Dan nemen ze het gemiddelde.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat gebeurt er als er om de een of andere rede de punt van de dart splijt, waardoor de helft in de triple 20 komt en de andere helft in de 20?
nee.quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef TLC het volgende:
pffffffffff moet Barney voor 12 uur ergens zijn of zo
ja bij zijn vriendin op de hotelkamerquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef TLC het volgende:
pffffffffff moet Barney voor 12 uur ergens zijn of zo
quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Kijk hem staan prutsen dan, zo heb ik Barney in geen jaren gezien
dan heb je vorig WK niet gezien.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Ik ook niet, ik kijk eigenlijk nooit dartsquote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
In de Premier League gooide hij ook vaak zoquote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Shreyas het volgende:
Ga dan weg hier, ik word echt gek van al die bijdehante wijven hier die zich nooit laten zien en nu ineens een duit in het zakje willen doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk eigenlijk nooit darts
Meer met de skills van Taylorquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Monolith het volgende:
Taylor gooit zijn 180s altijd gespreid over het vakje. De meeste anderen gooien ze strak tegen elkaar. Heeft dat met de pijlen te maken ofzo?
Taylor knipt graag aan zijn flightsquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Monolith het volgende:
Taylor gooit zijn 180s altijd gespreid over het vakje. De meeste anderen gooien ze strak tegen elkaar. Heeft dat met de pijlen te maken ofzo?
quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Trebo het volgende:
Barney is mentaal ontzettend zwak. Onsympathieke gast ook.. ik vind het heerlijk dat ie dik op z'n klote krijgt.
Hij smijt ze niet achter elkaar, maar mikt elke pijl opnieuw.quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Monolith het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |