tja ik vond het een halve move doordat hij er een grapje van maakte, dan krijg je ook niet snel een serieus antwoord. hij moet er directer in zijn. en het niet verstoppen tussen allerlei andere zinnen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hij had toch al een move gemaakt, maar die had ze genegeerd? Om meteen er achteraan dezelfde move te maken lijkt me een beetje creepy.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
want straks kan ze dan toevallig niet en krijg je een topic van 'ben ik wel of niet afgewezen'.
Als ze zegt dat ze op die datum niet kan dan kan ts zeggen. ah jammer, had je graag nog eens ontmoet. Dan is de kans niet zo groot dat ik je weer zie...quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik zou dan alleen liever gezamenlijk een datum kiezen , want straks kan ze dan toevallig niet en krijg je een topic van 'ben ik wel of niet afgewezen'.
tja tenzij t een vrouw is die vind dat de man veel moeite moet doen en zij dus niets voorstelt ( in de trand van hard to get spelen), ik hou van duidelijke afspraken dan weet je zeker hoe het zit, dan valt er niks te piekeren:P maar goed dat moet ts dan zelf maar bepalenquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:46 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze op die datum niet kan dan kan ts zeggen. ah jammer. Dan is de kans niet zo groot dat ik je weer zie...
Als zij hem echt wil zien, zal ze wel een andere datum noemen. Doet ze dat niet, dan heeft ze niet zoveel interesse.
aan de ene kant heb je gelijk omdat TS haar nog nooit in het echt heeft gesproken en er is dus niet echt een 'band' is. Dan zou TS meer initiatief moeten tonen. Op zich heeft ie dat wel gedaan, en als ie een concreet voorstel doet heeft hij wel redelijk wat initiatief getoond (afgezien van het zoeken op FB, nummer vinden.... ; had haar gewoon aangesproken man, veel makkelijker.. )quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tja tenzij t een vrouw is die vind dat de man veel moeite moet doen en zij dus niets voorstelt ( in de trand van hard to get spelen), ik hou van duidelijke afspraken dan weet je zeker hoe het zit, dan valt er niks te piekeren:P maar goed dat moet ts dan zelf maar bepalen
Dat zegt meer over jou dan over de hosselskills van TSquote:Op donderdag 3 januari 2013 15:58 schreef madeliefff het volgende:
ik vind dit nu al het leukste topic van 2013
t heeft niks met zijn hosselskills te maken, ik vind t gewoon schattig dat al die smsjes hier staan en iedereen zich bemoeid met wat hij terug moet sturen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over de hosselskills van TS
' maar ik ben alleen geïnteresseerd in de allerleukste 'quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb nu ook een situatie , ben benieuwd hoe jullie hier dan op reageren.
Meisje stuurt:
Ik ben een beetje gek
Dus ik stuurde:
Komt goed uit, ik vind vrouwen die een beetje gek zijn wel leuk.
Stuurt zij weer:
Hm dan vind je wel veel vrouwen leuk.
Hoe kom ik hier onderuit ??
"Inderdaad... zoveel leuke vrouwen maar toch sms ik met jou"quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meisje stuurt:
Ik ben een beetje gek
Dus ik stuurde:
Stuurt zij weer:
"maar van al die vrouwen heb ik het nummer niet dus sms ik maar met jou"quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
Meisje stuurt:
Ik ben een beetje gek
Dus ik stuurde:
Stuurt zij weer:
HELD!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:19 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
How it should have been...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |