Kattebellend.quote:
Zeker ook Something - Layla - Wonderful tonight - Old love voor Patti Boyd?quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Over muzes, wie deed het met wie (en wat waren de nummers die ervoor werden geschreven). Zo had hij een hele kettingreactie van relaties met bijbehorende nummers.
Fiets Op jijquote:
Hij ging van Crosby, Stills & Nash uit. Dan kan je veel kanten op.quote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker ook Something - Layla - Wonderful tonight - Old love voor Patti Boyd?
Ik versta dit beter dan Rowwen Heze of De Kastquote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik niet leuk want ik versta het niet
ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skik
Het enige goede uit Drenthe, zo ongeveer.
Die is lekker! Alleen krijg ik er altijd diarree vanquote:Op zondag 30 december 2012 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meatball sub van de subway
Nicequote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij ging van Crosby, Stills & Nash uit. Dan kan je veel kanten op.
Muu mee mee mee muu maa mee muu moo muu maaquote:
hohoquote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Skik
Het enige goede uit Drenthe, zo ongeveer.
Oeps.quote:
Jaquote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
stuur je nu meneer Frits zomaar weg
quote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is lekker! Alleen krijg ik er altijd diarree van
quote:
Thnx 4 sharing!quote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ligt nu helaas onder een hunebed.quote:
quote:
quote:woonplaats: Erica
Serieus! Godverdomme elke keer weerquote:
quote:
Bij hunebedden kan ik tegenwoordig alleen nog maar aan Gerrie denkenquote:Op zondag 30 december 2012 20:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die ligt nu helaas onder een hunebed.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:
Die hebben gemiddeld veel vaker diarree dan mannenquote:
Ik heb een spastische darm dus diarree komt wel vaker voorquote:
Moet ik eens gaan doen maar verdomme die broodjes zijn lekker!quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou iets anders gaan nuttigen...
quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben weer terug. Fiets had lekke band, ben maar terug gelopen
Ik heb vaker diarree dan nietquote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hebben gemiddeld veel vaker diarree dan mannen
quote:
i know what you mean..quote:Op zondag 30 december 2012 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een spastische darm dus diarree komt wel vaker voor
[..]
Dat is ze altijd toch?quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Tijn het volgende:
Zielig dat ze dat meisje hebben laten opnemen op een dag dat ze verkouden is.
Je begint ook al slap te lullenquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vaker diarree dan nietMaar dat is ook niet echt gezond geloof ik
Staat ze ook nog in een kouwe steeg te galmen.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Tijn het volgende:
Zielig dat ze dat meisje hebben laten opnemen op een dag dat ze verkouden is.
oh wacht toch welquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Gehenna het volgende:
Deze kende ik nog niet volgens mij, maar op zich niet verkeerd
Valt nogal mee, toch?quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
De meningen zijn aardig verdeeld over dit nummer
Ik heb geen mening.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
De meningen zijn aardig verdeeld over dit nummer
Niets dan de waarheid andersquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je begint ook al slap te lullen
quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tunnel of love was gisteren al
Wel knap dat je dit op je 15e kuntquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef geindoctrineerd het volgende:
Birdy zal wel de jongste zijn die in de lijst staat. Zij is van 1996 toch?
Ik zou het niet weten, kerelquote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is ze altijd toch?
Mmm ik dacht dat ik nog watquote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valt nogal mee, toch?
Iedereen vindt het drek en datismijnmening vindt precies het tegenovergestelde, net als altijd.
Ja, redelijk unaniem geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2012 20:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Valt nogal mee, toch?
Iedereen vindt het drek en datismijnmening vindt precies het tegenovergestelde, net als altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |