Wilfried de Jong gooide een 180er tegen Hero Brinkman (lijkt wel op Magnus Caris) in 24 uur met...quote:Op maandag 31 december 2012 01:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Brinkman bij het hockey, Co bij het darts
Hij IS de pdc, zo voelt ie het in ieder geval.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef mark211175 het volgende:
Ik snap geen reet van die Phil Taylor, begrijpt die gozer niet dat het spelletje meer is dan elkaar bashen? Als Phil wil dat darten een Engels spelletje blijft, moet hij vooral zo doorgaan. Maar dan moet hij ook niet raar opkijken dat 80% van de sponsors wegloopt en zijn inkomen halveert. Zijn act is ronduit slecht voor de dartsport en zo ga je zeker niet met elkaar om:(
'Tik tak pats boem en erin!'quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja, Jacques Brinkman die je altijd de tegenzin gaf om verder te kijken...
Oh meid toch en dan moet de finale nog komen, hihi. Ben helemaal zenuwachtig en jij?quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ChilllayD het volgende:
Dit is de enige 'sport' waarbij ik intens meeleef. Dat hij verliest, oke maar dat die Phil moran zo maf gaat doen... ik dacht meteen al na Barneys emotie halverwege wat is hier allemaal aan vooraf gegaan?
Zucht.... ben wel nieuwsgierig nu.
En ik had afgelopen nacht al zo slecht geslapen na MVG gisteradrenaline van hier tot tokio.
Na Feyenoord/voetbal is dit ook wel de enige sport waar ik zo kan meeleven ja, heerlijk die combinatie van goed darts en Engelse sfeer.quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ChilllayD het volgende:
Dit is de enige 'sport' waarbij ik intens meeleef. Dat hij verliest, oke maar dat die Phil moran zo maf gaat doen... ik dacht meteen al na Barneys emotie halverwege wat is hier allemaal aan vooraf gegaan?
Zucht.... ben wel nieuwsgierig nu.
En ik had afgelopen nacht al zo slecht geslapen na MVG gisteradrenaline van hier tot tokio.
De paralympics zijn toch ook altijd na de olympische spelen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel jammer dat dan zaterdag Lakeside begint, dan begin je toch het idee te krijgen wat je leven een en al verwennerij is.
Dat is waar, net zoals na Ajax om 12:30 Feyenoord komt om 14:30.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
De paralympics zijn toch ook altijd na de olympische spelen.
Zo die zag echt niemand aankomen.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is waar, net zoals na Ajax om 12:30 Feyenoord komt om 14:30.![]()
![]()
Mwah, matig.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.quote:Op maandag 31 december 2012 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Die ollie croft wil het niet.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.
BDO-spelers doen elk jaar prima mee tijdens de Grand Slam.quote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Nober het volgende:
[..]
En net zoals de EL na de CL komt. Ik snap niet dat de BDO nog bestaat.
Lijkt me eerder een squirter dan een spuugster.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
En, ziet ze eruit als iemand die zou kunnen spugen?
Buntingquote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Waites, Kist, Harms, Bunting moeten gewoon overstappen.
Één pot natquote:Op maandag 31 december 2012 02:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een squirter dan een spuugster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |