Van Gerwen heeft dat kale hoofd zo in zijn anusje geschoven.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben jij ooit verkracht door een darter ofzo?
Nee, maar ik heb wel ooit kansloos van hem verloren...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft dat kale hoofd zo in zijn anusje geschoven.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel ooit kansloos van hem verloren...
En toen gooide hij nog maar amper 85 gemiddeld...quote:
Wees er trots op.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal naar de kanker... jezus. Dikke party gehouden tot 8 uur in de ochtend met allemaal vrienden van de broer van die mattie met wie ik was. Hij lag om 2 uur al op bed
.
Recordaantal joints gerookt en gezopen en ik leef ook nog
Daar win je tegenwoordig de BDO mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En toen gooide hij nog maar amper 85 gemiddeld...
Geweldige nacht gehad dus daar gaat het om met Oud&Nieuw toch? Na 12 uur kon me dat vuurwerk ook niet meer boeien behalve eerst even die paar potten. Die Cobra 6 gingen hard maar gaven me niet eens een kick meerquote:
Ik snap nooit hoe je feesten en joints kunt combineren.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geweldige nacht gehad dus daar gaat het om met Oud&Nieuw toch? Na 12 uur kon me dat vuurwerk ook niet meer boeien behalve eerst even die paar potten. Die Cobra 6 gingen hard maar gaven me niet eens een kick meer
Hard gaan op water.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Drugs is echt voor zielige lui. Echte kerels hebben lol met cola.
Ja, ik denk ook serieus dat ik met mijn niveau van 5 jaar terug goed mee zou kunnen komen in de BDO. Hoewel, ik was nooit zo goed op die podia..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar win je tegenwoordig de BDO mee.
Gast we gingen zo vies hard. Was niet alleen maar smoken hé?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe je feesten en joints kunt combineren.
Ik heb gister ook een biertje gedronken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast we gingen zo vies hard. Was niet alleen maar smoken hé?
Ikke vier. Blikjes.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister ook een biertje gedronken.
Drank en smoken is niet echt een combinatie waar je energie van krijgt. Xtc en smoken ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je wordt zo lame van.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Gisteren toch wel minimaal een kratje op.
Stoer he?
In een vliegende F16 anaal genomen worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |