quote:
Wil je mijn Duitse herder een keer ontmoeten?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is mooi kut, want ik ben bang voor honden, binnenblijven dan maar
Hier ook...quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Hier is het droog trouwens. Voor als iemand dat boeit
Oh nee zo eng. Ik had een kennis met een Duitse herder, dat beest wist gewoon dat ik bang was, altijd keihard blaffen als ik binnen kwamquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil je mijn Duitse herder een keer ontmoeten?
Helaas wel. Dit is mooi Volendams. Net zoals Wim Jonk Gerry en Arnold Mühren.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:20 schreef peaceman het volgende:
volenvlam is goed vertegenwoordigd..
Ja, hier binnen is het ook droog, gelukkigquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Hier is het droog trouwens. Voor als iemand dat boeit
Duitse herdersquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil je mijn Duitse herder een keer ontmoeten?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hier binnen is het ook droog, gelukkig
Duitse herders zijn de meeste lieve honden die er zijn. Zo trouw ook. Ze doet geen vlieg kwaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee zo eng. Ik had een kennis met een Duitse herder, dat beest wist gewoon dat ik bang was, altijd keihard blaffen als ik binnen kwam
Ik schijt in mijn broek voor honden, zelfs voor het kleinste hondje. Katten niet, die mogen in mijn hand bijten, doet me niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Duitse herders zijn de meeste lieve honden die er zijn. Zo trouw ook. Ze doet geen vlieg kwaad
Werkse!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Ik ben werken mensen! Laat af en toe nog wel even een kritische mening over een of ander nummer horen hier. Hopelijk zijn er nog mensen die de hele nacht present zijn.
Doei!
Ik wou dat mensen zo trouw waren als hondenquote:
werkzequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Ik ben werken mensen! Laat af en toe nog wel even een kritische mening over een of ander nummer horen hier. Hopelijk zijn er nog mensen die de hele nacht present zijn.
Doei!
werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Doei!
Scan ze.quote:
Kan zijn, maar van jou zag ik het, en na "lapo" roepen is "vol" de meest ergerlijke laatste post die iemand kan maken. Is geheel off-topic, en geheel bedoelt om het binnenslepen van de laatste post met het officieuze recht het nieuwe deel te openenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste die ik dat zie doen..
Werksequote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Doei!
Werk ze!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Micson het volgende:
Doei!
Onze kat is Duits. Die weigert door het luikje te gaan, die roept gewoon AUFMACHEN!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schijt in mijn broek voor honden, zelfs voor het kleinste hondje. Katten niet, die mogen in mijn hand bijten, doet me niks.
Dat is zo een kat met hitlersnorretje zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze kat is Duits. Die weigert door het luikje te gaan, die roept gewoon AUFMACHEN!!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Onze kat is Duits. Die weigert door het luikje te gaan, die roept gewoon AUFMACHEN!!
Volgens mij is Gert Wilders een rechtse pootquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Steekt ie ook zo'n rechterpootje in de lucht?
Dat nummer is nog wel te pruimenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Hij had het over een film, ik dacht Against all Odds komt nu.
ja, jammer...die is wel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Hij had het over een film, ik dacht Against all Odds komt nu.
Die Phil Collins Playbacktquote:
In je buik? Of gejatquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef D. het volgende:
He verdorie, de helft van mijn stokbrood is al (bijna) verdwenen
Prima nummer idd!quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon een top nummertje dit![]()
Snap de afkeer nooit van sommige mensen jegens Phil Collins
er hangt een zure zweem van incontinentieluiers en sky radio omheenquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Hij wilde ooit zelfmoord plegen las ik laatst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:28 schreef Breekfast het volgende:
Er zit een kruimel bij je mondhoekquote:
Geen whiskey gekocht?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaDat heb ik nou met die wijn he? Fles is leeg, maar wie dat gedaan heeft? Geen idee.
Verdamping. Duh.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
HahaDat heb ik nou met die wijn he? Fles is leeg, maar wie dat gedaan heeft? Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |