Je ziet gelijk dat ie gaat verliezenquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Haha die Taylor gelijk nee schudden wat een waardeloze mentaliteit heeft die man.
Ik kan mij best voorstellen dat mensen Van Barneveld niet mogen. Zijn uitstraling is vaak negatief, maar dat zegt eigenlijk niks over zijn prestaties, wijzen de resultaten uit.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien is het ook meer dat hij zichzelf bij verlies al als de grootste loser ever beschouwd en neerzet. Dat doet hij echt zelf. Het is ook juist die zelfmedelijdende, zwelgende houding wekt echt afkeer op bij in ieder geval mij.
leg uit!quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
Dan krijgt iedereen gratis ijs.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
gemiddelde van 5 en 20 ---> 12.5 afronden naar boven = 13 puntenquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik zat precies het zelfde te denken, technisch gezien heb je met 1 pijl dan gewoon 80 gegooid.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
klopt flinke afkickperiodequote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leuk. Ik wist niet dat je nog op FOK! zit. Heb je al tijden niet meer zien posten.
Of bier.quote:
Gastquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Visionair.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarna houdt Taylor gewoon zijn eigen leg. Same old.
Dan telt de triplequote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |