quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb een paar jaar wel eens meegegooid met een team. Maar ben op een gegeven moment gestopt toen men elkaar in elkaar ging beuken om een potje tactics.
Tactics. De enigste reden om niet naar de derde divisie te willen. Daar gooien ze dat pauperspel nog.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb een paar jaar wel eens meegegooid met een team. Maar ben op een gegeven moment gestopt toen men elkaar in elkaar ging beuken om een potje tactics.
Hoe is het bij jullie, bij mijn vader is hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tactics. De enigste reden om niet naar de derde divisie te willen. Daar gooien ze dat pauperspel nog.
Geen bierronde?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie, bij mijn vader is het
solo - koppel - team - captainsgame
Lekker puntennaaien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tactics. De enigste reden om niet naar de derde divisie te willen. Daar gooien ze dat pauperspel nog.
Yep. 10 spellen in totaal. Solo 501, koppel 501, team 701, captain 501.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie, bij mijn vader is het
solo - koppel - team - captainsgame
Keertje gewonnen door 3 pijlen in de triple 10 te gooien. Die gasten waren zooo ziek toen. Ze hoefde nog maar 1 bull....quote:
Hebben wij ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. 10 spellen in totaal. Solo 501, koppel 501, team 701, captain 501.
Ze hebben een tijde roundrobin gedaan, maar dat is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |