De depressieve Van Barneveldquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Nicap_tm het volgende:
Taylor gaat 2 januari een monster gemiddelde gooien(mits van Gerwen ook lekker staat te gooien).
Ik had het niet expliciet over van Barneveld.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Op het oefenbord thuis?quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Nicap_tm het volgende:
Taylor gaat 2 januari een monster gemiddelde gooien(mits van Gerwen ook lekker staat te gooien).
De wedstrijd is pas over, als deze voorbij is.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gebeurt hem altijd tegen Taylor. Werd voor de wedstrijd ook al vaak zat gezegd.
die voelt zich zielloos.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Oef wat zal Barney zich waardeloos voelen zeg.
Maar er kan er toch ook maar 1 de allerbeste zijn?quote:
Oke man.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas over, als deze voorbij is.
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Waarvan aktequote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat!quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat kan én doet alleen VAN GERWENquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Janneke141 het volgende:
Juich dan lul. Laat eens zien dat je wil winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |