en hij is geen veroordeeld zedendelinquent :pquote:Op maandag 31 december 2012 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij is lelijk (vind ik), maar hij kan darten
quote:Op maandag 31 december 2012 01:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij slaapt hij zelfs in hetzelfde hotel.
quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
Ze zijn nog steeds bezig om Barney uit de kast te krijgen. Meerder mental coaches spreken van een benauwende situatie.
Hij*quote:Op maandag 31 december 2012 01:44 schreef Caland het volgende:
Het kan Engelstwitter:MvG180 twitterde op maandag 31-12-2012 om 01:42:16Very pleased to reach the final. Still got a job to do on Tuesday. Just want to say thank you to a few people... reageer retweet
Doel je op Taylor of Klassen?quote:Op maandag 31 december 2012 01:50 schreef glaciest het volgende:
en hij is geen veroordeeld zedendelinquent :p
Taylor..quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doel je op Taylor of Klassen?
Met name Taylor en het verschil in hoe de pdc met de twee zaken is omgegaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doel je op Taylor of Klassen?
Ja klopt, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een gegeven moment stond Sylvia alleen ook tegen de muur aan.
Ik durf niet te slapen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat viel mij ook al op.
De shit is aan in de dartwereld
Ok.quote:Op maandag 31 december 2012 01:52 schreef glaciest het volgende:
Met name Taylor en het verschil in hoe de pdc met de twee zaken is omgegaan.
dm me je telquote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga maar pitten, bellen jullie me als er nieuws is?
Net als Barney, maar dan niet metaforisch.quote:Op maandag 31 december 2012 01:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Op een gegeven moment stond Sylvia alleen ook tegen de muur aan.
Kom anders bij mij slapen schat.quote:
Barney's Dart Organisatie?quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Szura het volgende:
Als ik Barney was zou ik ff z'n eigen bond oprichten
Wie zou er meegaan?quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Szura het volgende:
Met commentaar van Niels de Ruiter en Jacques Nieuwelaat.quote:Op maandag 31 december 2012 01:55 schreef Grifte het volgende:
Zometeen heerlijk dromen over een backstage fittie tussen Barney, Taylor, Sylvia en Taylors wijf, met Arjan achter een bloempot die alles gade slaat, intrigerend
En de krachtige piero-analyses van Coquote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met commentaar van Niels de Ruiter en Jacques Nieuwelaat.
JAAAAA SILVIA GOOIT OP DE CAMERAMAN!!!!quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met commentaar van Niels de Ruiter en Jacques Nieuwelaat.
Dat moet Jan van Halst doenquote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef Szura het volgende:
[..]
En de krachtige piero-analyses van Co
Och meisje toch, kom maar.quote:Op maandag 31 december 2012 01:56 schreef ChilllayD het volgende:
Ik kan toch niet slapen na deze ellende!!!!
Ja met toppers als Kist en Adams.quote:Op maandag 31 december 2012 01:54 schreef Szura het volgende:
Brinkman bij het hockey, Co bij het dartsquote:
Oja, Jacques Brinkman die je altijd de tegenzin gaf om verder te kijken...quote:Op maandag 31 december 2012 01:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Brinkman bij het hockey, Co bij het darts
Wilfried de Jong gooide een 180er tegen Hero Brinkman (lijkt wel op Magnus Caris) in 24 uur met...quote:Op maandag 31 december 2012 01:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Brinkman bij het hockey, Co bij het darts
Hij IS de pdc, zo voelt ie het in ieder geval.quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef mark211175 het volgende:
Ik snap geen reet van die Phil Taylor, begrijpt die gozer niet dat het spelletje meer is dan elkaar bashen? Als Phil wil dat darten een Engels spelletje blijft, moet hij vooral zo doorgaan. Maar dan moet hij ook niet raar opkijken dat 80% van de sponsors wegloopt en zijn inkomen halveert. Zijn act is ronduit slecht voor de dartsport en zo ga je zeker niet met elkaar om:(
'Tik tak pats boem en erin!'quote:Op maandag 31 december 2012 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja, Jacques Brinkman die je altijd de tegenzin gaf om verder te kijken...
Oh meid toch en dan moet de finale nog komen, hihi. Ben helemaal zenuwachtig en jij?quote:Op maandag 31 december 2012 02:00 schreef ChilllayD het volgende:
Dit is de enige 'sport' waarbij ik intens meeleef. Dat hij verliest, oke maar dat die Phil moran zo maf gaat doen... ik dacht meteen al na Barneys emotie halverwege wat is hier allemaal aan vooraf gegaan?
Zucht.... ben wel nieuwsgierig nu.
En ik had afgelopen nacht al zo slecht geslapen na MVG gisteradrenaline van hier tot tokio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |