Daarom moet je ook Google gebruiken.quote:
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden wasquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden was
Hmm, dat heb ik gemist. Even aan moeder de vrouw vragen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden was
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee Bing heeft iemand dood gereden geloof ik. En hij is gevallen op de motor maar toen had ie niet zoveel omdat ie ook al kanker had.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik gemist. Even aan moeder de vrouw vragen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee Bing heeft iemand dood gereden geloof ik. En hij is gevallen op de motor maar toen had ie niet zoveel omdat ie ook al kanker had.
Omg voor maar 9.95¤ adverterenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet veel op de fok advertenties klik maar deze is toch echt te mooi om te laten liggen zeg:
[ afbeelding ]
Je weet dat het zo hoort dat je daar bier bij drinkt en hamburgers bij eet?quote:
Hamburgers van Mekkafood en Bavaria 0.0% bier.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet dat het zo hoort dat je daar bier bij drinkt en hamburgers bij eet?
Wilde nog zeggen 'trademarket bij Drake', maar dacht dat niemand het ging snappen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaat je geld kosten. Drake zal je wel een factuurtje sturen.
En terecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaat je geld kosten. Drake zal je wel een factuurtje sturen.
Wat is er op TV dat minder erg is?quote:
Mekkafoodquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hamburgers van Mekkafood en Bavaria 0.0% bier.![]()
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet Andere Tijden op in ieder geval.
12 delige reeks over de Nederlandse Gouden eeuw. Geen idee welk onderwerp er vandaag wordt aangesneden.quote:
Hoe doet die baby dat? Hebben ze een pistool laten rondslingeren ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha Bing gaat dood door de baby van Danny
Oh oke.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12 delige reeks over de Nederlandse Gouden eeuw. Geen idee welk onderwerp er vandaag wordt aangesneden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit gedaan dan?
Welke topic?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het ff op danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12 delige reeks over de Nederlandse Gouden eeuw. Geen idee welk onderwerp er vandaag wordt aangesneden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Pino heeft het weg gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship #52 Topanalisten die Barney en Co
Pinoquote:
quote:
Dan zaten we nu rond de 600 VBL SC topics vrees ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Wat een held ben je ook Stijn. Wat moesten we toch zonder jou.
Geniaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh ja, vandaag ff doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / VBL Awards 2012! Stemronde #2: Laatste stemronde!
Alle kale mensen zijn paupers.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef E.H. het volgende:
Die Van Gerwen lijkt me een intelligente jongen.
Sneer naar Steven?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle kale mensen zijn paupers.
Van Gerwen
Halst
etc..
Niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
Iets over bolsters en pittenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef E.H. het volgende:
Die Van Gerwen lijkt me een intelligente jongen.
Humberto-hater.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
Sorry pik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship #54 Van Gerwen - Taylor
Sinds wanneer praat jij hier niet meer over dart Stijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is nu een wedstrijd bezig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij hier niet meer over dart Stijn?
Hij wil de kwaliteit van dit forum graag zo hoog mogelijk houden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij hier niet meer over dart Stijn?
Was dat de vorige keren ook zo eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef E.H. het volgende:
Elke zin om te kijken verdwijnt toch, als ze na elke set gaan bespreken met elkaar hoe het verliep?
RTL kan er niet zoveel aan doen, Sky bedenkt die reclame momenten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat de vorige keren ook zo eigenlijk?
Nu nog spauwen? Goede avond was datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Ga ik nekken, ga ik niet nekken.. thats the question.
Spytool willen ontlopenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
P ino is een apple meneer
Zag die spatie nu pas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spytool willen ontlopenZeg dan gewoon niks.
Hij zit ook in de fanfare.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
P ino is een apple meneer
Hij had ook vuurwerk gister.quote:
Finale voorbij?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga alles kort en klein slaan wat er kapotkan gaan
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt er dus als je te lang niet rukt. Zit er gewoon teveel druk achterquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
NU GAAT ALLES KORT EN KLEIN GODVERDOMME
Doet hij bij voetbal ook hoor. Nadat PSV van Feyenoord had gewonnen, wilde hij ook alles kapot maken.quote:
Geef me eens een updatequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
die kuttaylor verschijn nooit meer op het podium gadverdame
Omhoogdatum graagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga ook niet in dat topic rondhangen want dan kan ik mijn monitor uit het raam gooien.
Je druk maken om Dartsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mezelf tot rust brengen met muziek
Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je druk maken om Darts
Je hebt nog veel te leren Stinho
Ben je ook zo boos als Ajax verliest?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het.
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks. Ik ben er dood ziek van dat die Kut Taylor het hele toernooi bagger gooit, en die Van Gerwen gewoon téringgoed staat te gooien en niet zijn verdiende prijs krijgtquote:
HMF hou je bek eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks. Ik ben er dood ziek van dat die Kut Taylor het hele toernooi bagger gooit, en die Van Gerwen gewoon téringgoed staat te gooien en niet zijn verdiende prijs krijgt
VAN GERWENVAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
quote:
Maar je hoeft het niet te zeggen. Scheelt een hoop notes+bans.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks.
Ik weet het hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet te zeggen. Scheelt een hoop notes+bans.
Lekker inlikken bij die debiel hé flikerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
Beste darter ooit. Wat een ongelofelijke held.
niets meer dan respect voor zo'n grootheid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker inlikken bij die debiel hé fliker
Knappe overwinningquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
Beste darter ooit. Wat een ongelofelijke held.
Het klopt wel dat hij de beste ooit is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker inlikken bij die debiel hé fliker
BBC.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Zendt iemand nog THE lakeside live uit?
Rook een jonko Stijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mezelf tot rust brengen met muziek
Eurosport.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Zendt iemand nog THE lakeside live uit?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit Stijn nou interresant te doen over die dikle darters.
Lekker boeiend wie dat wel of niet wint.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit Stijn nou interresant te doen over die dikle darters.
Lekker boeiend wie dat wel of niet wint.
Darts of voetbal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
voor jullie is darts anders dan voor mij.
Het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
voor jullie is darts anders dan voor mij.
Darts of voetbal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken, voor mij is het anders.
ik weet nog steeds niet wat het staatquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken, voor mij is het anders.
7-4 VOOR TAYLOR DEBIELquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef Saind het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wat het staat
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Ben het helemaal zat godverdomme
Hang jezelf niet op hequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik niet.
Ben het helemaal zat godverdomme
Doe normaal ofzo, zit geen darts te kijken dus ben debiel?quote:
Ik dacht dat feyenoorders meer een hekel hadden aan PSV.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stijn heeft tegenwoordig een grotere hekel aan FC Twente volgens mij
Nee gewoon aan jou.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat feyenoorders meer een hekel hadden aan PSV.
Eens.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:16 schreef tompsv18 het volgende:
Duurt echt te lang voordat de tweede seizoenshelft weer begint
Lakeside begint zaterdag, maar dat is voor het grootste deel stream.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat moeten we nu de komende weken gaan kijken? Geen voetbal en darten. Dat wordt saai
Ga jij nou maar weer Spangas kijkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En kijk Tom de dorpsmongool.
De psv fans zijn gewoon vaak debieltjes.
En een veel lager niveau. Dat wordt wennenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lakeside begint zaterdag, maar dat is voor het grootste deel stream.
Engels voetbal misschien?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat moeten we nu de komende weken gaan kijken? Geen voetbal en darten. Dat wordt saai
Oja, top programmaquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen begint Wie is de Mol
dus donderdag hé.
Effe kijken wat het schema is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En een veel lager niveau. Dat wordt wennen
Leuk om een keer op te zetten, maar is nou niet echt iets waar ik naar uitkijk. Eredivisie vind ik veel leuker om te volgen.quote:
Meeste namen zeggen me niet veel. Nog Nederlandse kanshebbers voor de winst?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SAT JAN 5TH 1PM (11) MARTIN ATKINS (ENG) v JASON CULLEN (REP of IRE)
SAT JAN 5TH 2.30PM (5) ROBBIE GREEN (ENG) v CHRISTIAN KIST (NETH)
SAT JAN 5TH 3.30PM 10)GARY ROBSON (ENG) v GARRY THOMPSON (ENG)
SAT JAN 5TH 4.30PM (15)RICHIE GEORGE (ENG) v DAVE PRINS (ENG)
SAT JAN 5TH 6.30PM: (16)DARRYL FITTON (ENG) v BENITO van de PAS (NETH)
SAT JAN 5TH 7.30PM (9)ALAN NORRIS(ENG) v WAYNE WARREN (WAL)
SAT JAN 5TH 8.30PM(4) TONY O'SHEA (ENG) v JOHN WALTON (ENG)
SUN JAN 6TH 1PM (1)STEPHEN BUNTING (ENG) v JAMES WILSON (ENG)
SUN JAN 6TH 2PM (13) STEVE DOUGLAS (ENG) v GARY STONE (SCOT)
SUN JAN 6TH 3PM (2) MARTIN ADAMS (ENG) v JIMMY HENDRIKS (NETH
SUN JAN 6TH 4PM (12)SCOTT MITCHELL (ENG) v MARK BARILLI (SCOT)
SUN JAN 6TH 6.30PM (7)JAN DEKKER (NETH) v JEFFREY de GRAAF (NETH)
SUN JAN 6TH 8.30PM (8)WESLEY HARMS (NETH) v RUNE DAVID (NOR)
MON JAN 7TH 6.30PM (14)GEERT de VOS (BELG) v TONY ECCLES (ENG)
MON JAN 7TH 7.30PM (6) ROSS MONTGOMERY (SCOT)v PAUL JENNINGS (ENG)
MON JAN 7TH 8.30PM (3) SCOTT WAITES (ENG) v WILLY van de WIEL (NETH)
Kist & Harms.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Meeste namen zeggen me niet veel. Nog Nederlandse kanshebbers voor de winst?
Dat kijk ik ook iedere week. En een mooi deelnemersveld dit keer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja ik ben er wat bekender mee. In Februari begint weer PL of Darts.
Taylor lewis van gerwen wade whitlock van barneveld en nog andere 2.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook iedere week. En een mooi deelnemersveld dit keer.
ja dan heb je iedere week eigenlijk alleen maar leuke wedstrijdenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor lewis van gerwen wade whitlock van barneveld en nog andere 2.
Ja, en ze kunnen gelijk spelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ja dan heb je iedere week eigenlijk alleen maar leuke wedstrijden
Eerder is het ongelofelijk dat die Cunt van een Taylor het toernooi kan winnen terwijl hij een baggertoernooi gooide. Van gerwen had 'm verdiendquote:
Ajacied422quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
Was er nog iemand die om 00:00 op FOK! postte?
Taylor gooit vanaf de kwartfinale al beter dan Van Gerwen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder is het ongelofelijk dat die Cunt van een Taylor het toernooi kan winnen terwijl hij een baggertoernooi gooide. Van gerwen had 'm verdiend
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor gooit vanaf de kwartfinale al beter dan Van Gerwen.
Andersonquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie de andere twee wildcards krijgen.
Anderson? Chisnall? Newton?
Taylor had ook toen een hoger gemiddelde en checkoutpercentage.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Halve finale gooide van Gerwen beter dan Taylor vind ik.
Gewoon Lim johquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wie de andere twee wildcards krijgen.
Anderson? Chisnall? Newton?
dat het een teringdebiel isquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Iemand op mn fb noemt van Gerwen eng en darten saai, wat is je verweer stijn?
Dat checkoutpercentage is oneerlijk bekeken omdat Van Gerwen in de eerste leg 13 darts miste. Maar daarna veel beter was, Taylor verslechterde qua dubbels in halve finale naarmate de pot vorderdequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor had ook toen een hoger gemiddelde en checkoutpercentage.
Darten is niet saai, darten is spannend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Iemand op mn fb noemt van Gerwen eng en darten saai, wat is je verweer stijn?
Zijn de meningen over verdeeld maar dat is verder geen probleemquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darten is niet saai, darten is spannend.
Dan nog is Taylor dit hele toernooi nooit echt in de problemen geweest. Van Gerwen wel.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat checkoutpercentage is oneerlijk bekeken omdat Van Gerwen in de eerste leg 13 darts miste. Maar daarna veel beter was, Taylor verslechterde qua dubbels in halve finale naarmate de pot vorderde
Van gerwen gooide echt weinig tripples netquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog is Taylor dit hele toernooi nooit echt in de problemen geweest. Van Gerwen wel.
Lewis - Van Gerwen was een coinflip.
Omdat Van Gerwen ook tegen qua niveau betere spelers gooide.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
Sowieso kreeg Van Gerwen ook gewoon twee matchdarts tegen in het toernooi. Dat heb ik bij Taylor niet gezien.
Nee joh. Staat nu derde op de wereldranglijst.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van gerwen gooide echt weinig tripples net. Nu horen we 3 jaar weer niets van hem, jammer.
Taylor had ook net even andere tegenstandersquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Caland het volgende:
Sowieso kreeg Van Gerwen ook gewoon twee matchdarts tegen in het toernooi. Dat heb ik bij Taylor niet gezien.
Dat is gewoon druk in een individuele sport. Zag je ook altijd bij Federer. Dan had de tegenstander de kans om hem te pakken maar op dat moment gaat dat ook in je hoofd spelen. Taylor maakt daar altijd gebruik van, de baas. Wat die PSV'er riep is daarom ook waarheid, darts is voor 40% mentaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van gerwen gooide echt weinig tripples net. Nu horen we 3 jaar weer niets van hem, jammer.
Raar, hier waren ze nog blij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Caland het volgende:
SHO / Duitse media: Scheiding Sylvie en Rafael van der Vaart.![]()
![]()
Wie is die andere vrouwquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raar, hier waren ze nog blij.
[ afbeelding ]
Ja maarja duitse roddelbladen hebben altijd gelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raar, hier waren ze nog blij.
[ afbeelding ]
Wat moet die daar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat er toch, vrouw van Boulahrouz.
Raf wou zo'n vaste camper en Sylvie één met wielen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Waar zouden ze ruzie over hebben gekregen?
Weet ik niet, heb wel eens eerder de pics van Sylvie bekeken maar volgens mij zit zij in Duitsland en hij in Portugal.quote:
Haha zei.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb wel eens eerder de pics van Sylvie bekeken maar volgens mij zit zei in Duitsland en hij in Portugal.
Geen idee waarom.
Dat doet Boulahrouz goedquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat er toch, vrouw van Boulahrouz.
quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die neus![]()
Lijkt wel een jood joh.
Ze is te slank, net als Yolanthe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Wat is dat met die sylvie, waarom was ze vroeger nou beter dan nu.
Hmm waarom vrouwen jonger beter waren? Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Ook doordat ze zo mager is, d'r voorhoofd is echt massive vergeleken met de restquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat hoofd ziet er zo raar uit.
Ze schrok van het vuur.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
Die vrouw die op 40 man heeft ingereden heeft ze niet gezien?
Nichtjes?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje, maar als die an Boulah mijn zusje was zou ik hetzelfe zeggen
Kanker, daaromquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:13 schreef Smoofie het volgende:
Alex en Stam daarintegenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
Nou, beste Saind, ik doe dit dat.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:23 schreef Saind het volgende:
Maar, heren, wat doen we deze mooie avond?
Partyflocks?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben shakes aant drinken omdat eten te pijnlijk is.
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Partyflocks?
Tevens mijn situatie, aandachtshoer dat ik ben
je kijkt gayporn?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Partyflocks?
Tevens mijn situatie, aandachtshoer dat ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net Rick Asley, nu 'ik vind je lekker' kijken, leuke clipquote:
Hoezo doet het dan pijn?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt een oude x360, pauper.
Er zijn ook andere sterke snoepjes, waar als je er genoeg van neemt, het pijnlijke kaken en gehemelte kan opleveren.quote:
?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Deze oppas
Ik lees nu rustig dat topic door dus weet niet hoe het afgelopen is maar straks moet dat kind naar het ziekenhuis
wat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Deze oppas
Ik lees nu rustig dat topic door dus weet niet hoe het afgelopen is maar straks moet dat kind naar het ziekenhuis
Welke had je?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn ook andere sterke snoepjes, waar als je er genoeg van neemt, het pijnlijke kaken en gehemelte kan opleveren.
Que?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Deze oppas
Erg geloofwaardig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1914342/5/25
Wat een kankerkneus man. Kind van 6 sterke drank laten drinken en er volgens niet mee zitten. Alleen dat zijn ouders erachter komen
Iedereen op Fok trollt. IEDEREENquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1914342/5/25
Wat een kankerkneus man. Kind van 6 sterke drank laten drinken en er volgens niet mee zitten. Alleen dat zijn ouders erachter komen
Jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Serieus trouwens, houd je een beetje maat met de snoepjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |