
You read my mind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn iets teveel grapjes van jouw kant waar zij wat serieuzer reageert. Kan wel werken, maar je doet het in elk berichtje. Denk dat het mij daar wat schuurt
ja inderdaad niet teveel grapjes, alleen af en toe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn iets teveel grapjes van jouw kant waar zij wat serieuzer reageert. Kan wel werken, maar je doet het in elk berichtje. Denk dat het mij daar wat schuurt
Dat komt omdat jullie vrouwen altijd zo enorm onduidelijk zijn en compleet tegenstrijdige signalen geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Wel grappig dat jullie mannen hier hele serieuze analyses over kunnen maken en daar blijkbaar zo over nadenken!
Dat zijn de singles he. Wij bezette mannen lachen hierom.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Wel grappig dat jullie mannen hier hele serieuze analyses over kunnen maken en daar blijkbaar zo over nadenken!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie vrouwen altijd zo enorm onduidelijk zijn en compleet tegenstrijdige signalen geven.
Hey ik ben ook bezet jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn de singles he. Wij bezette mannen lachen hierom.
Valt toch gewoon op? Vind het niet echt een analyse.. je ziet het gewoon toch dat er teveel gegrapt wordt zonder hogere wetenschap toe te passenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Precies. Weet je hoe fucking duur smsjes zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Geen sms meer gekregen
Ah ja, ff laten rusten en even afwachten of ze uit zichzelf gaat sturen nu!
0,10 per smsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Weet je hoe fucking duur smsjes zijn tegenwoordig.
Tuurlijk niet! Toch zeker nu niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom bel je haar niet een keer op?
Jij was de laatste die haar iets stuurde?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef einzeinz het volgende:
[..]
0,10 per sms
Maar goed, wat moet ik nu gaan doen?
'Hey schatje, ik mis je hoor'
Hoezo toch zeker nu niet? Wanneer dan wel? Je hoeft niet persé een stilte in acht te nemen omdat zij wat minder spontaan reageert ofzo...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Toch zeker nu niet!
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analysequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hey ik ben ook bezet jahou er gewoon van om advies te geven
[..]
Valt toch gewoon op? Vind het niet echt een analyse.. je ziet het gewoon toch dat er teveel gegrapt wordt zonder hogere wetenschap toe te passen
Oke nou jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analyse
maar je zei wel 'analyse', weer zo onduidelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analyse
Ik denk wel dat hij dan iets te snel gaat hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo toch zeker nu niet? Wanneer dan wel? Je hoeft niet persé een stilte in acht te nemen omdat zij wat minder spontaan reageert ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |