Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 31 december 2012 10:16 schreef donroyco het volgende:
Taylor: "Uitbarsting kwam door griep"
Aangepast. Dank.quote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van
Trouwens:
"Ik zei: 'Ik ben jouw de grootste fan."
Wat een onzin.quote:Op maandag 31 december 2012 10:16 schreef donroyco het volgende:
Taylor: "Uitbarsting kwam door griep"
Nee man, Arjan pleurt de hele twitter vol met alles wat ie zietquote:
Het zou daarom wel netjes zijn als Barney met een reactie komtquote:Op maandag 31 december 2012 10:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat het darts zoveel darts trok.
Wat zat er in die 'energie' snoepjes?quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef marcodej het volgende:
Ik wordt ook altijd agressief van de griep.
In ieder geval niet de betablokkers van Wade.quote:Op maandag 31 december 2012 11:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zat er in die 'energie' snoepjes?
Adrenaline in poedervorm? MDMA? Clenbuterol?
Lithium. Dat was wel duidelijk ja...quote:Op maandag 31 december 2012 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In ieder geval niet de betablokkers van Wade.
Die van mij ook. Ik heb nooit begrepen wat er arrogant aan hem is. Ik weet wel dat hij een slechte verliezer is, maar dat weet hij zelf ook dondersgoed. Ik hoop ook dat ie nog wel een reactie gaat geven. Hij is wel de reden dat ik ooit darts ben gaan volgen.quote:
Dat zou kunnen, maar ik denk zelf dat Barney zo niet is. Taylor heeft in het verleden Lewis daarvan beschuldigd.quote:Op maandag 31 december 2012 10:29 schreef wdn het volgende:
Ik las net ergens dat er iemand zat te fluiten in het publiek op het moment dat PT gooide en dat RVB op dat moment het publiek aan het bespelen was. Waardoor PT dacht dat RVB het fluiten aanmoedigde. Maar RVB was slechts zijn Army aan het bedanken.
Dat, nu al een jaartje of 18 alweer?quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik heb nooit begrepen wat er arrogant aan hem is. Ik weet wel dat hij een slechte verliezer is, maar dat weet hij zelf ook dondersgoed. Ik hoop ook dat ie nog wel een reactie gaat geven. Hij is wel de reden dat ik ooit darts ben gaan volgen.
Geen idee wanneer zijn debuut was, maar die overwinning van 1998 was zo'n beetje het eerste wat ik zag. 14 jaar geleden alweerquote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, nu al een jaartje of 18 alweer?
Bijna 15 jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee wanneer zijn debuut was, maar die overwinning van 1998 was zo'n beetje het eerste wat ik zag. 14 jaar geleden alweer
Debuut op Lakeside 1993. Was een schitterende wedstrijd in de eerste ronde tegen John Lowe. Verloor toen helaas met 2-3. Gooide toen ook een 170 finishquote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee wanneer zijn debuut was, maar die overwinning van 1998 was zo'n beetje het eerste wat ik zag. 14 jaar geleden alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |