Hou dat zo vol...is het wel goed alert en aanspreekbaar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:30 schreef blow... het volgende:
Nog steeds mankeert het kind gelukkig niets.
Je mag van geluk spreken dat ik niet de vader van het kind ben kan ik je vertellenquote:
Ja, prima.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Hou dat zo vol...is het wel goed alert en aanspreekbaar?
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat ik niet de vader van het kind ben kan ik je vertellen
Dat is fijn om te horen, nog maar even doorzetten dan. In dat artikel stond 2 uur observeren. Hou wel de telefoon bij de hand mocht je het toch niet vertrouwen.quote:
Doe ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen, nog maar even doorzetten dan. In dat artikel stond 2 uur observeren. Hou wel de telefoon bij de hand mocht je het toch niet vertrouwen.
Dude, we hebben het hier wel over een kind. Goed op het kind passen. Ook een fout van de ouders. Wie laat nu een tiener op zijn kind passen. Mijn ouders lieten mijn oma van destijds 60 jaar op mij passen. Genoeg levenservaring en kinderen gehad om daar op te kunnen vertrouwen.quote:
Nee, alleen niet heel blij zijn en het vertrouwen is dan ook wel weg...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Neraice het volgende:
Zouden alle stoere mannen hier echt een jochie van een jaar of 18 aftuigen vanwege zoiets?
Nee want ik zou nooit een kind op een kind laten lettenquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Neraice het volgende:
Zouden alle stoere mannen hier echt een jochie van een jaar of 18 aftuigen vanwege zoiets?
Ze konden niemand vinden maar dat is niet mijn schuld.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dude, we hebben het hier wel over een kind. Goed op het kind passen. Ook een fout van de ouders. Wie laat nu een tiener op zijn kind passen. Mijn ouders lieten mijn oma van destijds 60 jaar op mij passen. Genoeg levenservaring en kinderen gehad om daar op te kunnen vertrouwen.
Dit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee want ik zou nooit een kind op een kind laten letten
Nee, dat is begrijpelijk. Ik doelde op de types die wel even 'een tweede ambulance voor TS zouden bellen'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, alleen niet heel blij zijn en het vertrouwen is dan ook wel weg...
Ik ook niet als ik later kinderen had gewild.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee want ik zou nooit een kind op een kind laten letten
Pfff, let maar goed op het kind. Volgende keer toch maar vakkenvullen...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:36 schreef blow... het volgende:
[..]
Ze konden niemand vinden maar dat is niet mijn schuld.
Dat drank is dan wel weervmijn fout.
Doe ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pfff, let maar goed op het kind. Volgende keer toch maar vakkenvullen...
Ik vind het sowieso behoorlijk slordig om te drinken terwijl je op het kind van een ander moet passen, en helemaal terwijl dat kind nog niet slaapt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef trovey het volgende:
Ts heeft in ieder geval ook weer wat geleerd, nooit maar dan ook nooit alcohol in de buurt van een (klein) kind laten staan. Dit gaat hem nooit meer overkomen.
Dit gebeurt me nooit meer nee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef trovey het volgende:
Ts heeft in ieder geval ook weer wat geleerd, nooit maar dan ook nooit alcohol in de buurt van een (klein) kind laten staan. Dit gaat hem nooit meer overkomen.
Was zelf 18 toen 2 kinderen fulltime bij mij kwamen wonen voor een hele lange tijd. Sommige dingen kunnen dan gewoon niet zoals drinken of stiekem even fappen dat was onmogelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik ook niet als ik later kinderen had gewild.
Het kind was weer wakker geworden :/.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso behoorlijk slordig om te drinken terwijl je op het kind van een ander moet passen, en helemaal terwijl dat kind nog niet slaapt.
Mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef blow... het volgende:
[..]
Doe ik.
Vakkanvullen is een stuk minder spannend, een stuk minder verantwoordelijkheid en een stuk makkelijker.
Dat is het ook maar TS leert hier seconde bij seconde bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso behoorlijk slordig om te drinken terwijl je op het kind van een ander moet passen, en helemaal terwijl dat kind nog niet slaapt.
Ik ken diecouders niet echt :|quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Neraice het volgende:
TS, misschien een ideetje: Als je het goed kan vinden met je ouders kan je hen ook om advies vragen, die hebben wat meer ervaring met kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |