quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef einzeinz het volgende:
Gisteren ben ik met een vriend wat gaan drinken in een tapasbar hier in de stad.
Er zat een meisje aan de bar met een gast, maar die zag er nogal gay uit en het zag er ook niet naar uit dat ze wat voor elkaar voelden.
Ik zei tegen m'n maat dat ik dat meisje best knap vond en hij wist haar naam.
Vanmorgen ben ik dus op Facebook gaan zoeken en heb ik het grietje van de tapasbar gevonden (namen zal ik hier omwille van privacy niet typen).
Op haar Facebookprofiel stond haar telefoonnummer (echt dom natuurlijk), dus ik ging haar deze middag na wat twijfelen gaan smssen.Hier gaan we dan maar met deel 3.SPOILER: De sms'jes:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe moet ik nu verder?
Heb haar zonet ge-sms't, tot nu toe zonder antwoord.
Cindy De Vuyst
Waarom niet? Dat is best laat voor een kind hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef Partypoeper het volgende:
Om 0:29 vragen of ze een nachtmens is
vraag ook even wat haar achternaam is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef kikoooooo het volgende:
Haha TS laat na 3 sms'jes al zien dat ie gierig is.Pics van Michelle.
Ehmquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:04 schreef TUFKAL het volgende:
Met Skype kun je ook je kleren uitdoen, op what's app niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:15 schreef einzeinz het volgende:
Ik leef natuurlijk van de bijstand, maar hoe vertel ik haar dat?Zo moet je sms'en ts, je hebt wel gevoel voor humor haha. Hou het lekker luchtig en droog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:53 schreef einzeinz het volgende:
Humor heb ik gedaan nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste bericht kan ik precies niet uploaden
Geeft goede hoop voor TS.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een gast tszo slecht en toch blijft ze hangen
dat vertel je dan toch gewoon.... ?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:18 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe je iedere sms hier upload. Tuurlijk vraag ik ook wel eens advies bij vrienden/vriendinnen over de beste benadering bij vrouwen, maar om nou alles op een forum te zetten met 1000 views... Hopen voor jou dat ze daar nooit achterkomt.
Vertellen aan haar dat hij dat hele gesprek online zet voor 1400 ogen? Dat lijkt me niet een strak plan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:23 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat vertel je dan toch gewoon.... ?
Mwah dat is heel vaak zo bij vrouwen. Ik dacht vroeger ook dat ik meer zei dan haar, wat ook zo is, maar vrouwen zijn over de telefoon volgensmij doorgaans niet echt spraakgraag.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef dinosteen het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat TS veel input moet geven voor weinig output. Dat is toch niet echt een goed teken.
Bij mij lullen ze juist soms meer dan me lief isquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:37 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Mwah dat is heel vaak zo bij vrouwen. Ik dacht vroeger ook dat ik meer zei dan haar, wat ook zo is, maar vrouwen zijn over de telefoon volgensmij doorgaans niet echt spraakgraag.
nou ts is inmiddels al verbeterd hoor! met af en toe een terug valletje. maar feit is dat ze blijft terug sturen dus dat is iig positief.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef Nestalgie het volgende:
wat een gast tszo slecht en toch blijft ze hangen
ik denk dat dit te maken heeft met de belgische taal...?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:33 schreef Edskimo het volgende:
de boog kan niet altijd gespannen staan
gewoon even rustig aan doen dus, maar je moet wel laten zien dat je nog altijd interesse hebtquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:43 schreef madeliefff het volgende:
ze vraagt niet veel terug inderdaad. ik zou nu of haar uit gaan vragen of even wachten tot zij weer eens wat gaat vragen.
You read my mind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn iets teveel grapjes van jouw kant waar zij wat serieuzer reageert. Kan wel werken, maar je doet het in elk berichtje. Denk dat het mij daar wat schuurt
ja inderdaad niet teveel grapjes, alleen af en toe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zijn iets teveel grapjes van jouw kant waar zij wat serieuzer reageert. Kan wel werken, maar je doet het in elk berichtje. Denk dat het mij daar wat schuurt
Dat komt omdat jullie vrouwen altijd zo enorm onduidelijk zijn en compleet tegenstrijdige signalen geven.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Wel grappig dat jullie mannen hier hele serieuze analyses over kunnen maken en daar blijkbaar zo over nadenken!
Dat zijn de singles he. Wij bezette mannen lachen hierom.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Wel grappig dat jullie mannen hier hele serieuze analyses over kunnen maken en daar blijkbaar zo over nadenken!
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie vrouwen altijd zo enorm onduidelijk zijn en compleet tegenstrijdige signalen geven.
Hey ik ben ook bezet jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn de singles he. Wij bezette mannen lachen hierom.
Valt toch gewoon op? Vind het niet echt een analyse.. je ziet het gewoon toch dat er teveel gegrapt wordt zonder hogere wetenschap toe te passenquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:53 schreef Cuppiecake het volgende:
Precies. Weet je hoe fucking duur smsjes zijn tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:08 schreef einzeinz het volgende:
Geen sms meer gekregen
Ah ja, ff laten rusten en even afwachten of ze uit zichzelf gaat sturen nu!
0,10 per smsquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies. Weet je hoe fucking duur smsjes zijn tegenwoordig.
Tuurlijk niet! Toch zeker nu niet!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom bel je haar niet een keer op?
Jij was de laatste die haar iets stuurde?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:10 schreef einzeinz het volgende:
[..]
0,10 per sms
Maar goed, wat moet ik nu gaan doen?
'Hey schatje, ik mis je hoor'
Hoezo toch zeker nu niet? Wanneer dan wel? Je hoeft niet persé een stilte in acht te nemen omdat zij wat minder spontaan reageert ofzo...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Toch zeker nu niet!
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analysequote:Op woensdag 2 januari 2013 20:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hey ik ben ook bezet jahou er gewoon van om advies te geven
[..]
Valt toch gewoon op? Vind het niet echt een analyse.. je ziet het gewoon toch dat er teveel gegrapt wordt zonder hogere wetenschap toe te passen
Oke nou jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analyse
maar je zei wel 'analyse', weer zo onduidelijkquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:14 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook geen wetenschappelijke analyse
Ik denk wel dat hij dan iets te snel gaat hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo toch zeker nu niet? Wanneer dan wel? Je hoeft niet persé een stilte in acht te nemen omdat zij wat minder spontaan reageert ofzo...
Nee dat was niet onduidelijk want als ik wetenschappelijk had bedoeld had ik het wel gezegdquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar je zei wel 'analyse', weer zo onduidelijk
Oke, ik denk van niet maar oke. Kan zo zijn, niks is risicoloosquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:18 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij dan iets te snel gaat hoor.
maar je zei 'analyse', dat is dit nog zeker nietquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Nee dat was niet onduidelijk want als ik wetenschappelijk had bedoeld had ik het wel gezegd
Ik heb ook niet wetenschappelijke analyse gezegd hoor... gewoon dat een analyse dat niet vereist juist... Je deed toch net alsof mensen hier het zo analyseerden. Ik gaf gewoon aan dat het niet echt een analyse is naar mijn idee maar vrij simpel om te zien, dat het gewoon opvalt...quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Nee dat was niet onduidelijk want als ik wetenschappelijk had bedoeld had ik het wel gezegd
Je had het over hogere wetenschapquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet wetenschappelijke analyse gezegd hoor... gewoon dat een analyse dat niet vereist juist... Je deed toch net alsof mensen hier het zo analyseerden. Ik gaf gewoon aan dat het niet echt een analyse is naar mijn idee maar vrij simpel om te zien, dat het gewoon opvalt...
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:23 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Je had het over hogere wetenschap
Primaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk inzullen we elkaar tegemoet komen in het midden?
Wat jij nu doet is wel een analyse trouwens
Hij wacht nog op zijn SMSquote:
Omdat dit een van de weinige topics van de afgelopen tijd in R&P is, die je met plezier kunt lezenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef Kurzweil het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk in godsnaam een topic aan het volgen waarin één of andere sociaal incapabele faalhaas een meisje denkt te 'hosselen' met de slechtste sms'jes die ik ooit heb gezien? Al zegt dat waarschijnlijk meer over mijzelf dan over TS.
Omdat we stiekem allemaal hopen dat het hem toch gaat lukkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:56 schreef Kurzweil het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk in godsnaam een topic aan het volgen waarin één of andere sociaal incapabele faalhaas een meisje denkt te 'hosselen' met de slechtste sms'jes die ik ooit heb gezien?
Klopt, maar ik denk dat het voor mij en met mij velen hier die net doen of ze de grootste vrouwenverslinder zijn en moeten lachen om de knulligheid hiervan, maar ondertussen zelf in de kroeg op niemand af durven te stappen en zelfs tijdens het sms-en niet weten welke houding ze moeten aannemen een pijnlijk moment van zelfreflectie is. Wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben voor TS!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef Unsub het volgende:
[..]
Omdat dit een van de weinige topics van de afgelopen tijd in R&P is, die je met plezier kunt lezen
Hij pakt het imo niet ideaal aan, maar hij toont wel durf.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het voor mij en met mij velen hier die net doen of ze de grootste vrouwenverslinder zijn en moeten lachen om de knulligheid hiervan, maar ondertussen zelf in de kroeg op niemand af durven te stappen en zelfs tijdens het sms-en niet weten welke houding ze moeten aannemen een pijnlijk moment van zelfreflectie is. Wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben voor TS!
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:08 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het voor mij en met mij velen hier die net doen of ze de grootste vrouwenverslinder zijn en moeten lachen om de knulligheid hiervan, maar ondertussen zelf in de kroeg op niemand af durven te stappen en zelfs tijdens het sms-en niet weten welke houding ze moeten aannemen een pijnlijk moment van zelfreflectie is. Wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar bewondering hebben voor TS!
Omdat niet alles valt of staat met een paar zinnen.. en vind het eigenlijk niet zo raar... ze sms'en, dat willen genoeg meiden nog wel doen. En hij durft en doet zijn best.. beetje geluksfactor en dan is het al snel geen wonder meer ofzo als je contact kan onderhouden met een meidquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:23 schreef Skippy_ball het volgende:
Hoe kan het nou dat het hem ook nog lukt
Friendzone inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:35 schreef BeamofLight het volgende:
Dit gaat uiteraard geen wippen worden. Ze sluit ook al niet meer af met X...
Ts je moet wat ondernemen, dit gaat fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |