SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dan ook niet helemaal waar nu opeens de ophef over is.quote:Op maandag 31 december 2012 01:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Phil is de beste darter ooit, maar niet de meest sportieve darter die er rondloopt.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:40:03Blijkbaar was er in de zaal al sprake van vijandigheid tussen beide kampen. Vandaar dat Raymond na 5-3 met tranen in ogen stond. #rtl7darts reageer retweet
Die stond gisteren nog op 100 ofzo.quote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef Marcoss het volgende:
Aantal volgers van die vd Giessen verdubbelt opeens
Ja dat ging toch ook nergens over. Staat daar te janken op het podium. Verman jezelf.quote:Op maandag 31 december 2012 01:41 schreef Pino112 het volgende:
Story continuestwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:40:03Blijkbaar was er in de zaal al sprake van vijandigheid tussen beide kampen. Vandaar dat Raymond na 5-3 met tranen in ogen stond. #rtl7darts reageer retweet
Die krijgt volgend jaar de Sonja Barend-award. Mark my words.quote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef Marcoss het volgende:
Aantal volgers van die vd Giessen verdubbelt opeens
Het waait wel weer over denk ik. Iedereen kent het grote ego van Taylor.quote:Op maandag 31 december 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
Ik snap dan ook niet helemaal waar nu opeens de ophef over is.
Barney Army verzameluhquote:Op maandag 31 december 2012 01:41 schreef Pino112 het volgende:
Story continuestwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:40:03Blijkbaar was er in de zaal al sprake van vijandigheid tussen beide kampen. Vandaar dat Raymond na 5-3 met tranen in ogen stond. #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:42:42Blijkbaar iets voorgevallen tussen vriendin Phil (zou gespuugd hebben) en kinderen Raymond. Wordt niet totaal duidelijk! Morgen? #rtl7darts reageer retweet
Alles even up-to-date. Kom er net achter dat mijn 9dartkadertje gesloopt isquote:Op maandag 31 december 2012 01:42 schreef Szura het volgende:
Ah alles is weer bij het oude, Ajacied opent de topics
quote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:42:42Blijkbaar iets voorgevallen tussen vriendin Phil (zou gespuugd hebben) en kinderen Raymond. Wordt niet totaal duidelijk! Morgen? #rtl7darts reageer retweet
Het kan Engelstwitter:MvG180 twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:42:16Very pleased to reach the final. Still got a job to do on Tuesday. Just want to say thank you to a few people... reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Het kan Engelstwitter:MvG180 twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:42:16Very pleased to reach the final. Still got a job to do on Tuesday. Just want to say thank you to a few people... reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
Dat is erg vreemd.quote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
Dat heeft Niels de Ruiter uiteraard erop gezet.quote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Man ik wist niet eens dat die vent kon praten; laat staan Engels.quote:
Beter dan Nederlands viel me gisteren op.quote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
De cumback van Barney viel niet blijkbaar niet in de smaak van Phil's vriendinquote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
Hij pakt zijn momentum.quote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef Marcoss het volgende:
Vd Giessen denkt ook: zoveel aandacht krijg ik nooit meer
Wat een tokkies ook.quote:Op maandag 31 december 2012 01:43 schreef Pino112 het volgende:
Hij is geen Christian Kist.quote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat heeft Niels de Ruiter uiteraard erop gezet.
Dit zijn zijn 15 minutes of famequote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef Marcoss het volgende:
Vd Giessen denkt ook: zoveel aandacht krijg ik nooit meer
quote:Op maandag 31 december 2012 01:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Man ik wist niet eens dat die vent kon praten; laat staan Engels.
Petje af voor iemand met zo weinig chromosomen die dan ook nog eens net een chemootje achter de rug heeft![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 01:49 schreef Szura het volgende:
Hoop wel dat Arjan nog ff de microfoon onder Barney z'n neus stopt, ff aanvallend interviewen
volgens mij slaapt hij zelfs in hetzelfde hotel.quote:Op maandag 31 december 2012 01:47 schreef Szura het volgende:
Arjan rijdt dadelijk nog ff naar het hotel van Barney, die voelt zich de man nu
en hij is geen veroordeeld zedendelinquent :pquote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij is lelijk (vind ik), maar hij kan darten
quote:Op maandag 31 december 2012 01:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij slaapt hij zelfs in hetzelfde hotel.
quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig om Barney uit de kast te krijgen. Meerder mental coaches spreken van een benauwende situatie.
Hij*quote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Doel je op Taylor of Klassen?quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef glaciest het volgende:
en hij is geen veroordeeld zedendelinquent :p
Taylor..quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doel je op Taylor of Klassen?
Met name Taylor en het verschil in hoe de pdc met de twee zaken is omgegaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doel je op Taylor of Klassen?
Ja klopt, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een gegeven moment stond Sylvia alleen ook tegen de muur aan.
Ik durf niet te slapen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat viel mij ook al op.
De shit is aan in de dartwereld
Ok.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef glaciest het volgende:
Met name Taylor en het verschil in hoe de pdc met de twee zaken is omgegaan.
dm me je telquote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga maar pitten, bellen jullie me als er nieuws is?
Net als Barney, maar dan niet metaforisch.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een gegeven moment stond Sylvia alleen ook tegen de muur aan.
Kom anders bij mij slapen schat.quote:
Barney's Dart Organisatie?quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Szura het volgende:
Als ik Barney was zou ik ff z'n eigen bond oprichten
Wie zou er meegaan?quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Szura het volgende:
Met commentaar van Niels de Ruiter en Jacques Nieuwelaat.quote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef Grifte het volgende:
Zometeen heerlijk dromen over een backstage fittie tussen Barney, Taylor, Sylvia en Taylors wijf, met Arjan achter een bloempot die alles gade slaat, intrigerend
En de krachtige piero-analyses van Coquote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met commentaar van Niels de Ruiter en Jacques Nieuwelaat.
JAAAAA SILVIA GOOIT OP DE CAMERAMAN!!!!quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met commentaar van Niels de Ruiter en Jacques Nieuwelaat.
Dat moet Jan van Halst doenquote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef Szura het volgende:
[..]
En de krachtige piero-analyses van Co
Och meisje toch, kom maar.quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef ChilllayD het volgende:
Ik kan toch niet slapen na deze ellende!!!!
Ja met toppers als Kist en Adams.quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Szura het volgende:
Brinkman bij het hockey, Co bij het dartsquote:
Oja, Jacques Brinkman die je altijd de tegenzin gaf om verder te kijken...quote:Op maandag 31 december 2012 01:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Brinkman bij het hockey, Co bij het darts
Wilfried de Jong gooide een 180er tegen Hero Brinkman (lijkt wel op Magnus Caris) in 24 uur met...quote:Op maandag 31 december 2012 01:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Brinkman bij het hockey, Co bij het darts
Hij IS de pdc, zo voelt ie het in ieder geval.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef mark211175 het volgende:
Ik snap geen reet van die Phil Taylor, begrijpt die gozer niet dat het spelletje meer is dan elkaar bashen? Als Phil wil dat darten een Engels spelletje blijft, moet hij vooral zo doorgaan. Maar dan moet hij ook niet raar opkijken dat 80% van de sponsors wegloopt en zijn inkomen halveert. Zijn act is ronduit slecht voor de dartsport en zo ga je zeker niet met elkaar om:(
'Tik tak pats boem en erin!'quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja, Jacques Brinkman die je altijd de tegenzin gaf om verder te kijken...
Oh meid toch en dan moet de finale nog komen, hihi. Ben helemaal zenuwachtig en jij?quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ChilllayD het volgende:
Dit is de enige 'sport' waarbij ik intens meeleef. Dat hij verliest, oke maar dat die Phil moran zo maf gaat doen... ik dacht meteen al na Barneys emotie halverwege wat is hier allemaal aan vooraf gegaan?
Zucht.... ben wel nieuwsgierig nu.
En ik had afgelopen nacht al zo slecht geslapen na MVG gisteradrenaline van hier tot tokio.
Na Feyenoord/voetbal is dit ook wel de enige sport waar ik zo kan meeleven ja, heerlijk die combinatie van goed darts en Engelse sfeer.quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ChilllayD het volgende:
Dit is de enige 'sport' waarbij ik intens meeleef. Dat hij verliest, oke maar dat die Phil moran zo maf gaat doen... ik dacht meteen al na Barneys emotie halverwege wat is hier allemaal aan vooraf gegaan?
Zucht.... ben wel nieuwsgierig nu.
En ik had afgelopen nacht al zo slecht geslapen na MVG gisteradrenaline van hier tot tokio.
De paralympics zijn toch ook altijd na de olympische spelen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat dan zaterdag Lakeside begint, dan begin je toch het idee te krijgen wat je leven een en al verwennerij is.
Dat is waar, net zoals na Ajax om 12:30 Feyenoord komt om 14:30.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De paralympics zijn toch ook altijd na de olympische spelen.
Zo die zag echt niemand aankomen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is waar, net zoals na Ajax om 12:30 Feyenoord komt om 14:30.![]()
![]()
Mwah, matig.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Die ollie croft wil het niet.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.
BDO-spelers doen elk jaar prima mee tijdens de Grand Slam.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een squirter dan een spuugster.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
En, ziet ze eruit als iemand die zou kunnen spugen?
Buntingquote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Waites, Kist, Harms, Bunting moeten gewoon overstappen.
Één pot natquote:Op maandag 31 december 2012 02:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een squirter dan een spuugster.
Wat hebben we aan Hams en Bunting?quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Kist, maar ik gok dat het een Klaasentje gaat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet geplaatst dit jaar omdat ie zo weinig heeft gespeeld. Zou zo maar de eerste ronde van Robbie Green kunnen verliezen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Kist, maar ik gok dat het een Klaasentje gaat worden.
quote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef vosss het volgende:
Geen nieuws meer?
Tijd om te slapen dan.
Blijf het een uitermate vreemde reactie vinden. Zeker van iemand die al zo lang meedraait in het wereldje
Zonder de BDO geen darts(jeugd, amateurs, dames), maar Lakeside als WK wordt inderdaad met jaar minder geloofwaardig. Blijf het wel leuk vinden om te kijken, als is het maar uit nostalgie.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 03:09:44Raymond is helemaal kapot van het verlies én het incident. Hij heeft ook niets verkeerd gedaan. Reactie is niet mogelijk. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 03:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Arjan gaat gewoon de hele nacht door met verslaggeving.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 03:01:47Begrijp nu dat er NIET gespuugd is door vriendin Phil. Oorzaak van alle ellende zou zitten in het feit dat Phil de opmerking .. #rtl7darts reageer retweet
Nu weer niet gespuugd.. Sensatie!11twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 03:04:03... van Raymond over dat ie niet meer bang is voor Phil 'niet respectvol' zou vinden. Gaat nergens over, reactie Phil ook niet! #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 07:01 schreef hole1988 het volgende:
hier het interview met Phil
http://www.rtl7darts.nl/video/24/ladbrokes-pdc-wk-2013/1631
QFT. Ik verwacht van iemand van 52 wel wat meer professionaliteit. Phil stond bijv. tijdens de partij tegen van Gerwen in de grand slam of darts ook al te foeteren tegen van Gerwen toen hij achterstond. Dat je het niet prettig vindt dat Raymond je hand blijft vasthouden, omdat Raymond nog iet wil zeggen daaraan toe, maar je moet wel weten dat Raymond niks kwaads mee bedoeld.quote:Op maandag 31 december 2012 07:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]. "Niets gebeurd en geen commentaar"
Zo, dat concludeer je snel. Heb je hem gistervond ook zien/horen zeggen (bij Sky Sports) dat hij denkt dat Michael van Gerwen beter is dan hij (Taylor dus) zelf was toen-ie op zijn best was?quote:Op maandag 31 december 2012 05:07 schreef Shreyas het volgende:
Reactie van Phil Taylor, over het incident na de wedstrijd wil hij weinig kwijt. Grote dartspeler, maar met een matige persoonlijkheid dus:
quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Van Gerwen naar finale, Barney niet
Michael van Gerwen heeft in Londen de finale bereikt van het PDC-WK darts.
De Brabander klopte de Engelsman James Wade, de nummer drie van de wereld, in tien sets: 6-4.
De 23-jarige Van Gerwen runde op enkele momenten na de show in Alexandra Palace met als hoogtepunt de negendarter in de derde leg van de vijfde set. Hij schreef vervolgens bijna geschiedenis door ook de vierde leg in negen pijlen te nemen. Hij vond de dubbel-twaalf echter niet opnieuw.
De Brabander was in de zevende hemel, raakte zijn concentratie kwijt en Wade kwam op 3-3. Van Gerwen won moeizaam set zeven, waarna hij geen problemen meer kende. Zo spannend als tegen Adrian Lewis, de uittredend kampioen die hij een ronde eerder klopte, werd het echter niet meer.
In de eindstrijd staat Van Gerwen tegenover Phil Taylor die Raymond van Barneveld met 6-4 versloeg. De vijftienvoudig wereldkampioen leek op weg naar een simpele zege, maar nadat Taylor in de zevende set twee wedstrijdpijlen had gemist, begon de comeback van Van Barneveld.
De Hagenaar knokte zich knap terug van 1-5 naar 4-5 dankzij enkele hoge finishes en 'The Power' wankelde. Barney liet in de tiende set echter twee kansen liggen om langszij te komen, waarna Taylor de klus alsnog klaarde.
Bron: nos.nl
Dit, echt compleet over the top. Maar paar jaar geleden was het ook al slaande ruzie tussen Taylor en Painter natuurlijk. (of was het Part?)quote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef vosss het volgende:
Geen nieuws meer?
Tijd om te slapen dan.
Blijf het een uitermate vreemde reactie vinden. Zeker van iemand die al zo lang meedraait in het wereldje
twitter:kelvin_fletcher twitterde op maandag 31-12-2012 om 00:53:59Can't deny Phil Taylor's ability. Legend of the game but he comes across so arrogant. His ego is nearly as big as his tits! reageer retweet
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 31 december 2012 10:16 schreef donroyco het volgende:
Taylor: "Uitbarsting kwam door griep"
Aangepast. Dank.quote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Trouwens:
"Ik zei: 'Ik ben jouw de grootste fan."
Wat een onzin.quote:Op maandag 31 december 2012 10:16 schreef donroyco het volgende:
Taylor: "Uitbarsting kwam door griep"
Nee man, Arjan pleurt de hele twitter vol met alles wat ie zietquote:
Het zou daarom wel netjes zijn als Barney met een reactie komtquote:Op maandag 31 december 2012 10:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat het darts zoveel darts trok.
Wat zat er in die 'energie' snoepjes?quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef marcodej het volgende:
Ik wordt ook altijd agressief van de griep.
In ieder geval niet de betablokkers van Wade.quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zat er in die 'energie' snoepjes?
Adrenaline in poedervorm? MDMA? Clenbuterol?
Lithium. Dat was wel duidelijk ja...quote:Op maandag 31 december 2012 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In ieder geval niet de betablokkers van Wade.
Die van mij ook. Ik heb nooit begrepen wat er arrogant aan hem is. Ik weet wel dat hij een slechte verliezer is, maar dat weet hij zelf ook dondersgoed. Ik hoop ook dat ie nog wel een reactie gaat geven. Hij is wel de reden dat ik ooit darts ben gaan volgen.quote:
Dat zou kunnen, maar ik denk zelf dat Barney zo niet is. Taylor heeft in het verleden Lewis daarvan beschuldigd.quote:Op maandag 31 december 2012 10:29 schreef wdn het volgende:
Ik las net ergens dat er iemand zat te fluiten in het publiek op het moment dat PT gooide en dat RVB op dat moment het publiek aan het bespelen was. Waardoor PT dacht dat RVB het fluiten aanmoedigde. Maar RVB was slechts zijn Army aan het bedanken.
Dat, nu al een jaartje of 18 alweer?quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik heb nooit begrepen wat er arrogant aan hem is. Ik weet wel dat hij een slechte verliezer is, maar dat weet hij zelf ook dondersgoed. Ik hoop ook dat ie nog wel een reactie gaat geven. Hij is wel de reden dat ik ooit darts ben gaan volgen.
Geen idee wanneer zijn debuut was, maar die overwinning van 1998 was zo'n beetje het eerste wat ik zag. 14 jaar geleden alweerquote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, nu al een jaartje of 18 alweer?
Bijna 15 jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee wanneer zijn debuut was, maar die overwinning van 1998 was zo'n beetje het eerste wat ik zag. 14 jaar geleden alweer
Debuut op Lakeside 1993. Was een schitterende wedstrijd in de eerste ronde tegen John Lowe. Verloor toen helaas met 2-3. Gooide toen ook een 170 finishquote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee wanneer zijn debuut was, maar die overwinning van 1998 was zo'n beetje het eerste wat ik zag. 14 jaar geleden alweer
Haha, toen was ik 7quote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Debuut op Lakeside 1993. Was een schitterende wedstrijd in de eerste ronde tegen John Lowe. Verloor toen helaas met 2-3. Gooide toen ook een 170 finish
Nou ik heb er 1 voor je.quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik heb nooit begrepen wat er arrogant aan hem is. Ik weet wel dat hij een slechte verliezer is, maar dat weet hij zelf ook dondersgoed. Ik hoop ook dat ie nog wel een reactie gaat geven. Hij is wel de reden dat ik ooit darts ben gaan volgen.
Ik weet eigenlijk niet of dat WK van 1998 al werd uitgezonden op SBS, of 1999 pas voor 't eerst of alleen de finale in 1998 aangezien ook Roland Scholten halve finalist was toen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Debuut op Lakeside 1993. Was een schitterende wedstrijd in de eerste ronde tegen John Lowe. Verloor toen helaas met 2-3. Gooide toen ook een 170 finish
Ah ja. Dat is niet zo netjes. Naja, qua sportieve prestaties blijft ie wel een heldquote:Op maandag 31 december 2012 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik heb er 1 voor je.
Na zijn eerste BDO winst kwam hij bij ons op de zaak om te praten over een 'professionele website' voor Barney. Hij ging er zonder meer vanuit dat alles gratis en voor niks opgeleverd zou worden want hij was Raymond van Barneveld.
Ze geven elkaar een hand maar Van Barneveld vind dat niet genoeg, Phil wel.quote:Op maandag 31 december 2012 11:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
TaylorNooit gemogen. Het is een fantastische darter en daar stopt het ook gelijk. Als je zo gaat doen tegen iemand mag je opflikkeren. Onsportief als de pest, zeer naar.
En de mijne. Emotioneel mens die echt naar de klote is als hij verliest. Noem dat maar 'geen winnaars mentaliteit'. Taylor was gisteren volledig over de schreef. Wordt door het engelse publiek uitgekotst, tenminste als twitter een maatstaf is.quote:
Phil pullde een Wade. Ze kennen elkaar zo lang en goed en dat zo'n zielig handje?quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze geven elkaar een hand maar Van Barneveld vind dat niet genoeg, Phil wel.
Dat zeker! Maar Taylor is toch een stukje beterquote:Op maandag 31 december 2012 11:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is niet zo netjes. Naja, qua sportieve prestaties blijft ie wel een held
Ik hoop dat Newton geen wildcard krijgt of in de top 4 zit. Ik krijg altijd slaap als ik Newton zie spelen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:57 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat we Van Gerwen sowieso terugzien in de PL want hij kan niet meer ingehaald worden en buiten de top 4 vallen.
Van Barneveld zal ook een wildcard krijgen. Dit wordt een schitterende Premier League.
Newton zit ook niet in de top 4. Die Engelsen houden bij hoe de OoM in elkaar steekt.quote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Newton geen wildcard krijgt of in de top 4 zit. Ik krijg altijd slaap als ik Newton zie spelen.
Gaat niet gebeuren.quote:
Wil je de pdc nu beschuldigen van valspelen en coruptie?quote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
De boel op een rijtje en wat aannames:
Alles draait bij de PDC om Phil. Hij zal in de PL nooit in Schotland tegen een Schot gooien. Zijn lotingen zijn altijd gunstig. Meneer kan zich veel permitteren en doet dit ook.
Hij wil nog 1x de wereldtitel mede door de naamgeving aan de beker en daarvoor moet alles wijken.
Phil is backstage een vervelend kereltje (vrij naar CO).
Alles zal uit de kast gehaald worden om MvG te laten verliezen, inclusief callers en scheidsrechters en publiek.
Als Phil het WK wint gooit hij komend jaar misschien nog PL en gaat met pensioen (vrij naar Niels)
In mijn ogen kan Phil na zijn gedrag van gister nooit meer met opgeheven hoofd wereldkampioen worden.
Wade, Lewis, Manley, King, Nicholson zijn in het verleden keihard door het publiek afgerekend om minder spraakmakend gedrag, ik ben benieuwd hoe er met Phil omgegaan gaat worden. Iedereen heeft het gezien en Barney verdient echt een compliment.
Raymond werd door Phil neergezet voor de partij als een slecht verliezer, nou bij deze: Phil is een slecht winnaar en hopelijk straks een verliezer in de finale.
Ze kennen elkaar al zo lang, dan is het meer dan normaal dat je elkaar even wat meer dan een hand wil geven, gezien je bevriend ben.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze geven elkaar een hand maar Van Barneveld vind dat niet genoeg, Phil wel.
Doe dan maar Chisnall en Anderson (misschien Thornton die het de toppers zeer moeilijk kan maken).quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Gaat niet gebeuren.
Taylor - Wade
Lewis - van Gerwen
Van Barneveld - Whitlock
Op basis van dit jaar verdient Thornton het meer dan Jenkins. Al hoewel, ik zie ze ook nog gewoon Anderson én Thornton uitnodigen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe dan maar Chisnall en Anderson (misschien Thornton die het de toppers zeer moeilijk kan maken).
BBC One doet dat als ik het goed zag.quote:Op maandag 31 december 2012 12:03 schreef Groentespecialist het volgende:
Wordt de Lakeside nog op Nederlandse TV uitgezonden dit jaar? nee zeker?
Eurosport als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 31 december 2012 12:03 schreef Groentespecialist het volgende:
Wordt de Lakeside nog op Nederlandse TV uitgezonden dit jaar? nee zeker?
BBC gaat barweinig uitzenden, ESPN krijgt heel veel uitzendmacht.quote:Op maandag 31 december 2012 12:04 schreef Szura het volgende:
Eurosport faalt ook hard met die uitzendingen. Gewoon BBC.
Ik was het helemaa met je eens, maar hij hoeft niks over te dragen aan Barney. Kan hem wel de groeten doen van Raymond:Pquote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de mijne. Emotioneel mens die echt naar de klote is als hij verliest. Noem dat maar 'geen winnaars mentaliteit'. Taylor was gisteren volledig over de schreef. Wordt door het engelse publiek uitgekotst, tenminste als twitter een maatstaf is.
Nu maar hopen dat van Gerwen over Taylor heen dendert in de finale, want je zag gisteren ook weer dat Taylor onder druk behoorlijk gaat staan prutsen. En dat van Gerwen dan zijn titel opdraagt aan van Barneveld als zijn inspiratiebron ofzo.
Beste PL ooit. 7 kannonnen + Newton.of die moeten ze vervangen voor Chisnall dan heb je echt 8 kannonnen.quote:Op maandag 31 december 2012 11:57 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat we Van Gerwen sowieso terugzien in de PL want hij kan niet meer ingehaald worden en buiten de top 4 vallen.
Van Barneveld zal ook een wildcard krijgen. Dit wordt een schitterende Premier League.
lezen is blijkbaar ook een kunst.quote:Op maandag 31 december 2012 12:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Wil je de pdc nu beschuldigen van valspelen en coruptie?![]()
![]()
Wie is de 7e dan die jij denkt?quote:Op maandag 31 december 2012 12:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste PL ooit. 7 kannonnen + Newton.of die moeten ze vervangen voor Chisnall dan heb je echt 8 kannonnen.
zuchtquote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Zojuist taylor op Sky sports news live,
waarin hij aangeeft dat hij zichzelf schaamt voor z'n reactie.
rare man
Huidige wereldranking:quote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Newton zit ook niet in de top 4. Die Engelsen houden bij hoe de OoM in elkaar steekt.
http://www.thestarsofdart(...)541&p=308958#p308958
Het zijn rivalen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar al zo lang, dan is het meer dan normaal dat je elkaar even wat meer dan een hand wil geven, gezien je bevriend ben.
Anderson, want een schot en staat nog steeds hoger dan Thorton op de OOM en is een garantie voor spektakel.quote:Op maandag 31 december 2012 12:13 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Wie is de 7e dan die jij denkt?
Wie is onze?quote:Op maandag 31 december 2012 12:30 schreef danos het volgende:
Onze reporter heeft Raymond gesproken en gaat binnen enkele minuten uit de doeken doen hoe of wat :p
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:29:40Over de wdstrijd zelf: "het liep niet bij me en bij 5-1 achter kwam de berusting. Voor mijn gezin en vrienden heb ik nog alles.. #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:31:39...gegeven om nog 1 set te winnen. Het werd zelfs 5-4 en ik kreeg weer geloof in een zege. Helaas miste ik die 104-finish... #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:33:07.. en hij gooide daarna de wedstrijd uit. Ik wilde eindelijk op een sportieve manier hem feliciteren en podium verlaten en ... #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:34:42... toen duwde hij mij weg. Ik snapte daar helemaal niets van en wilde hem nog omhelzen. Hij zei Fuck Off en ik begreep er ... #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:35:54... er niets van. Wat bezielt de man om mij weer weg te duwen. Ik heb hem daarna een duwtje in zijn rug gegeven en toen ... #rtl7darts reageer retweet
49 meen ik te hebben onthouden.quote:Op maandag 31 december 2012 12:25 schreef hafcfan het volgende:
Weet iemand hoevaak MVG 180 heeft gegooit? Dat record gaat hij pakken vanavond.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:37:25... we het podium afliepen zijn er back stage nog harde woorden gevallen. We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security ... #rtl7darts reageer retweet
Mits oprechte schaamte:quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Zojuist taylor op Sky sports news live,
waarin hij aangeeft dat hij zichzelf schaamt voor z'n reactie.
rare man
Twitter laadt altijd zo langzaam nieuwe berichten. Deze staat er hier nog niet bij hierquote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:37:25... we het podium afliepen zijn er back stage nog harde woorden gevallen. We zijn uit elkaar gehaald en ik ben door security ... #rtl7darts reageer retweet
Knallend het jaar uitquote:Op maandag 31 december 2012 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Arjan heeft er in ieder geval een stuk of 1000 volgers bij sinds gisteravond.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:39:13.. weggebracht naar een auto. Ik snap het nog steeds niet. Ik wilde hem een keer sportief feliciteren en dan dit. Ongelooflijk". #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:40:25Barney: Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken! #rtl7darts reageer retweet
Phil zoekt alle tricks om er onderuit te komen, de waarheid zal hij toch niet vertellen (Phil)quote:Op maandag 31 december 2012 12:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:40:25Barney: Ik ben er doodziek van, snap Phil zijn reactie totaal niet. Waarom reageert ie nou zo. Nee, heb hem niet gesproken! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:42:02Barney: "ik heb net een sms ontvangen van Phil. Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van! #rtl7darts reageer retweet
We weten alleen nog steeds niet waarom Taylor boos was.quote:Op maandag 31 december 2012 12:42 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:42:02Barney: "ik heb net een sms ontvangen van Phil. Hij biedt excuses aan voor zijn niet correcte gedrag en baalt er ook enorm van! #rtl7darts reageer retweet
Ja idd..quote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
We weten alleen nog steeds niet waarom Taylor boos was.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:43 schreef wdn het volgende:
Kom Raymond zend een sms terug!
Je zou dat volgens Phil nooit doen
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:43:19Barney: "Ik weet nog niet hie ik ga reageren. De emoties zijn hoog opgelopen en moet 't even laten rusten".. #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:44:50Barney: "Natuurlijk hoop ik dat Michael finale wint. Hij is een landgenoot. Rancune van mij naar Phil? Ik hoop dat Michael wint! #rtl7darts reageer retweet
iedere Nederlander hoopt op hem. Alhoewel, eentje op twitter is boos dat Wade van Van Gerwen verloren heeft en hoopt nu op Taylor. De barbaar.quote:Op maandag 31 december 2012 12:45 schreef Pino112 het volgende:
Natuurlijk is Barney voor MvG![]()
:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:44:50Barney: "Natuurlijk hoop ik dat Michael finale wint. Hij is een landgenoot. Rancune van mij naar Phil? Ik hoop dat Michael wint! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:46:17Mijn conclusie: De emoties zijn Phil even te veel geworden en hij had reactie Barney niet verwacht. Reactie Phil dom en kwalijk. #rtl7darts reageer retweet
waar haal je overdragen vandaan?quote:Op maandag 31 december 2012 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik was het helemaa met je eens, maar hij hoeft niks over te dragen aan Barney. Kan hem wel de groeten doen van Raymond:P
quote:Op maandag 31 december 2012 12:45 schreef Pino112 het volgende:
Natuurlijk is Barney voor MvG![]()
:
PDCtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:51:16Overigens schijnen de bonzen van de PDC wel tegen Phil gezegd te hebben dat ie 'out of order' was! Gevolgen: geen!!! #rtl7darts reageer retweet
Hadden we van Barneveld v Van Gerwen gehadquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef Pino112 het volgende:
PDCtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:51:16Overigens schijnen de bonzen van de PDC wel tegen Phil gezegd te hebben dat ie 'out of order' was! Gevolgen: geen!!! #rtl7darts reageer retweet
.
Welnee. Als je je er met zo een laf handje vanaf wil maken kan je verwachten dat je rivaal wat meer wil.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef luckass het volgende:
Ik probeer Phils gedrag niet goed te praten, maar hoe Barney 'm aan z'n arm trok was natuurlijk ook wat vreemd.
Werparmpje van Phil moet natuurlijk wel heel blijven.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef luckass het volgende:
Ik probeer Phils gedrag niet goed te praten, maar hoe Barney 'm aan z'n arm trok was natuurlijk ook wat vreemd.
Ik zou ook niet heel gezellig reageren als iemand mij zo aan m'n arm trok, wat ook de reden mag zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Als je je er met zo een laf handje vanaf wil maken kan je verwachten dat je rivaal wat meer wil.
Ik hoop dat dit voorval Taylor zijn concentratie kost tegen van gerwen. Maar ook zonder zal van gerwen een goede kans maken tegen die tuinkabouter.quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Mits oprechte schaamte:
Volkomen terecht. Excuses persoonlijk tegen Barney op TV zouden wmb zeker op zn plaatst zijn.
Mocht ie dat niet doen dan verwacht ik dat morgenavond de hele zaal als een blok achter MVG gaat staan. Ook terecht in dat geval.
Gewoon Taylor/Barney 1 wedstrijd schorsen enquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef luckass het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Gewoon Taylor/Barney 1 wedstrijd schorsen enWade naar de finale
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:53:13Ik ga zo onze favoriet Mighty Mike interviewen over finale. Mike over incident gisteren: "laat ze lekker normaal doen". Zo ist! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:57:23Barney zit nu in vliegtuig naar Nederland. Verbitterd en zich afvragend wat hij fout heeft gedaan. Op dat duwtje na niets!!! #rtl7darts reageer retweet
Beter had hij zn arm er finaal afgetrokkenquote:Op maandag 31 december 2012 12:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Werparmpje van Phil moet natuurlijk wel heel blijven.
Die 2e tweetquote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef BobW het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:53:13Ik ga zo onze favoriet Mighty Mike interviewen over finale. Mike over incident gisteren: "laat ze lekker normaal doen". Zo ist! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:57:23Barney zit nu in vliegtuig naar Nederland. Verbitterd en zich afvragend wat hij fout heeft gedaan. Op dat duwtje na niets!!! #rtl7darts reageer retweet
Hoe weet hij dat nou (2e)quote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef BobW het volgende:
Taylor is helaas de PDC, gezien het feit dat hij medeoprichter van de PDC is.quote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef Pino112 het volgende:
.
Als hij met zijn dartscarriėre stopt, zal hij vast ook wel een baantje krijgen daar.quote:Op maandag 31 december 2012 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Taylor is helaas de PDC, gezien het feit dat hij medeoprichter van de PDC is.
Taylor text sorry in a sms to barney... what a asshole... do this face to face or public...quote:
Die 2de tweetquote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Taylor text sorry in a sms to barney... what a asshole... do this face to face or public...
Ray v Barneveld will take revenge on the betfair world cups... for sure! He will whitewash Taylor!
Whahahaquote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Taylor text sorry in a sms to barney... what a asshole... do this face to face or public...
Ray v Barneveld will take revenge on the betfair world cups... for sure! He will whitewash Taylor!
Link?quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je wel professioneel reageren op het podium en je niet gedragen als een complete cunt.quote:
Ohquote:Op maandag 31 december 2012 13:21 schreef Naggelwauz het volgende:
Die tweets komen van een fan page van Vincent, niet van 'm zelf.
https://twitter.com/teamVanDerVoort
twitter:teamVanDerVoort twitterde op maandag 31-12-2012 om 13:03:37And in my opinion, he need to say sorry to Holland too.. reageer retweet
gvdtwitter:teamVanDerVoort twitterde op maandag 31-12-2012 om 13:05:06Money punishment or bann punish, I dont care, but PDC needs to give up a signal to everyone, this is not tolerated. reageer retweet
twitter:JBradder twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:59:14Plans needed for this evening !!! reageer retweet
Pino112quote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef Pino112 het volgende:
.
Degene die de tos wint, mag dat bepalen. Ik vermoed dat in beide gevallen Van Gerwen zal beginnen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:55 schreef Arcee het volgende:
Wie mag morgen beginnen in de finale? Taylor of Van Gerwen?
Die het bulle wint bedoel je.quote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Degene die de tos wint, mag dat bepalen. Ik vermoed dat in beide gevallen Van Gerwen zal beginnen.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Degene die de tos wint, mag dat bepalen. Ik vermoed dat in beide gevallen Van Gerwen zal beginnen.
Klopt. En dat weet hij zelf maar al te best.quote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef Breekfast het volgende:
Die van Barneveld is wel mentaal een zacht eitje zeg, 'doodziek' zijn na die kleine voorval![]()
Tijdens de match speelde hij ook als een loser, hele tijd met zijn hoofd schudden.
Dat was toch iets meer dan "die kleine voorval".quote:Op maandag 31 december 2012 14:16 schreef Breekfast het volgende:
Die van Barneveld is wel mentaal een zacht eitje zeg, 'doodziek' zijn na die kleine voorval![]()
Tijdens de match speelde hij ook als een loser, hele tijd met zijn hoofd schudden.
Nondeju.quote:Op maandag 31 december 2012 13:34 schreef SanAnt het volgende:
ff wat anders
Als je nog geen plannen hebt voor vanavond :twitter:JBradder twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:59:14Plans needed for this evening !!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |