How about no.quote:
Waarom steeds dat zinloze 2e plaatje.quote:
Zit hem in de generator.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:53 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Waarom steeds dat zinloze 2e plaatje.
Dan copy paste je alleen de eerste link toch?quote:
Het is een plaatje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dan copy paste je alleen de eerste link toch?
Oh dacht dat het twee separate afbeeldingen waren. My bad. Toch blijft het irritant, maar dat zijn de afgelopen 20 plaatjes toch al.quote:
ga dan gewoon wegquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oh dacht dat het twee separate afbeeldingen waren. My bad. Toch blijft het irritant, maar dat zijn de afgelopen 20 plaatjes toch al.
quote:
Nee, want ik volg dit topic voor TS zijn conversaties, waar dit topic werkelijk voor bedoelt is. En niet voor grapjes die eerst leuk waren maar nu al 2 pagina's lang worden uitgemolken.quote:
Nog sex gehad?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee, want ik volg dit topic voor TS zijn conversaties, waar dit topic werkelijk voor bedoelt is. En niet voor grapjes die eerst leuk waren maar nu al 2 pagina's lang worden uitgemolken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee, want ik volg dit topic voor TS zijn conversaties, waar dit topic werkelijk voor bedoelt is. En niet voor grapjes die eerst leuk waren maar nu al 2 pagina's lang worden uitgemolken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Wat een foolquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, alleen TS gaat nu 3 dagen zitten wachten op een SMS
Michelle stuurt me niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ts kaap je topic eens terug
wat je naar haar moet sturen is dit;quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Michelle stuurt me niet.
Wat moet ik gaan typen?
Of rond ik het af met het feit dat alles hier gepubliceerd werd? Of zal ik haar lekker wat opgeilen?
Tsja moeilijke kwestie, je kan zeggen het balletje is bij haar. Ik persoonlijk HAAT wachten en zou zeggen na 3 dagen, bel dr gewoon op (indirecte methode werkt niet blijkt) en als je dan niet een leuk gesprekje kan voeren dat leidt tot een afspraakje, laat het dan gaan en zoek een anderquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, alleen TS gaat nu 3 dagen zitten wachten op een SMS
Je moet een move maken, maar t probleem is wel ( bedenk ik me nu) dat ze niet weet hoe je eruit ziet. Wat je kunt doen is haar ffe op facebook toe voegen ( als je daar een foto van jezelf hebt) en haar zodra ze je toe gevoegd heeft weer een sms gaat sturen om je move te maken. dan weet ze ook hoe je eruit ziet en wie ze voor zich heeft. Ik zou persoonlijk niet op date gaan met iemand als ik niet weet hoe hij eruit ziet. Je kunt ook zonder facebook een move maken maar je kansen zijn dan wat kleiner.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Michelle stuurt me niet.
Wat moet ik gaan typen?
Of rond ik het af met het feit dat alles hier gepubliceerd werd? Of zal ik haar lekker wat opgeilen?
Nog nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe staat het nu eigenlijk, TS?
Door al die variaties hier heb ik even gemist wat de laatste berichten warenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nog niets
Zal ik haar ff sturen? En Wat?
|Bel der gewoon op!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nog niets
Zal ik haar ff sturen? En Wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |