Daarom moet je ook Google gebruiken.quote:
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden wasquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden was
Hmm, dat heb ik gemist. Even aan moeder de vrouw vragen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden was
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee Bing heeft iemand dood gereden geloof ik. En hij is gevallen op de motor maar toen had ie niet zoveel omdat ie ook al kanker had.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik gemist. Even aan moeder de vrouw vragen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee Bing heeft iemand dood gereden geloof ik. En hij is gevallen op de motor maar toen had ie niet zoveel omdat ie ook al kanker had.
Omg voor maar 9.95¤ adverterenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet veel op de fok advertenties klik maar deze is toch echt te mooi om te laten liggen zeg:
[ afbeelding ]
Je weet dat het zo hoort dat je daar bier bij drinkt en hamburgers bij eet?quote:
Hamburgers van Mekkafood en Bavaria 0.0% bier.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet dat het zo hoort dat je daar bier bij drinkt en hamburgers bij eet?
Wilde nog zeggen 'trademarket bij Drake', maar dacht dat niemand het ging snappen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaat je geld kosten. Drake zal je wel een factuurtje sturen.
En terecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaat je geld kosten. Drake zal je wel een factuurtje sturen.
Wat is er op TV dat minder erg is?quote:
Mekkafoodquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hamburgers van Mekkafood en Bavaria 0.0% bier.![]()
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet Andere Tijden op in ieder geval.
12 delige reeks over de Nederlandse Gouden eeuw. Geen idee welk onderwerp er vandaag wordt aangesneden.quote:
Hoe doet die baby dat? Hebben ze een pistool laten rondslingeren ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha Bing gaat dood door de baby van Danny
Oh oke.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12 delige reeks over de Nederlandse Gouden eeuw. Geen idee welk onderwerp er vandaag wordt aangesneden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft dit gedaan dan?
Welke topic?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het ff op danquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12 delige reeks over de Nederlandse Gouden eeuw. Geen idee welk onderwerp er vandaag wordt aangesneden.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Pino heeft het weg gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship #52 Topanalisten die Barney en Co
Pinoquote:
quote:
Dan zaten we nu rond de 600 VBL SC topics vrees ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Wat een held ben je ook Stijn. Wat moesten we toch zonder jou.
Geniaal.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oh ja, vandaag ff doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL / VBL Awards 2012! Stemronde #2: Laatste stemronde!
Alle kale mensen zijn paupers.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef E.H. het volgende:
Die Van Gerwen lijkt me een intelligente jongen.
Sneer naar Steven?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle kale mensen zijn paupers.
Van Gerwen
Halst
etc..
Niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
Iets over bolsters en pittenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:16 schreef E.H. het volgende:
Die Van Gerwen lijkt me een intelligente jongen.
Humberto-hater.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Van Gerwen
Halst
etc..
Sorry pik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship #54 Van Gerwen - Taylor
Sinds wanneer praat jij hier niet meer over dart Stijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is nu een wedstrijd bezig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij hier niet meer over dart Stijn?
Hij wil de kwaliteit van dit forum graag zo hoog mogelijk houden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer praat jij hier niet meer over dart Stijn?
Was dat de vorige keren ook zo eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:39 schreef E.H. het volgende:
Elke zin om te kijken verdwijnt toch, als ze na elke set gaan bespreken met elkaar hoe het verliep?
RTL kan er niet zoveel aan doen, Sky bedenkt die reclame momenten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat de vorige keren ook zo eigenlijk?
Nu nog spauwen? Goede avond was datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Ga ik nekken, ga ik niet nekken.. thats the question.
Spytool willen ontlopenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
P ino is een apple meneer
Zag die spatie nu pas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spytool willen ontlopenZeg dan gewoon niks.
Hij zit ook in de fanfare.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
P ino is een apple meneer
Hij had ook vuurwerk gister.quote:
Finale voorbij?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga alles kort en klein slaan wat er kapotkan gaan
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |