RTL kan er niet zoveel aan doen, Sky bedenkt die reclame momenten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dat de vorige keren ook zo eigenlijk?
Nu nog spauwen? Goede avond was datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:56 schreef TwenteFC het volgende:
Ga ik nekken, ga ik niet nekken.. thats the question.
Spytool willen ontlopenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
P ino is een apple meneer
Zag die spatie nu pas.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spytool willen ontlopenZeg dan gewoon niks.
Hij zit ook in de fanfare.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
P ino is een apple meneer
Hij had ook vuurwerk gister.quote:
Finale voorbij?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga alles kort en klein slaan wat er kapotkan gaan
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPT / PDC World Darts Championship #54 Van Gerwen - Taylor
Ja dat gebeurt er dus als je te lang niet rukt. Zit er gewoon teveel druk achterquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
NU GAAT ALLES KORT EN KLEIN GODVERDOMME
Doet hij bij voetbal ook hoor. Nadat PSV van Feyenoord had gewonnen, wilde hij ook alles kapot maken.quote:
Geef me eens een updatequote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
die kuttaylor verschijn nooit meer op het podium gadverdame
Omhoogdatum graagquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga ook niet in dat topic rondhangen want dan kan ik mijn monitor uit het raam gooien.
Je druk maken om Dartsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mezelf tot rust brengen met muziek
Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Je druk maken om Darts
Je hebt nog veel te leren Stinho
Ben je ook zo boos als Ajax verliest?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het. Jij onderschat het.
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks. Ik ben er dood ziek van dat die Kut Taylor het hele toernooi bagger gooit, en die Van Gerwen gewoon téringgoed staat te gooien en niet zijn verdiende prijs krijgtquote:
HMF hou je bek eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks. Ik ben er dood ziek van dat die Kut Taylor het hele toernooi bagger gooit, en die Van Gerwen gewoon téringgoed staat te gooien en niet zijn verdiende prijs krijgt
VAN GERWENVAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
quote:
Maar je hoeft het niet te zeggen. Scheelt een hoop notes+bans.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks.
Ik weet het hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet te zeggen. Scheelt een hoop notes+bans.
Lekker inlikken bij die debiel hé flikerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
Beste darter ooit. Wat een ongelofelijke held.
niets meer dan respect voor zo'n grootheid.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker inlikken bij die debiel hé fliker
Knappe overwinningquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
Beste darter ooit. Wat een ongelofelijke held.
Het klopt wel dat hij de beste ooit is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker inlikken bij die debiel hé fliker
BBC.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Zendt iemand nog THE lakeside live uit?
Rook een jonko Stijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mezelf tot rust brengen met muziek
Eurosport.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Zendt iemand nog THE lakeside live uit?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit Stijn nou interresant te doen over die dikle darters.
Lekker boeiend wie dat wel of niet wint.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit Stijn nou interresant te doen over die dikle darters.
Lekker boeiend wie dat wel of niet wint.
Darts of voetbal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
voor jullie is darts anders dan voor mij.
Het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
voor jullie is darts anders dan voor mij.
Darts of voetbal?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken, voor mij is het anders.
ik weet nog steeds niet wat het staatquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je het bekijken, voor mij is het anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |