je moet het niet zo geforceerd doen, als je al over huisdieren begint omdat je gespreksstof op is, dan ben ik bang dat het niks gaat wordenquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Nee, ze heeft tot nu toe niets meer gestuurd.
En nee, ik kom haar niet in de kroeg tegen want:
1. Ik ben een typische FOK!ker die 2 keer in het jaar buitenkomt
2. Ik ben haar één X in mijn leven tegengekomen.
Misschien ook door het feit dat ik nooit buitenkom
Maar goed, ik zal binnenkort eens vragen of ze huisdieren heeft en dan laat ik wel eens het woordje 'hont' vallen.
Maar daarna corrigeer ik wel direct, (fucking autocorrectie) anders denkt ze dat ik een dom type ben.
Niets van aantrekken TS, doorzettingsvermogen is belangrijk. Zo speelt ze het spel der verleiding!quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zit hij niet nog in de stalkerzone?
All down hill from here, TS!quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Maar goed, ik zal binnenkort eens vragen of ze huisdieren heeft en dan laat ik wel eens het woordje 'hont' vallen.
Maar daarna corrigeer ik wel direct, (fucking autocorrectie) anders denkt ze dat ik een dom type ben.
motor snapt het. Maar goed hou ons op de hoogte TSquote:Op donderdag 3 januari 2013 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
All down hill from here, TS!
Alez, hoe iek oewen muuder lierde kennenquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Dit kan een goede Belgische versie van How I met your mother opleveren
Nu snap ik waarom je zo wanhopig bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Waar ben je naar geïnteresseerd bij haar?quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:20 schreef einzeinz het volgende:
Ik doe nu al teveel m'n best?![]()
Zeg dan wat ik moet sturen, wat ik moet doen...
Trouwens, nog steeds niets vanmorgen. Nu ligt iPhone boven.
Schrijf dan even een kort scriptje voor hem dan zodat hij niet meteen ophangt als zij opneemt.quote:
watquote:Op donderdag 3 januari 2013 02:22 schreef einzeinz het volgende:
Of omgekeerd. Maar ik moet zeggen het kan heel veel slechter dan hij doet. Is niet zo dat hij alle credits krijgt van mij ofzo maar toch vind ik het wel goed dat hij er zo mee bezig is en ook niet echt al te raar doet (in mijn ervaringquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Schrijf dan even een kort scriptje voor hem dan zodat hij niet meteen ophangt als zij opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |