Hadden we van Barneveld v Van Gerwen gehadquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef Pino112 het volgende:
PDCtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:51:16Overigens schijnen de bonzen van de PDC wel tegen Phil gezegd te hebben dat ie 'out of order' was! Gevolgen: geen!!! #rtl7darts reageer retweet
.
Welnee. Als je je er met zo een laf handje vanaf wil maken kan je verwachten dat je rivaal wat meer wil.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef luckass het volgende:
Ik probeer Phils gedrag niet goed te praten, maar hoe Barney 'm aan z'n arm trok was natuurlijk ook wat vreemd.
Werparmpje van Phil moet natuurlijk wel heel blijven.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef luckass het volgende:
Ik probeer Phils gedrag niet goed te praten, maar hoe Barney 'm aan z'n arm trok was natuurlijk ook wat vreemd.
Ik zou ook niet heel gezellig reageren als iemand mij zo aan m'n arm trok, wat ook de reden mag zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Als je je er met zo een laf handje vanaf wil maken kan je verwachten dat je rivaal wat meer wil.
Ik hoop dat dit voorval Taylor zijn concentratie kost tegen van gerwen. Maar ook zonder zal van gerwen een goede kans maken tegen die tuinkabouter.quote:Op maandag 31 december 2012 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Mits oprechte schaamte:
Volkomen terecht. Excuses persoonlijk tegen Barney op TV zouden wmb zeker op zn plaatst zijn.
Mocht ie dat niet doen dan verwacht ik dat morgenavond de hele zaal als een blok achter MVG gaat staan. Ook terecht in dat geval.
Gewoon Taylor/Barney 1 wedstrijd schorsen enquote:Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef luckass het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Gewoon Taylor/Barney 1 wedstrijd schorsen enWade naar de finale
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:53:13Ik ga zo onze favoriet Mighty Mike interviewen over finale. Mike over incident gisteren: "laat ze lekker normaal doen". Zo ist! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:57:23Barney zit nu in vliegtuig naar Nederland. Verbitterd en zich afvragend wat hij fout heeft gedaan. Op dat duwtje na niets!!! #rtl7darts reageer retweet
Beter had hij zn arm er finaal afgetrokkenquote:Op maandag 31 december 2012 12:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Werparmpje van Phil moet natuurlijk wel heel blijven.
Die 2e tweetquote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef BobW het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:53:13Ik ga zo onze favoriet Mighty Mike interviewen over finale. Mike over incident gisteren: "laat ze lekker normaal doen". Zo ist! #rtl7darts reageer retweet
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:57:23Barney zit nu in vliegtuig naar Nederland. Verbitterd en zich afvragend wat hij fout heeft gedaan. Op dat duwtje na niets!!! #rtl7darts reageer retweet
Hoe weet hij dat nou (2e)quote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef BobW het volgende:
Taylor is helaas de PDC, gezien het feit dat hij medeoprichter van de PDC is.quote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef Pino112 het volgende:
PDCtwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 12:51:16Overigens schijnen de bonzen van de PDC wel tegen Phil gezegd te hebben dat ie 'out of order' was! Gevolgen: geen!!! #rtl7darts reageer retweet
.
Als hij met zijn dartscarriëre stopt, zal hij vast ook wel een baantje krijgen daar.quote:Op maandag 31 december 2012 13:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Taylor is helaas de PDC, gezien het feit dat hij medeoprichter van de PDC is.
Taylor text sorry in a sms to barney... what a asshole... do this face to face or public...quote:
Die 2de tweetquote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Taylor text sorry in a sms to barney... what a asshole... do this face to face or public...
Ray v Barneveld will take revenge on the betfair world cups... for sure! He will whitewash Taylor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |