Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Waarvan aktequote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat!quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat kan én doet alleen VAN GERWENquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Janneke141 het volgende:
Juich dan lul. Laat eens zien dat je wil winnen.
Je ziet gelijk dat ie gaat verliezenquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Haha die Taylor gelijk nee schudden wat een waardeloze mentaliteit heeft die man.
Ik kan mij best voorstellen dat mensen Van Barneveld niet mogen. Zijn uitstraling is vaak negatief, maar dat zegt eigenlijk niks over zijn prestaties, wijzen de resultaten uit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
leg uit!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
Dan krijgt iedereen gratis ijs.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
gemiddelde van 5 en 20 ---> 12.5 afronden naar boven = 13 puntenquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zat precies het zelfde te denken, technisch gezien heb je met 1 pijl dan gewoon 80 gegooid.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
klopt flinke afkickperiodequote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leuk. Ik wist niet dat je nog op FOK! zit. Heb je al tijden niet meer zien posten.
Of bier.quote:
Gastquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Visionair.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarna houdt Taylor gewoon zijn eigen leg. Same old.
Dan telt de triplequote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dan nemen ze het gemiddelde.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
nee.quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef TLC het volgende:
pffffffffff moet Barney voor 12 uur ergens zijn of zo
ja bij zijn vriendin op de hotelkamerquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef TLC het volgende:
pffffffffff moet Barney voor 12 uur ergens zijn of zo
quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Kijk hem staan prutsen dan, zo heb ik Barney in geen jaren gezien
dan heb je vorig WK niet gezien.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Ik ook niet, ik kijk eigenlijk nooit dartsquote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
In de Premier League gooide hij ook vaak zoquote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Ga dan weg hier, ik word echt gek van al die bijdehante wijven hier die zich nooit laten zien en nu ineens een duit in het zakje willen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk eigenlijk nooit darts
Meer met de skills van Taylorquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Monolith het volgende:
Taylor gooit zijn 180s altijd gespreid over het vakje. De meeste anderen gooien ze strak tegen elkaar. Heeft dat met de pijlen te maken ofzo?
Taylor knipt graag aan zijn flightsquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Monolith het volgende:
Taylor gooit zijn 180s altijd gespreid over het vakje. De meeste anderen gooien ze strak tegen elkaar. Heeft dat met de pijlen te maken ofzo?
quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Trebo het volgende:
Barney is mentaal ontzettend zwak. Onsympathieke gast ook.. ik vind het heerlijk dat ie dik op z'n klote krijgt.
Hij smijt ze niet achter elkaar, maar mikt elke pijl opnieuw.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Monolith het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga dan weg hier, ik word echt gek van al die bijdehante wijven hier die zich nooit laten zien en nu ineens een duit in het zakje willen doen.
De zure van karnemelk mentaliteitquote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Saekerhett het volgende:
Die kutkop als hij een dubbel mist...
Hoi, het bord is rond, ieders heeft 3 pijlen en begint op 501 en moet via een dubbel uit, de bull is ook een dubbel en wie 3 legs wint wint de set als je dit 6 keer doet win je de wedstrijd aangezien het over 11 sets gaat.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk eigenlijk nooit darts
Sylvie is nu vooral Raffie aan het verwennen denk ik.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
Sylvie schreeuwt in haar eentje Barney Army.![]()
![]()
Ja hij gooit ook vrij rustig natuurlijk. Die anderen gooien ze als een idioot achter elkaar.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Hij smijt ze niet achter elkaar, maar mikt elke pijl opnieuw.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Rodawa het volgende:
180 voor Barney, Taylor kan wel inpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |