Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]Hij heeft op Taylor na de grootste prijzenkast van allemaal.
Waarvan aktequote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat!quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
Dat kan én doet alleen VAN GERWENquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Janneke141 het volgende:
Juich dan lul. Laat eens zien dat je wil winnen.
Je ziet gelijk dat ie gaat verliezenquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Haha die Taylor gelijk nee schudden wat een waardeloze mentaliteit heeft die man.
Ik kan mij best voorstellen dat mensen Van Barneveld niet mogen. Zijn uitstraling is vaak negatief, maar dat zegt eigenlijk niks over zijn prestaties, wijzen de resultaten uit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |