Ja, hij wint nooit watquote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. "Een 2e plaats is ook heel goed"-mentaliteit.
Dat hij nu niet wint, zegt vrij weinig over zijn prestaties in het verleden.quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troll-galore vanavond, toch niets aan te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Leeft die man nog ? Zag er echt uit als een alchol/drugs verslaafde.quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chris Mason klaart alles en iedereen
Is dat een jaknikker ipv een neeschudder?quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef TheGOAT het volgende:
Gelukkig is de nieuwe Barney er nog jongens, er is nog hoop!
quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gebeurt hem altijd tegen Taylor. Werd voor de wedstrijd ook al vaak zat gezegd.quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat hij nu niet wint, zegt vrij weinig over zijn prestaties in het verleden.
dit is de van Zure karnemelk mentaliteitquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Ik snap het niet meer zo. Is dit nu de nieuwe o oude Van Barneveld?
De depressieve Van Barneveldquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Nicap_tm het volgende:
Taylor gaat 2 januari een monster gemiddelde gooien(mits van Gerwen ook lekker staat te gooien).
Ik had het niet expliciet over van Barneveld.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Op het oefenbord thuis?quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Nicap_tm het volgende:
Taylor gaat 2 januari een monster gemiddelde gooien(mits van Gerwen ook lekker staat te gooien).
De wedstrijd is pas over, als deze voorbij is.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gebeurt hem altijd tegen Taylor. Werd voor de wedstrijd ook al vaak zat gezegd.
die voelt zich zielloos.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Oef wat zal Barney zich waardeloos voelen zeg.
Maar er kan er toch ook maar 1 de allerbeste zijn?quote:
Oke man.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas over, als deze voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |