Idd, voetbalquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef cafca het volgende:
Voetbal....darten.....ik dacht dat we hier in MUZ zaten?
Ik vind het wel een leuk uurquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut uur dit, Paul, André, slecht Beatleliedje (m'n ex) en Meat Loaf. Janken.
ze schoppen hem misschien wel halfdood....en tegenwoordig helemaalquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef FritsFlits het volgende:
Als hij maar geen voetballer wordt
Als je ook zo snel bent met het lopen ben je tegen de ochtend wel thuisquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Van the Man en Fischer Z maken een boel goed hoor. En lekker meebleren met Foreigner (of was het nou Yes, of toch Toto, offe....)
True. Maar gaan we toch niet doen....quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je prima kijken zonder geluid
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar gaan we toch niet doen....
Wel:quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Staan The Darts erin? Ik zat maar te wachten bij SR en niet gedraaid
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Wel:
1592 Duel (Bullsye To Bullseye) Propaganda 1985
Nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Staan The Darts erin? Ik zat maar te wachten bij SR en niet gedraaid
We zijn oudquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:09 schreef tong80 het volgende:
Fisher Z is 32 jaar geleden. Er zijn twee generatie fokkers nadien.
Haha, snel! Nu glitter even naar buiten isquote:
quote:
Vreselijk nummer, vreselijke film.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Roolio het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dit is toch fantastisch!
En Wade is een kwal en komt altijd met matig spel heel ver.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Newman liep zo goed te gooien
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Micson het volgende:
Ahhh dit is genieten jongens en meisjes.
Ik ben gestopt met kijken. Had mijn aandacht er niet bij. Kijk het later terug. Wat ik zag was geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Straks Herman van Veen?
Die zie ik nu ff heel anders door Theo Maassen net..
Ik mag hem ook niet iddquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Wade is een kwal en komt altijd met matig spel heel ver.
Misschien was het sarcastisch, hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Blijkbaar, anders zegt ie het niet.
Hij was echt goed. We hadden deze ook al in de schouwburg gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken. Had mijn aandacht er niet bij. Kijk het later terug. Wat ik zag was geweldig
idd kan die gozer niet uitstaan, hoop altijd dat ie verliestquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En Wade is een kwal en komt altijd met matig spel heel ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
KakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwachtte iets heel anders.
goed dat die edit er nog bij kwamquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op de crematie van m'n oma..
en ik hoor 't precies even min zo graag als daarvoor
edit: nog over Dion
Meisje van 16 kende je toch ook niet?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen, maar ik ken dit niet.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel weer onder een steen hebben gelegen, maar ik ken dit niet.
jawel man! Dat was een ander.quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meisje van 16 kende je toch ook niet?
Meen je dat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken het ook niet... en ik hoef het ook niet nog een keer te horen eigenlijk.
ik hou het gewoon bij Mieke Telkamp bij mijn uitvaartquote:Op zaterdag 29 december 2012 22:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer werd gedraaid op de crematie van m'n oma..
en ik hoor 't precies even min zo graag als daarvoor
edit: nog over Dion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |