Daarom moet je ook Google gebruiken.quote:
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden wasquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden was
Hmm, dat heb ik gemist. Even aan moeder de vrouw vragen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een tijdje terug doodgereden was
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee Bing heeft iemand dood gereden geloof ik. En hij is gevallen op de motor maar toen had ie niet zoveel omdat ie ook al kanker had.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik gemist. Even aan moeder de vrouw vragen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee Bing heeft iemand dood gereden geloof ik. En hij is gevallen op de motor maar toen had ie niet zoveel omdat ie ook al kanker had.
Omg voor maar 9.95¤ adverterenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet veel op de fok advertenties klik maar deze is toch echt te mooi om te laten liggen zeg:
[ afbeelding ]
Je weet dat het zo hoort dat je daar bier bij drinkt en hamburgers bij eet?quote:
Hamburgers van Mekkafood en Bavaria 0.0% bier.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet dat het zo hoort dat je daar bier bij drinkt en hamburgers bij eet?
Wilde nog zeggen 'trademarket bij Drake', maar dacht dat niemand het ging snappen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaat je geld kosten. Drake zal je wel een factuurtje sturen.
En terecht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat gaat je geld kosten. Drake zal je wel een factuurtje sturen.
Wat is er op TV dat minder erg is?quote:
Mekkafoodquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hamburgers van Mekkafood en Bavaria 0.0% bier.![]()
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet Andere Tijden op in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |