Is mijn broer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... hier heb ik geen woorden voor
quote:
Over twee weken mag ik weer darten.quote:
Van 22:00 tot 05:00 in zo'n tentje hier in Rotterdam geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon heerlijk trippen op de muziek. Maar iemand hier nog uit geweest dan? Hadden wij geen zin aan maar iemand hier wel?
wie ben jij nouquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Over twee weken mag ik weer darten.![]()
![]()
Het is winterstop in de competitie.
Welke klasse doe je dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Over twee weken mag ik weer darten.![]()
![]()
Het is winterstop in de competitie.
freaqshowquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon heerlijk trippen op de muziek. Maar iemand hier nog uit geweest dan? Hadden wij geen zin aan maar iemand hier wel?
2e divisie. Vorig jaar gedegradeerd vanuit de 1e en dit jaar gaan we weer promoveren.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
2e divisie. Vorig jaar gedegradeerd vanuit de 1e en dit jaar gaan we weer promoveren.
We pendelen.
Njaa, we hebben een team van 6, waarvan er 2 niet kunnen darten. Anders zouden we bovenin de eerste meedraaien.quote:
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Njaa, we hebben een team van 6, waarvan er 2 niet kunnen darten. Anders zouden we bovenin de eerste meedraaien.
We hebben de filosofie dat iedereen evenveel moet gooien. Het gaat om de lol en het bier, niet om het winnen.
Daar dacht ik 5 jaar terug heel anders over, maar nu ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Beroerde instelling.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Njaa, we hebben een team van 6, waarvan er 2 niet kunnen darten. Anders zouden we bovenin de eerste meedraaien.
We hebben de filosofie dat iedereen evenveel moet gooien. Het gaat om de lol en het bier, niet om het winnen.
Winnen is altijd mooi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Nee hoor, de beste als je lol wilt hebben. Ik beschouw het als mijn stap-avond.quote:
Alleen voor (full)profs is dat een beroerde instelling, zoals het OS nederlands team.quote:
Mja, ik ga wel eens mee met mijn vader zijn team. Soms staan er echt mensen tussen bij de tegenstander van ''Hoe kan die in dat team blijven''. Die raken nog niet eens bij elkaar 40. Dat is echt ongelofelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, in de 2e divisie moet je toch wel gemiddeld 60/70 kunnen gooien om het leuk te hebben. Dat is ongeveer mijn basisniveau. Om in de 1e mee te komen moet ik trainen en dat wil ik niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, ik ga wel eens mee met mijn vader zijn team. Soms staan er echt mensen tussen bij de tegenstander van ''Hoe kan die in dat team blijven''. Die raken nog niet eens bij elkaar 40. Dat is echt ongelofelijk.
quote:
En laat nu de eindscore eens zien, ohnee kan niet want je game is vastgelopen en je blijft maar de hoogste combo's maken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, are you watching
[ afbeelding ]
UTUTUTUTUTUTU
Ja, dat is het dus.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
En laat nu de eindscore eens zien, ohnee kan niet want je game is vastgelopen en je blijft maar de hoogste combo's maken.
Dit heb ik zo vaak, fout in het spelletje.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb een paar jaar wel eens meegegooid met een team. Maar ben op een gegeven moment gestopt toen men elkaar in elkaar ging beuken om een potje tactics.
Tactics. De enigste reden om niet naar de derde divisie te willen. Daar gooien ze dat pauperspel nog.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb een paar jaar wel eens meegegooid met een team. Maar ben op een gegeven moment gestopt toen men elkaar in elkaar ging beuken om een potje tactics.
Hoe is het bij jullie, bij mijn vader is hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tactics. De enigste reden om niet naar de derde divisie te willen. Daar gooien ze dat pauperspel nog.
Geen bierronde?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie, bij mijn vader is het
solo - koppel - team - captainsgame
Lekker puntennaaien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tactics. De enigste reden om niet naar de derde divisie te willen. Daar gooien ze dat pauperspel nog.
Yep. 10 spellen in totaal. Solo 501, koppel 501, team 701, captain 501.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie, bij mijn vader is het
solo - koppel - team - captainsgame
Keertje gewonnen door 3 pijlen in de triple 10 te gooien. Die gasten waren zooo ziek toen. Ze hoefde nog maar 1 bull....quote:
Hebben wij ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Yep. 10 spellen in totaal. Solo 501, koppel 501, team 701, captain 501.
Ze hebben een tijde roundrobin gedaan, maar dat is kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |