SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, en daardoor verdiend hij het dus ook niet.quote:
Hij heeft anders wel een mooie prijzenkast.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
Van Barneveld is echt een loser. Die kop van hem typeert z'n hele mentaliteit. Barney heeft nooit een kans gehad. Niet als hij nog 20 psychologen in dienst neemt.
Misschien moet 'ie nog een keer van die vieze pleisters op z'n polsen gaan plakken.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
Van Barneveld is echt een loser. Die kop van hem typeert z'n hele mentaliteit. Barney heeft nooit een kans gehad. Niet als hij nog 20 psychologen in dienst neemt.
Jij hebt echt een hekel aan hem hequote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een mooie prijzenkast.
Joh zo stond ie er ook bij in 2007quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
Hoe mooi de kast ook is, als ie leeg is heb je er weinig aan.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een mooie prijzenkast.
heb je het al verder uitgesmeerd mattie?quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Alexdesouza10 het volgende:
Barney is helemaal verkracht anaal bloed op het dartboard
Dit ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
Zoveel kansen mistte hij echt niet hoor. De eerste leg was beroerd qua finish, verder was het behoorlijk goed.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef DeeBee het volgende:
Als Taylor zo z'n dubbels gooit tegen MvG, dan wint hij het ook van hem hoor.
Van Gerwen kan het zich echt niet veroorloven zoveel kansen te blijven missen dan...
hahahaquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb je het al verder uitgesmeerd mattie?
Alle Europese bekers van Ajax wel?quote:Op zondag 30 december 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je niks aan nu.Dit gebeurt altijd.
Waardeloze vergelijking.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alle Europese bekers van Ajax wel?
quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef GGMM het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 30-12-2012 om 23:39:40Barniet, zeg maar. #rtl7darts reageer retweet
Hij groeit in het toernooi/hij wordt in ieder geval niet minder.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef roislecxe het volgende:
Taylor blijft wel een held. Als die op zn 100e speelt issie nog steeds goed.
Dat is niet echt Van Marwijkquote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 30-12-2012 om 23:39:40Barniet, zeg maar. #rtl7darts reageer retweet
Dat was hij na de eerste set alquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe mooi de kast ook is, als ie leeg is heb je er weinig aan.
Gaat er meer om dat historie wel degelijk wat zegt. Zoveel mensen die echt beter gepresteerd hebben dan Barneveld zijn er niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat bij Ajax een compleet ander team nu dan toen.
Hij is nog steeds dezelfde sporter.
Precies wat ik bedoel. "Een 2e plaats is ook heel goed"-mentaliteit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat historie wel degelijk wat zegt. Zoveel mensen die echt beter gepresteerd hebben dan Barneveld zijn er niet.
Maar ik niet.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Niels de Guiter gelooft er nog steeds in
Ja, hij wint nooit watquote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. "Een 2e plaats is ook heel goed"-mentaliteit.
Dat hij nu niet wint, zegt vrij weinig over zijn prestaties in het verleden.quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troll-galore vanavond, toch niets aan te doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Leeft die man nog ? Zag er echt uit als een alchol/drugs verslaafde.quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chris Mason klaart alles en iedereen
Is dat een jaknikker ipv een neeschudder?quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef TheGOAT het volgende:
Gelukkig is de nieuwe Barney er nog jongens, er is nog hoop!
quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gebeurt hem altijd tegen Taylor. Werd voor de wedstrijd ook al vaak zat gezegd.quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat hij nu niet wint, zegt vrij weinig over zijn prestaties in het verleden.
dit is de van Zure karnemelk mentaliteitquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
Ik snap het niet meer zo. Is dit nu de nieuwe o oude Van Barneveld?
De depressieve Van Barneveldquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Nicap_tm het volgende:
Taylor gaat 2 januari een monster gemiddelde gooien(mits van Gerwen ook lekker staat te gooien).
Ik had het niet expliciet over van Barneveld.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Op het oefenbord thuis?quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Nicap_tm het volgende:
Taylor gaat 2 januari een monster gemiddelde gooien(mits van Gerwen ook lekker staat te gooien).
De wedstrijd is pas over, als deze voorbij is.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gebeurt hem altijd tegen Taylor. Werd voor de wedstrijd ook al vaak zat gezegd.
die voelt zich zielloos.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Oef wat zal Barney zich waardeloos voelen zeg.
Maar er kan er toch ook maar 1 de allerbeste zijn?quote:
Oke man.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas over, als deze voorbij is.
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
Waarvan aktequote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat!quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat kan én doet alleen VAN GERWENquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Janneke141 het volgende:
Juich dan lul. Laat eens zien dat je wil winnen.
Je ziet gelijk dat ie gaat verliezenquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Haha die Taylor gelijk nee schudden wat een waardeloze mentaliteit heeft die man.
Ik kan mij best voorstellen dat mensen Van Barneveld niet mogen. Zijn uitstraling is vaak negatief, maar dat zegt eigenlijk niks over zijn prestaties, wijzen de resultaten uit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
leg uit!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
Dan krijgt iedereen gratis ijs.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
gemiddelde van 5 en 20 ---> 12.5 afronden naar boven = 13 puntenquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zat precies het zelfde te denken, technisch gezien heb je met 1 pijl dan gewoon 80 gegooid.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
klopt flinke afkickperiodequote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leuk. Ik wist niet dat je nog op FOK! zit. Heb je al tijden niet meer zien posten.
Of bier.quote:
Gastquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Visionair.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarna houdt Taylor gewoon zijn eigen leg. Same old.
Dan telt de triplequote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |