Na Feyenoord/voetbal is dit ook wel de enige sport waar ik zo kan meeleven ja, heerlijk die combinatie van goed darts en Engelse sfeer.quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ChilllayD het volgende:
Dit is de enige 'sport' waarbij ik intens meeleef. Dat hij verliest, oke maar dat die Phil moran zo maf gaat doen... ik dacht meteen al na Barneys emotie halverwege wat is hier allemaal aan vooraf gegaan?
Zucht.... ben wel nieuwsgierig nu.
En ik had afgelopen nacht al zo slecht geslapen na MVG gisteradrenaline van hier tot tokio.
De paralympics zijn toch ook altijd na de olympische spelen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat dan zaterdag Lakeside begint, dan begin je toch het idee te krijgen wat je leven een en al verwennerij is.
Dat is waar, net zoals na Ajax om 12:30 Feyenoord komt om 14:30.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De paralympics zijn toch ook altijd na de olympische spelen.
Zo die zag echt niemand aankomen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is waar, net zoals na Ajax om 12:30 Feyenoord komt om 14:30.![]()
![]()
Mwah, matig.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Die ollie croft wil het niet.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.
BDO-spelers doen elk jaar prima mee tijdens de Grand Slam.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.
Lijkt me eerder een squirter dan een spuugster.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
En, ziet ze eruit als iemand die zou kunnen spugen?
Buntingquote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Waites, Kist, Harms, Bunting moeten gewoon overstappen.
Één pot natquote:Op maandag 31 december 2012 02:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een squirter dan een spuugster.
Wat hebben we aan Hams en Bunting?quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Kist, maar ik gok dat het een Klaasentje gaat worden.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet geplaatst dit jaar omdat ie zo weinig heeft gespeeld. Zou zo maar de eerste ronde van Robbie Green kunnen verliezen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Kist, maar ik gok dat het een Klaasentje gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |